Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות לאולמות אירועים עבור חתונה (משתעשעשע ברעיון לעשות טעות ולהתחתן)


ניקו פ.
שימו לב! השרשור הזה בן 599 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

אשמח לשמוע מחברי הפורום אם מכירים אולמות מומלצים או לחלופין דיס המלצות?

איפה אתם התחתנתם לאחרונה?

חתונה שהייתם לאחרונה ונהנתם במיוחד מהמיקום והאוכל? 

כדאי להיעזר במארגנים תמורת תשלום?

יש קבוצת פייסבוק מומלצת לעניין?

 

תאריך: גמיש אבל מכוונים למה שזול. אזור מרץ. אולי דצמבר. לא יודע לא בקיא בזה. רק בשלב התחלתי.

אזור: בגדול בין נתניה לצומת כנות בדרום, אלא אם תהיה ממש מציאה של איכות+מחיר זול מוכנים להצפין. הכי נחמד זה אזור השרון (כפ"ס/רעננה/אבן יהודה וכל אלו). לא מאוד קריטי. 

כמות: אולם שידע להכיל 400 אורחים. לדעתי יהיו פחות, יותר באזור ה-300/350 אבל לכל מקרה מכוונים לשם.

תקציב: אנחנו זוג ביטוח לאומי, אז לא מעוניינים במשהו יוקרתי. ממש לא צריכים מפיות ברבור, חופת זיקוקים או כניסה בפרארי ברוורס לאולם. חתונה הכי פשוטה שאפשר. העיקר שהאורחים ייהנו ולכן הכי חשוב (לפי הסדר הזה) שיהיה אוכל טוב, מיקום נחמד עם רחבת ריקודים גדולה והושבה לא צפוצה מדי, שירות טוב ובעל אולם הגון שאפשר לדבר איתו במקרה של תקלה. עדיפות לאחד שאפשר לשלם לו אחרי האירוע כדי שלא נצטרך להוציא הרבה מהכיס מראש (מאמין שנכסה, המשפחות מפרגנות משני הצדדים).

 

כל טיפ, עצה, דעה נוספים יתקבלו בברכה רבה.

תודה!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל מזל טוב וכו׳

 

אנחנו התחתנו ב White לפני מאתיים שנה, מדובר בוילה שעברה הסבה לאולם, מאוד שונה מרוב האולמות - או שאוהבים או שפחות. נראה לי שאולי יתאים לך ספציפית (מההיכרות שלנו) ולכן מעלה את זה.

 

בהצלחה!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנתיים האחרונות חיתנתי שני בנים, ואני מקבל פידבקים על עוד כמה חתונות ברדיוס קרבה שניה.

 

החתונות במשפחה שלי היו באיזור 04 (חיפה וקיסריה) - כנראה מחוץ לאיזור המבוקש על ידך. אבל, בכל זאת, כמה תובנות:

 

1. האולם הוא רק המסגרת. המון תלוי בספקים האחרים - מהמעצבת ועד האחראי על המוזיקה.

 

2. משהו עוד מהחתונה שלי - טיב האוכל יכול להשתנות לפי הצוות התורן במטבח. צריך לוודא שאתה מקבל את הצוות הנכון.

 

3. צריך להתאים את האוירה והאוכל לקהל היעד. יכול להיות טריקי אם הקהל מגוון.

 

4. לשמור על פרופורציות - יש נטיה להשקיע אין סוף שעות והון עתק בהכנות ובטקס, ובהסתכלות לאחר כמה שנים אתה מבין כמה זה מוגזם. 

 

5. דציבלים זה לא הכל, למעשה אם הם מוגזמים אתה יכול להרוס את המסיבה. חשוב מאוד לדאוג לאזורים שקטים עבור הקהל המבוגר ועבור המשפחות עם תינוקות וילדים רכים, וגם להושיב אותם בהתאם.

