Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,
לאחרונה יוצא לי לצאת הרבה לטיולי שטח ואני מעוניין לרכוש נעליים נוחות שישרתו אותי לאורך זמן.
אני מקבל המון המלצות על כל מיני סוגים כמו למשל הדגם של בלנסטון מהאתר הזה - https://www.alufsport.co.il/items/4366043-נעלי-בלנסטון-Blundstone-MAN-2144-ACTIVE-Rustic-Brown- או הדגם הזה מחברה שאני ברמה האישית פחות מכיר -  https://www.walkin.co.il/items/3357620-נעלי-טיולים-לגברים-BREEZE-AT-GTX-Vasque.

 

קיבלתי המון המלצות ואפשרויות אבל הייתי שמח לשמוע לפי איזה פרמטרים אתם בוחרים נעלי שטח לטיולים שלכם.

 

תודה ושבוע טוב.

פורסם

לא יודע איזה טיול אתה מתכנן אבל נעלי ה"טיולים" של בלנדסטון לא מספקות תמיכת קרסול ולא מתאימות לשטח טכני

הפציעה הכי נפוצה זה נקע או כיפוף הרגל בצורה שיכולה להשבית את הטיול.

אם מדובר בסתם הליכות או מסלולים קלים אז אין בעיה. שים לב שעור לא נושם ויש איתו בעיה גם אם נרטב ונידוף זיעה.

השניות הרבה יותר מתאימות לטיולים אבל מאסיביות מידי לטעמי - יותר חד עונתיות לחורף מאשר כל השנה.

חושב שחשיבות סוליית ויברם היא מוגזמת.

יש הרבה חנויות עודפים לנעלי טיולים - קולומביה, נורטפייס או טרזטה וכו ניתן להשיג במחירים נוחים.

כנ''ל דקטלון אם אתה מתחיל בתחום ומתלבט אם להשקיע

  • רעיון טוב! 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני הייתי ממליץ גם על מותג בשם ASOLO, קלות מאד ונוחות.
בנוסף - תתעקש על סוליות של VIBRAM (מזהים אותן עם הסמל הצהוב).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...