Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני שעתיים, justenx כתב:

 

 

 

 

 

 

 

היי, קודם כל תודה לכולם על המענה! עזרתם לי ממש להבין יותר טוב את הסיטואציה.

בכל מקרה, אני אפרט טיפה על מה הבעיה כדי להבין יותר טוב מה הפתרון הכי טוב.

 

יש לי מיני קופר 2015, כמובן שללא הקיט של HK, השמע במערכת לא כזה טוב. הבנתי מפורומים באינטרנט שאין מגבר חיצוני ברכב והרמקולים והסאבים ברכב מקבלים כ15W שמגיעים מהמערכת מולטימדיה.

 

בגלל שBMW עושה הכל שונה, ראיתי קיטים באינטרנט להחלפת הסאבים & הרמקולים ברכב אבל זה הגיע למחירים שלא רציתי לשלם כל כך, וניסיתי יותר לעשות את זה בעצמי (מבחינת החלפת הרכיבים אני יכול לעשות זאת, פחות מבין באודיו וספציפית במה כן יתאים לרכב ולכן שאלתי כאן). 

 

המיני שלי היא 3 דלתות, לכן כרגע החלפתי רק את הרמקולים הקדמיים ברכב (ההתקנה לרמקולים האחוריים יותר מסובכת וצריך ממש להוציא את הכיסאות) לרמקולים Kicker 46CSC44, אין שיפור כל כך בשמע (כי הם לא מקבלים מספיק כוח כנראה).

 

לגבי השמע, אין לי יותר מדי למה להשוות אותו, אבל פשוט מעוצמה מסויימת (שהיא די נמוכה בעיניי) שומעים distortion די רציני ובאסים לא נעימים לאוזן, לכן המטרה שלי הייתה שהשמע יוכל להגיע לעוצמה יותר גבוהה, ושכן יהיה באס נורמלי. עד כמה שידוע לי, המערכת תקינה. לאחותי יש Mini One והמצב לא שונה.

 

נשמע מהתגובות כאן שהן טיפה מחולקות, אז לאחר ההסבר שהוספתי, אשמח לקבל עוד כמה דעות על האופציות שיש לי על מנת לשפר את המצב.

מביקורות נראה שהרמקולים של Kicker שקניתי הם די טובים, לכן אשמח להשאיר אותם במערכת הסופית.

איך שאני רואה את זה, האופציות שלי כרגע הן:

- subwoofer 8" שמיועד לbmw שיהיה תואם באופן ישיר, לדוגמה - MATCH MW 8BMW-D שיעלו 1200 ש"ח ולהוסיף מגבר 4 channelים לשניהם ולשני הרמקולים הקדמיים (חושב שאנתק את הרמקולים האחוריים מכל הסיפור כי ממילא לא יושבים שם אנשים רוב הזמן).

- אותו דבר אבל עם shallow mounted subwoofer שלא בהכרח לbmw (לדוגמה -https://www.crutchfield.com/p_20648CT82/Kicker-48CWRT82.html), אבל עדיין לא הבנתי אם זה אפשרי ולא נראה שזה יחסוך לי המון.

- להשאיר את הsubים הנוכחיים כי כן יש פה כמה אמירות שאין להם מספיק נפח ואולי ההבדל לא שווה 1200 ש"ח ואם רק אצרף מגבר המצב יהיה יותר טוב.

- סאב חיצוני בבגאז הקטן ממילא אז לא קריטי שיהיה קטן יותר עם מגבר (לדוגמה - https://www.crutchfield.com/p_206DCWC122/Kicker-44DCWC122.html?tp=112).

 

אשמח לדעותכם, ושוב תודה לכולם!

 

 

קודם כל לצורך שיפור מיידי הייתי ממליץ לך לנתק את החיבור המקורי בין הרמקולים בדלתות לבין הוופרים ברצפה,

כרגע הם מחוברים במקביל ( מקווה שהפעם לא חידשתי כלום לאף אחד),

ולהגביר אותם בנפרד עם מגבר 4 ערוצים, ובו זמנית להגדיר להם טווח תדרים מתאים, ברוב המקרים זה בין 115 ל140 הרץ.

כבר מכאן תרגיש שיפור משמעותי.

 

לפני שעתיים, 98civic כתב:

אכן יש בצד פתח שמוביל לנפח קטן בתוך הרצפה אבל אתה מטעה מאד שהם נשמעים כמו סאב 10 אינצ , אולי של פיוניר ואולי בעוצמה בינונית. בעצומה גבוה הוא פשוט נכנע. יש לי כרגע מתחת למושב ad neo 8" שאף אחד מאלו לא מתקרב אליו ועדיין אין לו subbass בשיט. כנראה גם זה תלוי במאזין אבל סאב זה לא .

 

הייתי ממליץ לך ״שאולי״ כדאי שתנסה עוד 3/4 סוגים, אולי ככה תגיע לתוצאה טובה יותר.

השארת אותי ללא מילים מרוב שאתה בטוח במשהו שלא נכון.

בהצלחה.