 

6. לשמור על פרופורציות עם כל מיני אפקטים, הם עולים הון ואף אחד לא זוכר אותם. בכלל, אין הרבה טעם בלהתחרות באחרים, כסף שנשרף בזיקוקים יהיה חסר בהמשך, ברהיטים.

 

7. טריק יפה שעשתה איזה בת דודה שרצתה להתחתן באיזה אולם פנסי-שמנסי אבל גם לחסוך כסף - ארגנה את החתונה בסטנדביי, וכשהתפנה מועד ארגנה אותה תוך 2-3 שבועות. היה מוצלח מאוד ונחסכו עשרות אחוזים מהעלות.

 

8. למצוא מנחה שלא גונב את ההצגה, להשאיר את הזוג במרכז. ואם החתונה דתית למצוא רב שלא מעיק ולא קורא בקול את הסכום הרשום בכתובה.

 

9. לא לשכוח את מה שקודם לחתונה, וגם מצריך ארגון - מסיבות רווקים, חינה אם יש צד מזרחי או המקביל בעדות אחרות, יום החתונה מהבוקר ועד האולם.

 

ושיהיה במזל טוב, ושכל הקהל יהנה.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחתנתי לפני 4 שנים ב"ירוק על המים" בקיבוץ חולדה.

המחיר היה הגיוני (ואפילו זול לתקופה ההיא), השירות היה מדהים והאוכל גם.

אולם שמרגיש חם.

אם המחירים לא נסקו חזק למעלה כמו כל שאר המחירים שאני שומע מחברים שלי, שווה לבדוק.

יש לקחת בחשבון כי ההגעה לשם היא בכביש דיי חשוך, ללא תחבורה ציבורית.

 

ובלי קשר, מזל טוב 🎉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא זוכר שום אוכל של שום חתונה אחרי כמה שנים. או קישוט של אולם. או מוסיקה. או ריקודים. שום דבר.

 

כן זוכרים כל מיני הפתעות/הפעלות מצד החברים/משפחה, יותר נפוץ באירופה, לא כ"כ בארץ.

בקיצור, מטרתך באירוע זה לסדר סביבה *אנושית* נעימה מסביב לכלה, שהיא תיהנה מהעניין במינימום לחץ. כל השאר לא מעניין.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

התחתנתי בשנות ה-2007 אז ניסיוני לא רלוונטי.

מה שכן, היום אני הרגזן שמגיע לאירועים שפחות בא לו עליהם, אז קבל כמה טיפים מהזקן הימני מבין השניים שבחבובות (השמאלי זה @discoTD5).

בוא נחלק לשתיים:

1. את החברים הקרובים אתה תוכל לגרור לטיזינאבי לחתונת צהריים בלחות של 1000 אחוז והם יזרמו.

2. שאר המוזמנים שלך - ההיפך.

אז תחשוב גם עליהם קצת, גם כי הם הרוב, גם כי זה יפה להתחשב ומביא אנשים לכבד אותך בחזרה.

מבחינת מיקום - תשתדל שיהיה במרחק שווה מרוב המאסה.

מזג אוויר - אל תתעלל בהם. כאמור, לחות/קור/צפי לברד בגודל של אבטיח.

מבחינת גיוון האוכל. המוזיקה.

פשוט תקלילו, תבינו שזו מסיבה. זה הכל.

לא לסמן איזה חלום ולבצע אותו ויהי מה.

 

באת להשתעשע ויצאת עם ספר הוראות. קצת כמו חיי הנישואים 🥁

בהצלחה ומזל טוב.

 

  • אהבתי 2
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב!

התחתנתי באפריל האחרון, באולם אשר ביקנעם כך שהוא חורג מהג"ג שלך.

הדגש שלנו בתכנון האירוע היה דומה לשלך, רצינו שהאורחים יהנו ולכן שמנו דגש על אוכל טוב בבחירת האולם ודי ג'יי טוב כדי להרים את כולם מהכסאות. בסופו של דבר אף אחד לא יזכור איזה סידור פרחים היה על כל שולחן ואם היו 2 או 8 זיקוקים בכניסה לחופה, הם יזכרו אם הם יצאו שבעים ועייפים.

