Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סונטה מול טיגואן אולספייס מול XC40 מול קשקאי


Leasing1987
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

נוסע כרגע בסקודה קארוק שנת 2019 (רמת הגימור הגבוהה ביותר) ומחפש להחליף.
הרכב משמש משפחה (2+1, מקווה ומעריך שבשנה שנתיים הקרובות נהיה 2+2) - בעיקר משמש אותי בנסיעות לעבודה (15 ק"מ בגוש דן) אבל גם נסיעות קצת יותר ארוכות בסופי שבוע ומדי פעם טיולים וכו'.

תקציב ~200-250 אלף ש"ח. אני מניח שאני יכול להגמיש את זה קצת כלפיי מעלה ואני כמובן אשמח למצוא משהו מתאים גם בפחות...

שנתון - 2020 ומעלה, לא פוסל משומש או אפס ק"מ אבל נגיש גם לחדש (זה גם נוח מבחינת פשטות מימון וכו').

מה חשוב - רכב מאובזר לעילא ולעילא ובטיחותי; מרווח עם תא מטען מוצלח. נקודות אקסטרא על חסכון בדלק (היברידי וכו').

חשמלי - כרגע מתאפשר רק PHEV ולא יותר מזה (לא אפשרי עמדת טעינה בבית, יש עמדת טעינה זמינה ונגישה בעבודה)

מתבלט בין האופציות הבאות -

  1. יונדאי סונטה לימיטד (היברידי או בנזין) - עונה בצורה טובה על כל הדרישות אבל לא מרגש, מתכנס יפה מאוד לתקציב
  2. טיגואן אולספייס (אלגנס או אלגנס פלוס) - עונה בצורה טובה על כל הדרישות וגם נותן איזה ערך מוסף, מצד שני קצת מיושן ועשוי להיות מוקש לאחזקה לאורך זמן
  3. וולוו XC40 - הכי הרבה "ערך מוסף" למכונית מבין האופציות, יש גם היברידי; מאתגר מבחינת התקציב בחדש (אבל ישים) ויש מצאי גם במשומשים - שווה את הכסף?
  4. ניסאן קשקאי - עונה על כל הסעיפים ו-"מיישר קו" מבחינת הדרישות עם האחרים ברכב חדש ובקצה התחתון ביותר של התקציב
  5. אופציות נוספות שנשקלו - קודיאק/סופרב (סטייל ומעלה), אודי Q3 בתצורות שמתכנסות לתקציב (לא מספיק מאובזר?), 508, ספורטאז'

 

אשמח לחוכמת ההמונים, דעתכם והתייחסותכם (המקצועית כתמיד!) - נראה לי שיש פוטנציאל לעורר פה דיון נחמד :)

עריכה אחרונה על ידי Leasing1987
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת להרשים אני חושב ש ה508 הכי מרשימה, אבל יש לה תא מטען קטן לעומת האולספייס (חושב)

אבל היא היברדית נטענת ומניח שאפשר להוריד מחיר בסוכנות במחירים האלה

 

ואתה צריך לבדוק בנוסף זמני אספקה היום...

אולי אחרי שתשמע כמה זמן צריך להמתין חלק מהאופציות ירדו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי סונטה/טיגואן אולספייס/קודיאק זה רכבים ענקים, אתה בטוח שאתה צריך רכבים כל כך גדולים?

 

תבדוק את ה 3008/CX-5 בגזרת הגיפונים, בתקציב שלך אתה יכול ללכת על 3008 PHEV דגם GT.

דיי בטוח שתקבל ערך מוסף.

 

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, motizkn כתב:

יונדאי סונטה/טיגואן אולספייס/קודיאק זה רכבים ענקים, אתה בטוח שאתה צריך רכבים כל כך גדולים?

 

תבדוק את ה 3008/CX-5 בגזרת הגיפונים, בתקציב שלך אתה יכול ללכת על 3008 PHEV דגם GT.

דיי בטוח שתקבל ערך מוסף.

