Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 170000 חדש


salih
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 
אשמח לעצתכם ועזרתכם. 
אני מעוניין לקנות רכב חדש לטובת שימוש משפחתי (2 כסאות תינוק) שכולל בעיקר נסיעות בתוך העיר, ומדי פעם לטיולים (לא מתכנן להכנס לשטח). ההתלבטות היא בין ניסן קשקאי 2021 מנוע 1.3 בנזין או לקחת קיה או יונדאי שפחות התחברתי כי בניסאן באמת מקבלים מפרט יפה .אילו שיקולים ועלויות נוספות צפויות לי מבחינת תחזוקה\טיפולים\אורך חיים\ביטוח רכב. כמו כן, אני לא מתכנן לשדרג כל כמה שנים, לכן ה-resale value פחות חשוב לי, אלא יותר השימוש נוחות והעלויות לטווח ארוך.
תודה רבה!

מפחד מהניסאן מבחינת אמינות.. ולאבד מכיר שוק עתידי.  בעיקר תקלות במנוע ובגיר שאני לא מכיר ולא מצאתי מספיק מידע באתרים

פורסם

ב 170 לא מוצא סיבה ליד שניה.

 

לך לראות את הספורטאז החדש. הוא מציע אחלה חבילה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המפרט בניסאן באמת לא רע, הרכב נוח, הביצועים טובים והגיר הרציף אמור להיות נעים יותר בנסיעה עירונית. יש לי מזה הסתייגות קלה כי בנסיעת המבחן שאני עשיתי היו נדנודים קטנים ומעצבנים בתנאים של גז-ברקס בפקקים ועומסים שאופייניים לעיר.

לרכישה לטווח ארוך הייתי בודק את מאזדה CX-5 שכבר מוכיח כמה שנים רמת אמינות טובה. הוא נראה מעולה, מאובזר לא רע אבל הביצועים וצריכת הדלק יהיו פחות טובים משל הקשקאי.

פורסם
לפני 13 שעות, Mike808 כתב:

המפרט בניסאן באמת לא רע, הרכב נוח, הביצועים טובים והגיר הרציף אמור להיות נעים יותר בנסיעה עירונית. יש לי מזה הסתייגות קלה כי בנסיעת המבחן שאני עשיתי היו נדנודים קטנים ומעצבנים בתנאים של גז-ברקס בפקקים ועומסים שאופייניים לעיר.

לרכישה לטווח ארוך הייתי בודק את מאזדה CX-5 שכבר מוכיח כמה שנים רמת אמינות טובה. הוא נראה מעולה, מאובזר לא רע אבל הביצועים וצריכת הדלק יהיו פחות טובים משל הקשקאי.

 לא אהבתי את הנראות של CX5 נראה גדול ומגושם , גם המפרט כן המאזדה נראה לי פי 3 יותר אמינה הגיר והמנוע , צריכת דלק לא חושב, כי הניסאן לפי המבחנים עושה 1.10 שזה לא משהו בכלל

נדלקתי על הניסאן פשוט מפחיד אותי האמינות גיר והמנוע רק מזה אני מפחד , וכן איבוד שוק לאחר 3-5 שנים 

זה רכב שאני רוצה להחזיק5 שנים

פורסם

המאזדה מרגישה יותר איכותית ומפוארת, מאמין שבתקציב יכנס רק ה-2.0 שהוא די חלש וזללן ברכב טנק כמו ה-CX-5, מנגד, היא נוסעת נהדר יחסית לג'יפ, אם זה מדבר אלייך.

תלוי מה הנסועה השנתית שלך, אישית אני מעדיף אני מכל הבחינות כמעט את המאזדה, אם הנסועה השנתית גבוהה יש כיוון לקשקאי אבל זה יקוזז בבלאי אם תפגוש תקלות, 5 שנים זה לא הרבה

פורסם

ב-170K יש לך רכבים חשמליים חדשים מצוינים. אם יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה פרטית אז בכלל הבחירה ברורה.

פורסם
לפני 10 שעות, Gopher כתב:

ב-170K יש לך רכבים חשמליים חדשים מצוינים. אם יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה פרטית אז בכלל הבחירה ברורה.

מה מומלץ מהחשמליות?

פורסם
בתאריך 30.10.2022 בשעה 10:00, salih כתב:

 לא אהבתי את הנראות של CX5 נראה גדול ומגושם , גם המפרט כן המאזדה נראה לי פי 3 יותר אמינה הגיר והמנוע , צריכת דלק לא חושב, כי הניסאן לפי המבחנים עושה 1.10 שזה לא משהו בכלל

נדלקתי על הניסאן פשוט מפחיד אותי האמינות גיר והמנוע רק מזה אני מפחד , וכן איבוד שוק לאחר 3-5 שנים 

זה רכב שאני רוצה להחזיק5 שנים

בהנחה וגודל תא המטען יכול להספיק לך, תבדוק את הcx30 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, ilan86 כתב:

מה מומלץ מהחשמליות?

בחשמליות היחידה עם זמינות היא ה byd אטו 3.

לא יכול להמליץ עליה באופן אישי, כי לא נהגתי. אבל חבר לקח לנסיעת מבחן התלהב והזמין.מומלץ לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
×
×
  • תוכן חדש...