 

החלק הכיפי בתכנון האירוע בשבילי היה סבב האולמות, אתם לא ממהרים ולא נעולים על תאריך מסויים אז קחו את הזמן ותחפשו את האולם שהכי מתאים לכם מבחינת אווירה, אוכל וצוות. 

לגבי המחיר, כשתתחילו להתעניין באולמות תראו שיש לכולם את החודשים הזולים והיקרים, וההבדלים יכולים להיות משמעותיים בין קיץ לחורף. קחו בחשבון גם שיום חמישי מייקר את האירוע- אבל יאפשר ליותר אנשים להגיע ולהשאר עד מאוחר לחגוג איתכם בלי לחץ של עבודה למחרת, אם אתם רוצים אירוע שיסתיים לפנות בוקר זה משמעותי.

בצפון נהוג גם להתמקח, במרכז כנראה שיהיו פחות גמישים.

 

ההחלטה הכי טובה שעשינו בתכנון האירוע היתה לשכור מנהלת אירוע מטעמנו, היא פירפרה כל הערב ופתרה תקלות, דאגה שהאולם יוציא מספר מדויק של מנות, שלא יפתחו שולחנות ספייר או בקבוקי אלכוהול בבר בלי סיבה.

כשאין מנהל אירוע הכל נופל על המשפחה של הזוג תוך כדי, החלטנו שאנחנו רוצים שהם יהנו איתנו ולא יהיו על המשמר כל הערב.

 

יש קבוצות בפייסבוק של "מאורסים/מאורסות" עם הרבה טיפים והמלצות לנותני שירות, יש גם אפליקציה נחמדה באותו שם עם מחשבון הוצאות וצ'ק ליסט לחתונה שעזר לנו לתכנן את הכל.

 

הכי חשוב שתהנו מהתהליך, אנחנו לקחנו הכל באיזי ולאחרונה מתגעגעים לתקופה הזאת של ההכנות והתכנון.

 

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון המון תודה לכולם על הפירוט והתשובות. מודה מאוד.

המטרה באוכל טוב היא לא כדי שיזכרו אותו, אלא כי זה לרוב אחד משלושת הדברים שהכי משפיעים על ההנאה של האורחים (יחד עם המוזיקה והרכילות כמה החתונה לא להיט). אז רוצים שיהיה להם כיף ושיהנו מהערב, ולא שיזכרו אחרי כמה שנים "וואו איזה חתונה הייתה". כמו שאיתי כתב, מסיבה. רק שתהיה כייפית.

כמובן שיש התחשבות במבוגרים אחרת מבחינתנו הייתה חתונה של 50 איש ולא 350. גם ברור לנו שלא כולנו "בגיל שלנו", למרות שאני כבר חזק בענייני הסודה. מגיל ב-25 בערך יש לי סודה סטרים בבית HOMIES. 

@DJI תוכל לשתף אותי בפרטי (או פה אם לא אכפת לך) כמה עלתה מנהלת האירוע ומה בדיוק היה כלול במסגרת תפקידה? היא באה אתכם לאולמות או שהיא נכנסת למשחק אחרי שהכל סגור רק לאירוע עצמו. 

תודה על ההמלצות לקבוצה אכנס גם לשם. 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחתנתי לפני כמעט 20 שנה, אבל אם אתה מחפש לחסוך, אני מאמין שהטיפים שלי רלוונטים גם היום:

- לא התעקשנו על תאריך מבוקש, אלא להיפך. התחתנו די מהר, ביולי החלטנו שמתחתנים ובאוקטובר כבר היתה החתונה. אז יכולנו לסגור לבעל האולם חור ביומן בתמורה למחיר נמוך.