 

באופציות שהצעת ברכבים הגדולים אני מקבל "הרבה יותר רכב" (גם בגודל וגם באבזור) פחות או יותר באותו התקציב

במחיר של 3008 PHEV, כיוון שאיני רגיש ל-SUV - עדיף 508...
לגביי CX5 - אני אכן אוהב מאוד את המראה אבל הוא מיושן מאוד על אף כל מתיחות הפנים ואין יתרונות על החלופות האחרות כדי לאזן את זה

 

לפני 9 שעות, ofer3212 כתב:

מבחינת להרשים אני חושב ש ה508 הכי מרשימה, אבל יש לה תא מטען קטן לעומת האולספייס (חושב)

אבל היא היברדית נטענת ומניח שאפשר להוריד מחיר בסוכנות במחירים האלה

 

ואתה צריך לבדוק בנוסף זמני אספקה היום...

אולי אחרי שתשמע כמה זמן צריך להמתין חלק מהאופציות ירדו..

קשה לי עם פיג'ו... אני יודע שהמכוניות (גם 508 וגם 3008) מאוד מרשימות ומוצלחות אבל הן פיג'ו :)
אני חושש שזה גם בא לידי ביטוי בסחירות ואז רכישת רכב חדש הופכת לחיסרון מסוים

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באותה התלבטות כמוך.. גם 2+1 גם מחפש להחליף את הטיגואן 2019 1.5 ליטר קומפורטליין פלוס

 

אני חושב על האולספייס בגרסה הכי מאובזרת מנוע 2 ליטר עם גג פנורמי אבל הקטע שהאולספייס הוא ענק בשביל 3 אנשים .

 

מצד שני לא משתלם לקנות טיגואן 5 מקומות שכן היא עולה רק 10 אלף פחות מה7 מקומות וגם יש בה פחות אבזור

 

אני כבר שוקל לקנות משהו אחר כי בפולקסווגן אני ממש מתלבט למרות שאנ מת על הטיגואן

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, חגאי א כתב:

אני באותה התלבטות כמוך.. גם 2+1 גם מחפש להחליף את הטיגואן 2019 1.5 ליטר קומפורטליין פלוס

 

אני חושב על האולספייס בגרסה הכי מאובזרת מנוע 2 ליטר עם גג פנורמי אבל הקטע שהאולספייס הוא ענק בשביל 3 אנשים .

 

מצד שני לא משתלם לקנות טיגואן 5 מקומות שכן היא עולה רק 10 אלף פחות מה7 מקומות וגם יש בה פחות אבזור

 

אני כבר שוקל לקנות משהו אחר כי בפולקסווגן אני ממש מתלבט למרות שאנ מת על הטיגואן

 

 

באמת הטיגואן בהיבט הזה הוא בחירה "קלה" - רכב מרשים ומאובזר מאוד, רכישה משתלמת (ואפילו יש במלאי אם אני לא טועה)

החיסרון שלו הוא שבהשוואה לחלק מהאופציות פה הוא מיושן וגם קצת הפחידו אותי בענייני אחזקה וסחירות (באופן יחסי לאחרות בגלל שזה דגם "נדיר" יחסית ולא באופן אבסולוטי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Leasing1987 כתב:

אני מקבל "הרבה יותר רכב" (גם בגודל וגם באבזור) פחות או יותר באותו התקציב

לא מסכים עם האמירה הזו, אתה מקבל רכב יותר גדול עם עוד מושבים שאתה לא משתמש, בתמורה אתה מוותר על נוחות, ניידות, צריכת דלק, ביצועים וכו..

ה CX40 זו דוגמא נהדרת איך אתה מקבל "פחות רכב" (לפי ההגדרה שלך) אבל חוץ מזה שהוא יותר קטן הוא יותר נוח, מהיר, צריכת דלק יותר טובה ומאובזר בהרבה מהרכבים הגדולים.

 

לגבי ה 3008 PHEV בגירסת GT, האבזור שלו לא רואה אף אחד מהרכבים שציינתה ולמעשה אפשר להשוות אותו לרכבי פרימיום בהרבה יותר כסף, לדוגמא: הוא כולל כסאות מסאז מקדימה.

בנוסף בגרסה החזקה אתה מקבל מעל 300 כוחות סוס.

 

לגבי השם פיזו מסכים איתך לחלוטין, לקח לי אישית הרבה זמן להתשכנע לקנות את ה 3008.

אבל כרגע אחרי שנתים אני מאושר שלא המשכתי עם CX-5 (היו לי 6 מאזדות לפני) והלכתי על הפיזו, הרכב נהדר, מפנק ואם הוא ימשיך להיות אמין אז זו הייתה קניה מעולה.

