Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוסאובר 1.6 או גולף 1.4TSI שתיהן 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה חיפשתי להחליף את הרכב שלי למשהו אחר קצת יותר חדש תחת תקציב.

כרגע ההתלבטות שלי היא בין סוזוקי קרוסאובר 2014 1.6 כ"ס לבין פולקסווגן גולף 2014 1.4 טורבו.

השאלות הגדולות שלי כרגע הם

איך הסוזוקי מבחינת אמינות וצריכת דלק ?

האם הגולף יקרה לתחזוק מבחינת חלפים וצריכת דלק ?

 

תודה מראש על העזרה

פורסם

לגבי הסוזוקי:

 

1. יש.קריאת שירות לתקלה סדרתית בתיבת ההילוכים, אם כי סביר שמרבית בציר 2014 כבר עברו את הטיפול.

 

2. מבחינת שאר המערכות הרכב אמין מאוד.

 

3. צריכת הדלק, מניסייני בשימוש מעורב, סביב 12-13 קמ"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מנסיוני חצי שנה עם סוזוקי קרוסאובר 2016

צריכת דלק כמו ש  sperial אמר 

לא יכול להעיד על האמינות כי התקופה קצרה.

בינתיים לא היו תקלות.

הרכב לא מתאים למי שמחפש ביצועים והנאה מנהיגה אלא לאנשים מאוד סולידיים.

הגיר אכן לא מאיץ.

לשם השוואה נסעתי לפני כמה ימים על קיה ספורטאז' 2000 וההבדל בולט.

אני יודע שהספורטאז' צמאה הרבה יותר בערך ב30 אחוז.

אם ספורטיביות ותאוצה חשובים לך , זה לא הרכב.

לחיוב אציין את הישיבה הגבוהה , מרחב הפנים ותא המטען

פורסם

אין מה להשוות ביניהם. הגולף איכותית הרבה יותר, מבודדת רעשים טוב יותר, יציבה יותר, נוסעת חזק יותר וחשוב מכל, בטיחותית יותר.
הגיר של פולקסווגן בעל מוניטין לא מושלם אם כי לי אישית יש ניסיון מעולה איתו בכמה מרכבי הקונצרן.

  • ספונסר פורום
פורסם

הגולף עדיפה בכל פרמטר שקשור להנאה מנהיגה ומנסיעה, בטיחות ואיכות חומרים, כמו שכבר נאמר כאן.

 

לעומת הסוזוקי שמבוסס על מכניקה פשוטה ומוכחת (וכאמור יש לוודא ריקול לגיר שלו), הגולף בהחלט עלול להאכיל מרורים

במידה ולא תוחזק בצורה מדוקדקת - ומוכחת! - במוסך שיודע מה הוא עושה עם VAGיות.

 

נקודות חולשה בגולף: גיר (בדוק האם הוחלפו מצמדים ו/או מכטרוניק - יתרון במידה שכן).

טורבו - דליפת שמן בסביבתו מעידה על חשבון גבוה בדרך.

מנוע - משאבת מים דולפת (עודף מ-1500 ש"ח בדגם הנ"ל) מחייבת התייחסות מהירה, סובל מפיח בסעפת היניקה (ניקוי די יקר, אבל יחזיר תגובת דוושה מהססת לחדשה), ובכללי מחייב בדיקה אצל מישהו מבין (דוגמת מוסך "רון" או אופיר המכונאי האקדמאי בת"א.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...