- חסכנו על תוספות ״הכרחיות״. התמחור של האולם כלל עלות של 2k דולר+מע״מ בשביל התאורה. אמרנו לבעל האולם שלא מעוניינים בתאורה. הוא הוריד את המחיר כמה פעמים ובסוף הפעיל את התאורה ללא תוספת תשלום. גם הוא לא רוצה שהחתונה לא תיראה טוב.

- עיצוב חופה. סגרנו עם המעצב של האולם שישאיר את העיצוב מהחתונה של הלילה שלפני ורק יחליף את הפרחים. לא נראה לי שזה הפריע למישהו מהאורחים.

- צלם. כולם אמרו שחייבים להשקיע בצלם טוב ״כי אלו הזכרונות שנשארים״. בפועל גם צלם בחצי מחיר עשה עבודה מספיק טובה. בכל מקרה האלבום מעלה אבק איפשהו ולא ראיתי אותו או את הדיוידי כבר הרבה שנים. גם לא מרגיש צורך לראות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צלם סטילס חשוב, והוא מלווה את בני הזוג לאורך כל היום, לא רק בארוע. צריך למצוא מישהו שמתחברים אליו.

 

צילום וידיאו קצת פחות קריטי, אבל לא הייתי מוותר עליו לפחות בפרקים החשובים של קבלת הפנים והחופה. אחרי כן  בארוחה ובריקודים הוידיאו הופך משעמם עד מעיק (לצפיה) וסביר שלא תחזרו אליו כשתכינו את הקליפ לחתונת הזהב, אז זה לשיקול תקציבי.

 

קח עצות טובות מפינדר, לבעלי האולמות כל מיני טריקים לסחיטה של עוד כמה לירות. לפעמים אפשר לעקוף. לעתים לא.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזכור שחתונה זה לא רק מחיר מנה,

יש המון הוצאות מסביב, שאם לא לוקחים אותם בחשבון זה יכול להפוך לבור כלכלי.

 

מחיר המנות/אולם הוא בערך 40%-60% מערך החתונה הכוללת.

אני כותב את זה, כי בראיה שלי יותר חשוב מרכילות כמה שהאירוע היה ככה וככה.

חשוב שהזוג לא יפתחו את החיים עם מינוס של עשרות (ואולי מאות) אלפי ש"ח.

במיוחד לזוג שאין לו גב כלכלי.

 

אני יודע שאתה בראש לחסוך, רואים את זה מההודעה שלך.

אבל אני מציע לעשות חישוב של הוצאות.

כי עוד דבר ועוד דבר ועוד משהו (ובחתונה יש אין סוף מה להוסיף) ואפשר בקלות להגיע להוצאה לא מבוטלת.

 

אם תרצה, אני מוכן לחפש אקסל שהשתמשתי בו בחתונה שלי לחישוב של עלויות 

וכמה כל אורח אמור לתת בממוצע כדי להצליח "לכסות" את האולם.

(אני לא מבטיח שאמצא, עברו 8 שנים והוחלף מחשב מאז) 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתונה, (כמו גם הריון ראשון והחודשים הראשונים בחיי התינוק הראשון), זה משהו שבד"כ עושים ורק אח"כ מבינים שאפשר גם היה אחרת, בד"כ "קצת פחות/ הייתי מוותר על.../ היה מיותר".

 

כמעט אף אחד לא מקשיב לטיפים מהאנשים שעשו זאת לפניו, אלא זה משהו שעושים ואח"כ חושבים "מה הייתי עושה אחרת" (לא רוצה לכתוב "מתחרטים" כי זו מלה כבדה מידי).

 

לכן, כל מה שנשאר הוא לאחל לך ולזוגתך שתיקחו את כל העניין בפרופורציות הנכונות. כרגע זה השיא של החיים שלכם, מבחינה כלכלית ומבחינה אישית וזוגית, וככל שיחלוף הזמן זה יהיה עוד אירוע שקרה בחייכם. 