ודרך אגב, לרכב יש שוק סופר חזק ביד 2 והוא נחשב לאחד הרכבים המבוקשים בסיגמנט, וכרגע ירד מחירון ב 5% בשנתיים (למרות שכל השוק למעלה) .

עריכה אחרונה על ידי motizkn
  • מעניין 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, motizkn כתב:

לא מסכים עם האמירה הזו, אתה מקבל רכב יותר גדול עם עוד מושבים שאתה לא משתמש, בתמורה אתה מוותר על נוחות, ניידות, צריכת דלק, ביצועים וכו..

ה CX40 זו דוגמא נהדרת איך אתה מקבל "פחות רכב" (לפי ההגדרה שלך) אבל חוץ מזה שהוא יותר קטן הוא יותר נוח, מהיר, צריכת דלק יותר טובה ומאובזר בהרבה מהרכבים הגדולים.

 

לגבי ה 3008 PHEV בגירסת GT, האבזור שלו לא רואה אף אחד מהרכבים שציינתה ולמעשה אפשר להשוות אותו לרכבי פרימיום בהרבה יותר כסף, לדוגמא: הוא כולל כסאות מסאז מקדימה.

בנוסף בגרסה החזקה אתה מקבל מעל 300 כוחות סוס.

 

לגבי השם פיזו מסכים איתך לחלוטין, לקח לי אישית הרבה זמן להתשכנע לקנות את ה 3008.

אבל כרגע אחרי שנתים אני מאושר שלא המשכתי עם CX-5 (היו לי 6 מאזדות לפני) והלכתי על הפיזו, הרכב נהדר, מפנק ואם הוא ימשיך להיות אמין אז זו הייתה קניה מעולה.

ודרך אגב, לרכב יש שוק סופר חזק ביד 2 והוא נחשב לאחד הרכבים המבוקשים בסיגמנט, וכרגע ירד מחירון ב 5% בשנתיים (למרות שכל השוק למעלה) .

איזה יתרון באבזור יש ל-3008 על הרכבים שציינתי? כסאות מסאז זה גימיק לדעתי...

הפולקסווגן והיונדאי נותנים את אותו אבזור (או עדיף) בפחות כסף בהשוואה ל-PHEV GT (הרבה פחות כסף במקרה של היונדאי)

 

אתה צודק בזה שאין יתרון לגודל (אגב אני לא בטוח איך זה רלוונטי לסונטה) אבל הגודל הזה גם "ממצב" את הרכבים האלה ברמה אחרת (גם אם האבזור של הפג'ו מיישר קו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי פונקציית המטרה שלך לא מוגדרת נכון.

 

הכי הרבה "רכב" לכסף תקבל באוטובוס, אבל לא נראה לי שזה מה שאתה צריך.

 

במקום זאת הייתי בוחר ברכב שקודם כל מתאים לך מבחינה פונקציונלית ואז שואל שאלה - האם אתה מעדיף גודל/נפח נוסף/מושבים נוספים ותסיע אוויר או שתשקיע את התקביב באבזור ותחושת פרמיום (בידוד רעשים טוב יותר, איכות גימור יותר טובה, צריכת דלק וכו').

 

לדעתי ה- XC40 בגרסת P5 PHEV תתן לך תמורה מעולה. אם יש לך עמדת טעינה במשרד, תשקול לקחת את XC40 P6 החשמלית. קצת מעל התקציב, אבל ללא צורך בדלק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, חגאי א כתב:

אני באותה התלבטות כמוך.. גם 2+1 גם מחפש להחליף את הטיגואן 2019 1.5 ליטר קומפורטליין פלוס

 

אני חושב על האולספייס בגרסה הכי מאובזרת מנוע 2 ליטר עם גג פנורמי אבל הקטע שהאולספייס הוא ענק בשביל 3 אנשים .

 

מצד שני לא משתלם לקנות טיגואן 5 מקומות שכן היא עולה רק 10 אלף פחות מה7 מקומות וגם יש בה פחות אבזור

 

אני כבר שוקל לקנות משהו אחר כי בפולקסווגן אני ממש מתלבט למרות שאנ מת על הטיגואן

 

 

יש אפשרות להזמין בכלל את ה2 ליטר?

הרכב מאובזר מאוד אך שתיין גדול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Random כתב:

להערכתי פונקציית המטרה שלך לא מוגדרת נכון.

