Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר רובוטי


Ivri
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, האם יש למישהו/י טיפים או דברים חשובים לדעת בנהיגה בגיר רובוטי? 

ואיך למקסם את צריכת הדלק?

פורסם

בפקקים לא מומלץ לגלוש עם חצי ברקס.

אם זה חד מצמדי, לפני העברת הילוכים כדי לעזוב את הגז למעבר חלק יותר.

לגבי הדלק התיבה כבר תעשה את העבודה בעצמה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש כמה סוגים של גיר רובוטי, באיזה רכב מדובר ?

בגדול מה שיוליאן כתב, מוסיף שאם מדובר בגיר חד מצמדי של פיאט, החסכון הגדול ביותר BY FAR יהיה לזרוק אותו לסוחר ולקנות רכב אמיתי

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תעזוב לגמרי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, Ivri כתב:

בזמן שמעביר הילוך לעזוב את הדוושה לגמרי או חלקית? 

תעזוב לגמרי, תרים בלם יד וקח מונית.

 

 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 22 שעות, Ivri כתב:

היי חברים, האם יש למישהו/י טיפים או דברים חשובים לדעת בנהיגה בגיר רובוטי? 

ואיך למקסם את צריכת הדלק?

לחסכון מומלץ להאיץ במתינות, זה טוב לכל סוגי הגירים.

סגנון הנהיגה בגיר רובוטי קצת שונה ודומה לנהיגה עם גיר ידני.

אם אתה יודע לזהות מתי הילוך מתחלף,  בהאצה להרפות מעט ואחרי השילוב ללחוץ,

בהאטה לעזוב לגמרי.

הסוד כאן הוא להתאים את הלחיצה לסל"ד.

להשתדל להמנע מזחילה בפקקים  ומזינוק פראי בעליה.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
בתאריך 24.8.2022 בשעה 18:50, רוןS כתב:

לחסכון מומלץ להאיץ במתינות,

אבל הוא לא ביקש חיסכון, להיפך, הוא רוצה למקסם את הצריכה 😄

פורסם
לפני 9 שעות, chezik כתב:

אבל הוא לא ביקש חיסכון, להיפך, הוא רוצה למקסם את הצריכה 😄

אה, נכון.  🙃

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 22 שעות, chezik כתב:

אבל הוא לא ביקש חיסכון, להיפך, הוא רוצה למקסם את הצריכה 😄

אופס🤦🏻 סחתיין על החדות😉

פורסם (נערך)
בתאריך 24.8.2022 בשעה 10:02, Ivri כתב:

בזמן שמעביר הילוך לעזוב את הדוושה לגמרי או חלקית? 

חד מצמדי, לא פיאט ^😂

חלקית, אתה משחרר את הלחץ מהדוושה אבל עדיין נשאר עליה. אם תשחרר לגמרי, הרכב לא יעביר הילוך אלא יישאר באותו הילוך. 

 

בתאריך 24.8.2022 בשעה 10:17, yulianx כתב:

תעזוב לגמרי.

אם יעזוב לגמרי, יישאר באותו הילוך. הוא צריך "להרגיש את הרכב" ולהבין מתי התיבה רוצה להעביר הילוך ואז להרפות מעט מהלחץ בגז בשביל שיעבור חלק. נהגתי במשך 8 שנים  ברכבים עם הגיר המטומטם הזה.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם
בתאריך 27.8.2022 בשעה 23:01, BRAVO30 כתב:

חלקית, אתה משחרר את הלחץ מהדוושה אבל עדיין נשאר עליה. אם תשחרר לגמרי, הרכב לא יעביר הילוך אלא יישאר באותו הילוך. 

 

אם יעזוב לגמרי, יישאר באותו הילוך. הוא צריך "להרגיש את הרכב" ולהבין מתי התיבה רוצה להעביר הילוך ואז להרפות מעט מהלחץ בגז בשביל שיעבור חלק. נהגתי במשך 8 שנים  ברכבים עם הגיר המטומטם הזה.

תודה על העזרה :)
עוד שאלה בבקשה: האם מאחר ואין הילוך P, אלא N משמש כתחליף, כדי למנוע הדרדרות של הרכב יעזור בעלייה לחנות ב D + בלם יד ובירידה ב R + בלם יד?
או שזה חסר משמעות?

פורסם

אתה שם N ובלם יד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...