נסו להנות מהתהליך כולו- מכל ההכנות, השבוע ההיסטרי של האירוע, יום האירוע ובאירוע עצמו, ועד לנפילת המתח של היום - יומיים שאחרי.  

 

בשעה טובה ובהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

התחתנו בדצמבר בעדן אירועים. בדצמבר המחיר די נמוך אבל אני לא יודע מה נחשב 'נמוך' עבורך, כי הכל יחסי.

באיזור פתח תקווה יש הרבה אולמות זולים (סביב ה230 למנה)

מה שחשוב לשים לב זה מה המחיר למנה כולל - תאורה, הגברה, יש תוספת לבר? למלצרים? ועוד ועוד..

חתונה טובה מורכבת מאוכל טוב ומדיג'יי שיודע לקרוא את הקהל. כל השאר לא חשוב. 

אני יכול להמליץ על הדיג'יי שהיה לנו שהוא חבר שעבד איתי כמה שנים טובות ולא הפסקנו לקבל עליו מחמאות לאורך הזמן. האירוע היה נהדר בעיקר בזכותו, ובזכות האוכל הטעים.

עדיף לבנות את כל הספקים 'בעצמך' ולא לקנות חבילות שמנפחות לך את המחיר סתם, ודוחפות לך ספקים שאתה לאו דווקא היית בוחר באופן עצמאי.

לגבי בר - עדיף להזמין אלכוהול חיצוני שניתן להחזיר לחברה שמספקת (אנחנו הזמנו דרך פאנקו). לצערי הברמנים של האולם עצמו פתחו לנו סתם בקבוקים כפולים אז הפסדנו על הסעיף הזה כמה גרושים...

אם תרצה לשאול עוד שאלות ספציפיות אשמח לעזור לך בכל דבר!!

 

לפני 12 דקות, שביט כתב:

חתונה, (כמו גם הריון ראשון והחודשים הראשונים בחיי התינוק הראשון), זה משהו שבד"כ עושים ורק אח"כ מבינים שאפשר גם היה אחרת, בד"כ "קצת פחות/ הייתי מוותר על.../ היה מיותר".

 

ברור, כי אחרי שעשית וחווית ונהנית, קל להגיד 'לא באמת הייתי צריך'. חוכמה בדיעבד מה שנקרא.

אני גם לא קפצתי מעל הפופיק בחתונה וניסיתי לעשות הכל כמה שיותר מחושב, וזה גם הצליח לי. אני בגדול לא בחור של חתונות ומסיבות, אבל במבט לאחור אני יכול להגיד שאני לא מתחרט על זה עשיתי את זה, ולא הייתי עושה את זה שוב.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טויף!

יש לי רק טיפים כלליים:

 

כבר דובר על זה שרוב האורחים יוותרו על שעתיים וחצי בפקקים ולכן כדי ללכת על גבולות גזרה בהתאם למיקום הגאוגרפי של רובם.

מצד שני, יש איזורים שהם יקרים יותר, כמו הגנים של איזור השרון. 

 

גנים נוטים להיות יקרים יותר מאולמות, וגם מבוקשים יותר בעונות הרלוונטיות. אם אתם הולכים על העונות הפחות מבוקשות, אתם לוקחים סיכון מבחינת מזג האויר (סערה בחורף, לחות מטורפת בקיץ), ואז שווה לשקול אולם סגור (שאולי יש לו שלוחה קטנה בחוץ לחופה). ואז זה בכלל מוזיל עלויות.

 

לקחת בחשבון גם את הנגישות. מקום עם שביל עפר מלא בורות או כביש חשוך באמצע שום מקום הופכים את החוויה ללא נעימה לחלק מהאורחים.

כך גם נושא החניה והגישה ממנה אל המקום (אורחים מבוגרים או עם מוגבלויות יתקשו ללכת על קרקע לא אחידה).