 

הכי הרבה "רכב" לכסף תקבל באוטובוס, אבל לא נראה לי שזה מה שאתה צריך.

 

במקום זאת הייתי בוחר ברכב שקודם כל מתאים לך מבחינה פונקציונלית ואז שואל שאלה - האם אתה מעדיף גודל/נפח נוסף/מושבים נוספים ותסיע אוויר או שתשקיע את התקביב באבזור ותחושת פרמיום (בידוד רעשים טוב יותר, איכות גימור יותר טובה, צריכת דלק וכו').

 

לדעתי ה- XC40 בגרסת P5 PHEV תתן לך תמורה מעולה. אם יש לך עמדת טעינה במשרד, תשקול לקחת את XC40 P6 החשמלית. קצת מעל התקציב, אבל ללא צורך בדלק.

 

 

ברכב אני לא מכוון לגודל (או כמות ברזל ונפח בהיבט שלך) אלא דגמים בסגמנטים יותר גבוהים שבהתאם האבזור והמערכות יותר טובים (שלא לומר יוקרתיים וכדומה)

 

לגביי הגרסה החשמלית ל-XC40 - אתה חושב שעמדה במשרד מספיקה? נראה לי מאתגר (אני מסתובב גם מחוץ למשרד לא מעט)

לפני שעתיים, אליהו שבת כתב:

יש אפשרות להזמין בכלל את ה2 ליטר?

הרכב מאובזר מאוד אך שתיין גדול

1.5 ליטר אלגנס פלוס ממש מספיק (ההבדל היחיד באבזור ל-2 ליטר הוא וו גרירה ״חכם״)

עריכה אחרונה על ידי Leasing1987
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם 1.5 אלגנס ממש מספיק לדעתי.

מחסיר ריפודי עור (בישראל החמה...), חישוקי 19" (גם 18" זה בסדר, למרות צו האופנה) ומתלים אדפטיביים (שאפשר לתהות אם נחוצים עם החישוקים הקטנים יותר).

משאיר את כל מה שחשוב באמת, ובתמחור מעולה.

 

עריכה אחרונה על ידי Avia

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Leasing1987 כתב:

לגביי הגרסה החשמלית ל-XC40 - אתה חושב שעמדה במשרד מספיקה? נראה לי מאתגר (אני מסתובב גם מחוץ למשרד לא מעט)

 

ציינת שאתה נוסע בסביבות 15 ק"מ באיזור גוש דן. זה קלאסי לרכב חשמלי.

גם אם אתה עושה 50 ק"מ ביום, עם טעינה שמספיקה לך לכ- 350-370 ק"מ נטו (כ- 410 ברוטו), אתה יכול להטעין את הרכב פעם בשבוע.

בפועל, כדי לשמור על הסוללה תגדיר את הטעינה עד 90% סוללה ותטעין את הרכב כל יום או פעם ביומיים ואתה מסודר.

 

בנסיעה לאילת שכולם חוששים ממנה, תצטרך לעצור לחצי שעה קפה וטעינה באיזור מצפה רמון או מקום אחר בדרך (מה שאני עושה גם בלי קשר להתרעננות).

אם אתה נוסע רגוע ויודע לנצל לנצל אנרגיה רגנרטיבית (נהיגה עם דוושה אחת), לא תהיה לך בעיה להגיע מהמרכז לאילת ולהטעין באילת.

 

בעיה היא זמני אספקה של XC40 חשמלית. 

הזמנתי גרסת P6 שהייתה אמורה להגיע ביוני. לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שהיצרן קיצץ הקצאות לישראל ולכן ההזמנה שלי נדחית לסוף נובמבר וגם זה לא בטוח שיקרה.

אגב, כל ההקצאות של P8 בוטלו ולכן מי שהזמין את הדגם ביטלו לו את ההזמנה באופן חד צדדי (לא יודע כמה זה חוקי).

 

לסיכום - ממליץ לך להזמין את P6.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Avia כתב:

גם 1.5 אלגנס ממש מספיק לדעתי.

מחסיר ריפודי עור (בישראל החמה...), חישוקי 19" (גם 18" זה בסדר, למרות צו האופנה) ומתלים אדפטיביים (שאפשר לתהות אם נחוצים עם החישוקים הקטנים יותר).

משאיר את כל מה שחשוב באמת, ובתמחור מעולה.

 

זה כן יש במלאי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...