  • רעיון טוב! 1

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match

STP - Standartplast

Audio System Germany

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

פורסם (נערך)
לפני שעה, esimpex כתב:

 

קודם כל לצורך שיפור מיידי הייתי ממליץ לך לנתק את החיבור המקורי בין הרמקולים בדלתות לבין הוופרים ברצפה,

כרגע הם מחוברים במקביל ( מקווה שהפעם לא חידשתי כלום לאף אחד),

ולהגביר אותם בנפרד עם מגבר 4 ערוצים, ובו זמנית להגדיר להם טווח תדרים מתאים, ברוב המקרים זה בין 115 ל140 הרץ.

כבר מכאן תרגיש שיפור משמעותי.

 

 

הייתי ממליץ לך ״שאולי״ כדאי שתנסה עוד 3/4 סוגים, אולי ככה תגיע לתוצאה טובה יותר.

השארת אותי ללא מילים מרוב שאתה בטוח במשהו שלא נכון.

בהצלחה.

שיהיה . 

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 9 דקות, 98civic כתב:

אולי. איזה מן סאב יכול לנגן 30hz עד 200hz נקי  בתוך נפח כזה? בטוח לא אחד שיעלה 1500 שקל. בחייאת , יש לך פי 100 נסיון ממני אולי , אבל את חוקי הפיזיקה אף אחד לא יכול לשנות. בהצלחה גם לך..


צודק לגמרי, וגם לא כל כך צריך לשנות אותם…

צריך פשוט להתאים אליהם אלמנט,

נפח זה עניין יחסי,

לדוגמא ניקח תיבה עם נפח של 10 ליטר,

לרמקול מסויים היא יכולה להיות קטנה,

לרמקול אחר גדולה,

ולרמקול שלישי היא כבר עוברת את הגבול של IB

 

אם הרמקול שמיוצר עבור bmw מתאים רק בצורה הפיזית שלו לרכב, אז כן, זה לא יעבוד אפילו כוופר פשוט בדלת לא מבודדת,

אבל אם יש פיתוח ותכנון (לכן כתבתי ״מותגים שמכבדים את עצמם״),  והנתונים מתאימים לסביבה בה הוא יותקן, התוצאה תהיה מצויינת.

  • אהבתי 1

משווק רשמי בישראל של המותגים:

Brax, Helix, Match

STP - Standartplast

Audio System Germany

נציג רשמי של קהילת EMMA בישראל.

חנות און-ליין: www.CarAudio.co.il

פורסם
לפני 10 שעות, esimpex כתב:

 

קודם כל לצורך שיפור מיידי הייתי ממליץ לך לנתק את החיבור המקורי בין הרמקולים בדלתות לבין הוופרים ברצפה,

כרגע הם מחוברים במקביל ( מקווה שהפעם לא חידשתי כלום לאף אחד),

ולהגביר אותם בנפרד עם מגבר 4 ערוצים, ובו זמנית להגדיר להם טווח תדרים מתאים, ברוב המקרים זה בין 115 ל140 הרץ.

כבר מכאן תרגיש שיפור משמעותי.

 

 

הייתי ממליץ לך ״שאולי״ כדאי שתנסה עוד 3/4 סוגים, אולי ככה תגיע לתוצאה טובה יותר.

השארת אותי ללא מילים מרוב שאתה בטוח במשהו שלא נכון.

בהצלחה.

סגור, נשמע טוב

לגבי מגבר עדיף לי להישאר עם קיקר או שזה לא משנה יותר מדי? מה טווח מחירים סביר לעבודה כזה?

פורסם (נערך)

לקיקר יש הרבה דגמים.

לפני 9 שעות, esimpex כתב:


צודק לגמרי, וגם לא כל כך צריך לשנות אותם…

צריך פשוט להתאים אליהם אלמנט,

נפח זה עניין יחסי,

לדוגמא ניקח תיבה עם נפח של 10 ליטר,

לרמקול מסויים היא יכולה להיות קטנה,

לרמקול אחר גדולה,

ולרמקול שלישי היא כבר עוברת את הגבול של IB

 

אם הרמקול שמיוצר עבור bmw מתאים רק בצורה הפיזית שלו לרכב, אז כן, זה לא יעבוד אפילו כוופר פשוט בדלת לא מבודדת,

אבל אם יש פיתוח ותכנון (לכן כתבתי ״מותגים שמכבדים את עצמם״),  והנתונים מתאימים לסביבה בה הוא יותקן, התוצאה תהיה מצויינת.

רמקול מצוין כן, אבל חילוקי דעות ביניינו הן על זה שאני לא מגדיר אותו כסאב וופר אלא מיד וופר טוב. תראה לי במוו בודדת בלבד שמתחרה עם רמקולים כאלה בלי סאבוופר ? תאמין לי שאשמח מאד כי אני כבר שנתיים מנסה למצוא את אחד והיחיד שאני אוכל לעבוד בלי סאבוופר בבגאז.

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

די הגיוני, אני גם הרכבתי את הייבריד 4" שלהם בדלתות עם מתאם .מעניין עם הרמקול הגדול זה פיתוח שלהם.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...