 

גם בחירת היום בשבוע משפיעה על המחיר. שלישי (פעמיים כי טוב) וחמישי (סופ״ש) יקרים יותר, כשלמעשה אין הבדל גדול בין כמות האורחים שנשארת איתך בחמישי לעומת אחרים. בסוף ישארו רק החברים הקרובים, וזה לא ממש קריטי אם זה עד חצות או אחת בלילה.

 

לפני שסוגרים, לבקר במקום בעת ארוע, לראות איך הוא מתנהל, ממש לעבור כמו מבקר שבה לתת ציון: איך תיאום הזמנים של הגשת האוכל, רמת השירות של המלצרים (הגשה, פינוי, אדיבות), גיל המלצרים (יש מקומות שמעסיקים ילדים כמעט, ההבדל לעומת סטודנטים מורגש, אבל כנראה גם יקר יותר), איך הסאונד (מאוזן, לא צורם, מאוד מעצבן כשאי אפשר לנהל שיחה נורמלית גם כשמתרחקים מהרחבה), צפיפות (כמה אורחים נוח להכניס לשם, כבר הייתי בחתונות שלא היה נוח לעבור בין שולחנות), נקיון והגיינה (בעמדות ההגשה, בשירותים...)

 

לבחור בין בופה להגשה. זה תלוי באופי הקהל (ובכם), אבל גם משפיע על המנות שכדאי לבחור. נתח בקר שנפרס בבופה קל פחות להרוס מסטייק אישי שמוגש לשולחן. ובכלל האוכל בקבלת הפנים הרבה יותר טוב :-) שוה להשקיע דווקא שם ולהשאר עם מנות עיקריות בסיסיות שקשה להרוס.

 

לקחת צלם שאתם מתחברים אליו. הוא צריך לגרום לכם להשתחרר בשביל תמונות טובות. לדעתי לוותר על וידאו, צופים אולי פעם אחת. מגנטים זה נחמד, מזכרות מיידיות ואישיות. הרבה יותר טוב ממזכרות כלליות שמחלקים.

 

אותו דבר לגבי דיג׳יי, שיבין אתכם ואת הטעם והרצונות שלכם, שבקיא בסוג המוזיקה שאתם רוצים. שידע לקרוא את הקהל ולדבר מראש על מה עושים אם הטעם שלכם שונה משל רוב האורחים (אם אתם מתעקשים על רוק כבד יש לזה השלכות).

 

לגבי כל אנשי המקצוע, לשאול מה הגיבוי שלהם. מה קורה אם חולים, התקלקל האוטו....

 

להמנע מברכות אישיות, בחופה או אחרי. זה מדבר רק אל מי שנמצא במעגל הקרוב, ורוב הקהל מחכה ומתייגע. תעשו עם החברים והמשפחה ערב אינטימי של בדיחות פנימיות וסרטונים מביכים.

 

קחו את הענין בקלות, באמת שאף אחד לא זוכר אם החופה היתה עם פרחים כחולים או סגולים, או אם היה גשר אורות משודרג מעל הרחבה, אם אחד הדגים היה יבש מידי או שכחו להדליק את הנרות בשביל המוביל.

רוב אנשים רוצים לנסוע לא רחוק, לקשקש במקום נעים, לראות טקס קצר ולאכול ארוחה סבירה, לפגוש מכרים ולדבר, לרקוד בלי להתקל באף אחד... אתם היחידים שתראו את הפרטים הקטנים.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חולק עליך לגבי הוידיאו, וזה ויכוח שהיה לי גם עם אחד הבנים, שחיפש חיסכון בכל מחיר: אכן אף אחד לא מסתכל על כל השעות של המסיבה, אבל תועלת התיעוד של קבלת הפנים והחופה יכולה לצוץ כשמכינים קליפ ליום ההולדת ה-50 או חתונת הכסף. אפשר לחסוך מעט אם מוותרים על וידיאו אחרי החופה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...