Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי אריה מהספארי- פיג'ו 2008 155 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נכון שיש טווח מחירים, אבל כשרכב סך הכל סטנדרטי צריך לשלם סכום כזה בשביל ציפוי זה נותן קנה מידה.
כנראה שאי אפשר לעשות את זה ב-1000 שקל נכון? גם לא ב2000 וגם לא ב-5000... זה כן מידע מועיל.
מקבל את זה שזה מוצר שמכוון לשוק יותר יוקרתי, ואתה ממש לא פוגע הכל טוב.

שעת עבודה זה בסדר, אני לא מבין איך מגיעים לחשבון כזה עם שעת עבודה?
נגיד שעת עבודה 350+מעמ=450.
שמן 300 שקל כולל.
פילטר שמן 100 שקל כולל.
פילטר מזגן 200 שקל כולל.
אטם לבורג 10 שקל כולל.

הגענו ל1100 והכל תמחרתי בצורה מפולפלת כיאה למוסך מורשה שעובדים בו מהנדסי מכונות מהטכניון.
מאיפה הגיעו עוד 200?
יש מצב ששמן עולה היום 500 שקלים במוסך?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

זה שעשו את זה בשעה לא אומר שתומחר בשעת עבודה.

 

אבל בגדול להבא, שווה לתקשר ל-2-3 מוסכים מורשים בסביבתך ולבקש הצעת מחיר. 

יש נטייה להיות יותר נדיבים בהנחות בהצעת מחיר טלפונית שהלקוח לא שבוי במוסך.

אגב, גם אם יש מוסך ספציפי שאתה רוצה - שאתה מביא לו הצעה של מוסך מורשה אחר - לפעמים הוא משווה או מתקרב. 

פורסם

שאלה, 

איך חווית הנסיעה ברכב (במיוחד מבחינת בידוד רעשים)? 

ועוד אחת קטנה, ב2008 שנת 2014 הבגאז' נורא קטן, בטח ביחס לגודל הרכב, איך הוא בשנתון הזה? 

תודה.

פורסם (נערך)

היי, עשית engine brake in כמו שצריך? 

 

דבר נוסף, טיפולים כל 10 לא כל 15

ותעשה לבד בבית אם אתה מחוץ לאחריות לא צריך לשלם לחמורים האלה בשביל שילד יחליף לך פילטר אוויר שמחובר עם 4 קליפסים ושמן שאתה מוציא בורג פילטר ושם חדש

לפני 6 שעות, farkash7 כתב:

נכון שיש טווח מחירים, אבל כשרכב סך הכל סטנדרטי צריך לשלם סכום כזה בשביל ציפוי זה נותן קנה מידה.
כנראה שאי אפשר לעשות את זה ב-1000 שקל נכון? גם לא ב2000 וגם לא ב-5000... זה כן מידע מועיל.
מקבל את זה שזה מוצר שמכוון לשוק יותר יוקרתי, ואתה ממש לא פוגע הכל טוב.

שעת עבודה זה בסדר, אני לא מבין איך מגיעים לחשבון כזה עם שעת עבודה?
נגיד שעת עבודה 350+מעמ=450.
שמן 300 שקל כולל.
פילטר שמן 100 שקל כולל.
פילטר מזגן 200 שקל כולל.
אטם לבורג 10 שקל כולל.

הגענו ל1100 והכל תמחרתי בצורה מפולפלת כיאה למוסך מורשה שעובדים בו מהנדסי מכונות מהטכניון.
מאיפה הגיעו עוד 200?
יש מצב ששמן עולה היום 500 שקלים במוסך?

ממתי שמן עולה 300 שקל

ממתי פילטר מזגן עולה 200 שקל?! זה עשוי מיהלומים? תראה לי פילטר מזגן שעולה 200 שקל 

הגזמת עם המחירים ועדיין הגעת לפחות ממה שהוא שילם, אבל הבחור שילם 15 אלף על ציפוי אז כנראה הוא הולך על הפרימיום בכל דבר בחיים ולא מבין שבמורשה אין פרימיום יש עקיצות

מה גם שבמורשה הם שמים את השמן הכי זול שיש

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 31 דקות, CiUiK כתב:

ממתי שמן עולה 300 שקל

ממתי פילטר מזגן עולה 200 שקל?! זה עשוי מיהלומים? תראה לי פילטר מזגן שעולה 200 שקל 

ברכב הזה אי אפשר לשים שמן בישול כמו שעושים הרבה פעמים במוסכים כולל מורשים.
הוא חייב שמן איכותי עם תקן מתאים. 300 שקל כולל מעמ בקלות לפי דעתי ולא ראיתי את החשבונית.
לגבי פילטר מזגן, פילטר מזגן מקורי זה סיפור של לפחות 120 שקל לפני מעמ אם אני זוכר נכון וזה היה מחיר לפני שנתיים. היום תשלם 200 כולל.

