Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטיישן 40,000 שח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אמיצים ואמיצות, 

היום אנחנו משפחה של 4 מתניידים בטויוטה קורולה 2008 רובוטית ואני די מרוצה למעט תא המטען... אבל אימי החליטה שהספיק לה מהגטס והיא רוצה את הקורולה ולכן הגיע הזמן להתחדש. 

אני התלבטתי איזה אוטו אני רוצה אבל לפני שבוע חזרנו מהיער השחור ושם נסענו עם סקודה פאביה ספייס אדומה (ועדיין איבדנו אותה בחנייה של הלגולנד...). 

בכל מקרה היינו מרוצים מנפח תא המטען ומהרעיון של סטיישן. 

האם יש לכם דגמים דומים שיכנסו בתקציב? 40000₪ צפונית ל2014. 

האוטו יסע מעט רק בסופי שבוע לכן צריכת דלק פחות חשובה, אמינות, מזגן לפינגוינים) ויכולת לנסוע מהר(בעיקר בעליות, הירידות פחות חשוב)  חשובים יותר. 

בברכה, אוהד 

נ ב האם הסקודה זה בכלל רעיון טוב?

 

פורסם

מתנייד באוקטביה ספייס 2017 כבר כמה חודשים.

מנוע 1.0 חסכוניץ מאוד, עולה בערך 70 k.

אבל יכול להגיד שכשמתרגלים לסטיישן קשה לרדת חזרה.

אם יש לך הרבה לסחוב איתך זה הדבר הכי טוב שץעשה לעצמך.

לגבי סקודה, הטיפולים זהים למשפחתיות רגילות, צריכת דלק פנטסטית

פורסם

דאציה לוגאן סטיישן.

תוכל למצוא מודל 2019 בתקציב הזה.מומלץ ידני.

רכב אמין ביותר, למעט הגיר הרובוטי, שצריך לדעת איך לנהוג בו כדי לשמור עליו.

אפשר גם B4 ממודל יותר ישן 2012-2014

 

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

×
×
  • תוכן חדש...