Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 16.3.2023 בשעה 17:44, locus כתב:

@koz1

כמו שאומרים

welcome to the club

זו המחלה של הרכבים האלה

קניתי לבן שלי מיצובישי לנסר ספורטבק 2011 לפני כחצי שנה

הגומיות היו כמו אצלך

להחליף רביעיה בארץ יעלה לך 3000 שח (נחמד והגיוני נכון?)

 

חפש בeBay את הביטוי הבא:

MITSUBISHI Genuine 2008-2017 LANCER Door Belt Molding Window Belt Line Set

אני קניתי ממוכר בשם:th-motors-japan

המחיר היה כמעט 600 לכל הרביעיה

קח בחשבון שחברת השילוח תגבה ממך 300שח (שלא תהיה מופתע!)

אז זה יוצא פחות משליש מחיר מאשר בארץ

 

לגבי הרכבה - בכל דלת, תפתח אותה ותראה מבפנים בורג פיליפס אחד, פותח את הבורג, כל הלייסט הישן יוצא, שם במקומו את החדש וסוגר עם הבורג.

אי אפשר לטעות בלייסטים, כל אחד מתאים רק למיקום אחד ברכב.

אין יותר קל מזה, שלא תבזבז עוד כסף אצל פחח/איש חלונות על השטות הזאת.

 

בהצלחה

שלום לך איש יקר וחביב.

הזמנתי מאיביי וקיבלתי תוך שבועיים, והיום זה כבר הורכב.

תודה רבה רבה.

חסכת לי כסף יקר, הגיעו חלקים חדשים ארוזים יפה. 

יצא לי הכל יחד 1200 שח. המכס לקח קרוב ל670 שח.

שוב תודה וחג שמח.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 46 דקות, koz1 כתב:

המכס לקח קרוב ל670 שח.

 

קשה לי להאמין, מן הסתם אתה מתכוון לחברת השילוח-עמיל המכס+מכס (אם בכלל היה מכס).

דיברו באוצר על הורדת המכס על חלקי חילוף לרכב, מאוד עוזר כשיש פה תרבות של תמחור הזוי למי שתלוי בך. בפועל תמחור חברות השילוח משלים את קרטל מחירי החלפים של היבואנים וחוסם את היכולת של האזרח הקטן להתמודד מולם. כידוע בפורום יש אפשרויות מסויימות ליודעי ח"ן. הדוגמה הכי מדהימה זה אחד כאן שפשוט טס בעצמו להביא מיכל אוריאה מהפולני (אאל"ט) כי כולל הטיסה זה היה משמעותית יותר זול מהאלטרנטיבות.

פורסם
לפני 10 שעות, tza כתב:

 

קשה לי להאמין, מן הסתם אתה מתכוון לחברת השילוח-עמיל המכס+מכס (אם בכלל היה מכס).

דיברו באוצר על הורדת המכס על חלקי חילוף לרכב, מאוד עוזר כשיש פה תרבות של תמחור הזוי למי שתלוי בך. בפועל תמחור חברות השילוח משלים את קרטל מחירי החלפים של היבואנים וחוסם את היכולת של האזרח הקטן להתמודד מולם. כידוע בפורום יש אפשרויות מסויימות ליודעי ח"ן. הדוגמה הכי מדהימה זה אחד כאן שפשוט טס בעצמו להביא מיכל אוריאה מהפולני (אאל"ט) כי כולל הטיסה זה היה משמעותית יותר זול מהאלטרנטיבות.

צודק, זו הייתה כוונתי. חברת השילוח וכו. 

יש עמלת מחשב 20 שח, וכל מיני שטויות וסחיטות למינייהם

יש עמלה שהיו צריכים לפתוח את הקופסה פיזית. וכו וכו.

×
×
  • תוכן חדש...