זה רכב חדש והוא מטפל בו במורשה, אני יכול להבין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, farkash7 כתב:

ברכב הזה אי אפשר לשים שמן בישול כמו שעושים הרבה פעמים במוסכים כולל מורשים.
הוא חייב שמן איכותי עם תקן מתאים. 300 שקל כולל מעמ בקלות לפי דעתי ולא ראיתי את החשבונית.
לגבי פילטר מזגן, פילטר מזגן מקורי זה סיפור של לפחות 120 שקל לפני מעמ אם אני זוכר נכון וזה היה מחיר לפני שנתיים. היום תשלם 200 כולל.

זה רכב חדש והוא מטפל בו במורשה, אני יכול להבין.

שמן איכותי עולה 200 גג ופילטר מזגן לא עולה 200 שקל בשום עולם חוץ ממורשה

אין מה לנסות להבין את זה, אתה מביא לי מחירים של מורשה אבל הם פשוט לא תואמים את התמורה שאתה מקבל זה ניפוח אחד ענק על כלום ושום דבר

תשווה עם מחירים אמיתיים

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
פורסם

השמן ששמים במורשה יבואן הוא ממש לא הכי זול, אלא איכותי של טוטל והוא לא זול.

שמן כזה עולה 230-260 שקל בחנות חלקי חילוף לי לקחו 260 ביבואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, CiUiK כתב:

שמן איכותי עולה 200 גג ופילטר מזגן לא עולה 200 שקל בשום עולם חוץ ממורשה

לגבי השמן ענו לך.
לגבי פילטר מזגן תבדוק כמה עולה פילטר מקורי בחנות חלפים, זה מה ששמים במורשה. פילטר סיני ב-30 שקל לא רלוונטי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 11 שעות, CiUiK כתב:

שמן איכותי עולה 200 גג ופילטר מזגן לא עולה 200 שקל בשום עולם חוץ ממורשה

אין מה לנסות להבין את זה, אתה מביא לי מחירים של מורשה אבל הם פשוט לא תואמים את התמורה שאתה מקבל זה ניפוח אחד ענק על כלום ושום דבר

תשווה עם מחירים אמיתיים

 

לצערי המנועים האלה לא צריכים "שמן איכותי" אלא "שמן איכותי בתקן מאוד ספציפי".

5 ליטרים של שמן של טוטאל בתקן 2297 עלה לי כ 240 ש"ח כולל מע"מ במקום הזול ביותר שמצאתי. אם אני לא טועה במוסך מורשה תמחרו את זה בכ 200 ש"ח (ל4 ליטרים) לא כולל מע"מ, אבל אולי העלו מחיר מאז. השמן הזה יקר בארץ, אין מה לעשות.

 

לגבי מסננים בכללי (שמן או אוויר, מזגן או מנוע) אתה צודק והמחיר מוגזם כמו רוב החלפים שקונים דרך לובינסקי. בקניה דרך ספק אחר בארץ אפשר לחסוך בין 10 ל30 אחוז מניסיוני ובקניה מחו"ל אפשר לחסוך מעל 50 אחוז במחיר.

פורסם
לפני 59 דקות, CiUiK כתב:

סבבה, לטעמי יקר מידי 

 

זה יקר לדעת כולם, פשוט אין מה לעשות. אם לשלם עוד 100 שקלים בשנה זה המחיר שצריך לשלם כדי להחזיק רכב צרפתי, היינו במצב טוב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, nadavd4 כתב:

 

זה יקר לדעת כולם, פשוט אין מה לעשות. אם לשלם עוד 100 שקלים בשנה זה המחיר שצריך לשלם כדי להחזיק רכב צרפתי, היינו במצב טוב.

כמה חארטות זה מחירים שתקעו פה בארץ כדי שאתה תגיד את השטויות האלה במקום להבין שבשאר העולם זה לא ככה ורק פה כולם עושים יד אחת ומעלים והכל פה מונופולים 

לא רוצה להכנע לזה

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, CiUiK כתב:

כמה חארטות זה מחירים שתקעו פה בארץ כדי שאתה תגיד את השטויות האלה במקום להבין שבשאר העולם זה לא ככה ורק פה כולם עושים יד אחת ומעלים והכל פה מונופולים 

לא רוצה להכנע לזה

 

תזמין מחו"ל מה שאפשר, זה מה שאני עושה.
לקנות רכב שהשמן שלו זול יותר לא עונה להגדרה של "לא להיכנע לזה".

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...