Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סונטה מול טיגואן אולספייס מול XC40 מול קשקאי


Leasing1987
שימו לב! השרשור הזה בן 705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הלכתי לסוכנות לראות XC40 ולא התלהבתי מהפלסטיקה בפנים בכלל. במיוחד מהפלסטיקה של התא כפפות ושל ההגה (הכפתורים של ההגה מרגישים סנייים זולים)

 

חוץ מזה המנוע שלה הT3 חלש יחסית והתאוצה שלה יחסית איטית לטיגואן 1500

 

אני לא בטוח שהיא שווה 250 אלף. ועוד תוספת של 10 אלף למצלמות 360 שיש לך בטיגואן 

 

ותוספת צבע של 6 אלף 

 

וולוו יקרה מדי לדעתי

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.5.2022 בשעה 07:41, Leasing1987 כתב:

באמת הטיגואן בהיבט הזה הוא בחירה "קלה" - רכב מרשים ומאובזר מאוד, רכישה משתלמת (ואפילו יש במלאי אם אני לא טועה)

החיסרון שלו הוא שבהשוואה לחלק מהאופציות פה הוא מיושן וגם קצת הפחידו אותי בענייני אחזקה וסחירות (באופן יחסי לאחרות בגלל שזה דגם "נדיר" יחסית ולא באופן אבסולוטי)

 

הטיגואן עבר לא מזמן מתיחת פנים ואולי דווקא בגלל שהוא לא עדכני יש לו הנדסת אנוש מעולה ומאוד קל ונוח להשתמש בו. 

לגבי סחירות - גרסת 7 מושבים לא שווקה עד היום בישראל. עד היום רכבים עם 7 מושבים נהנו מסחירות מעולה, בעיקר רכבי פנאי ולראיה מיצובישי אאוטלנדר, סקודה קודיאק ופיג׳ו 5008 נהנים מסחירות טובה וביקוש גבוה. 

בתחזוקה לא אמור להיות משהו מיוחד. ה-1.5 רץ כבר כמה שנים ללא בעיות מיוחדות, כדאי לבדוק את תדירות החלפת שמן הגיר מכיוון שמשובר בגיר ״רטוב״. 

אגב ממה שאני יודע לטיגואן 5 מושבים יש ביקוש לא רע, בעיקר בדגמים המאובזרים. 

טיגואן אולספייס הבסיסי הוא עסקה טובה בעיני, בוודאי אחרי ההתייקרויות האחרונות של מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.5.2022 בשעה 08:03, Avia כתב:

גם 1.5 אלגנס ממש מספיק לדעתי.

מחסיר ריפודי עור (בישראל החמה...), חישוקי 19" (גם 18" זה בסדר, למרות צו האופנה) ומתלים אדפטיביים (שאפשר לתהות אם נחוצים עם החישוקים הקטנים יותר).

משאיר את כל מה שחשוב באמת, ובתמחור מעולה.

 

גם כיסאות עם כיוונון חשמלי, לא?

 

בתאריך 11.5.2022 בשעה 10:26, Random כתב:

 

ציינת שאתה נוסע בסביבות 15 ק"מ באיזור גוש דן. זה קלאסי לרכב חשמלי.

גם אם אתה עושה 50 ק"מ ביום, עם טעינה שמספיקה לך לכ- 350-370 ק"מ נטו (כ- 410 ברוטו), אתה יכול להטעין את הרכב פעם בשבוע.

בפועל, כדי לשמור על הסוללה תגדיר את הטעינה עד 90% סוללה ותטעין את הרכב כל יום או פעם ביומיים ואתה מסודר.

 

בנסיעה לאילת שכולם חוששים ממנה, תצטרך לעצור לחצי שעה קפה וטעינה באיזור מצפה רמון או מקום אחר בדרך (מה שאני עושה גם בלי קשר להתרעננות).

אם אתה נוסע רגוע ויודע לנצל לנצל אנרגיה רגנרטיבית (נהיגה עם דוושה אחת), לא תהיה לך בעיה להגיע מהמרכז לאילת ולהטעין באילת.

 

בעיה היא זמני אספקה של XC40 חשמלית. 

הזמנתי גרסת P6 שהייתה אמורה להגיע ביוני. לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שהיצרן קיצץ הקצאות לישראל ולכן ההזמנה שלי נדחית לסוף נובמבר וגם זה לא בטוח שיקרה.

אגב, כל ההקצאות של P8 בוטלו ולכן מי שהזמין את הדגם ביטלו לו את ההזמנה באופן חד צדדי (לא יודע כמה זה חוקי).

 

לסיכום - ממליץ לך להזמין את P6.

 

האמת, הבעיה הכי גדולה שלי עם הP6/8 - מכוער… היו צריכים למצוא איך לעשות גריל אווירודינמי בלי הפלסטיק המכוער הזה

 

בתאריך 11.5.2022 בשעה 08:23, המהיר הזהיר כתב:

מה עם הראב 4 פלאג אין?

מעניין וגם מסמן וי על חלק ניכר מהדרישות

אבל כמדומני החיסרון שלו (בדומה, נניח, ל-CX5) - זה רכב מיושן שמתיחת הפנים שלו לא הביאה בשורה משמעותית…

 

בתאריך 12.5.2022 בשעה 23:33, Mike808 כתב:

 

הטיגואן עבר לא מזמן מתיחת פנים ואולי דווקא בגלל שהוא לא עדכני יש לו הנדסת אנוש מעולה ומאוד קל ונוח להשתמש בו. 

לגבי סחירות - גרסת 7 מושבים לא שווקה עד היום בישראל. עד היום רכבים עם 7 מושבים נהנו מסחירות מעולה, בעיקר רכבי פנאי ולראיה מיצובישי אאוטלנדר, סקודה קודיאק ופיג׳ו 5008 נהנים מסחירות טובה וביקוש גבוה. 

בתחזוקה לא אמור להיות משהו מיוחד. ה-1.5 רץ כבר כמה שנים ללא בעיות מיוחדות, כדאי לבדוק את תדירות החלפת שמן הגיר מכיוון שמשובר בגיר ״רטוב״. 

אגב ממה שאני יודע לטיגואן 5 מושבים יש ביקוש לא רע, בעיקר בדגמים המאובזרים. 

טיגואן אולספייס הבסיסי הוא עסקה טובה בעיני, בוודאי אחרי ההתייקרויות האחרונות של מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק. 

אני מסכים

איך אתה מסביר את העדפת ההמונים לסקודיאק? יחסי ציבור טובים יותר בישראל?

 

לפני 13 שעות, benykatz1 כתב:

ספורטאז' החדשה?

היא אכן במשחק

אם הייתה מעוצבת יותר לטעמי מבחוץ כבר הייתי מזמין

לא בטוח באמת שהיא נופלת במשהו מול החלופות ביחס לדרישות שלי

עריכה אחרונה על ידי Leasing1987
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודיאק ותיק יותר בשוק המקומי וצ׳מפיון עשו עבודה טובה עם סקודה מבחינת מיתוג, כמובן שגם הפופולריות של בליסינג מסייעת ומי שהיה מרוצה מהסקודה שלו בליסינג יתקדם בטבעיות לאחת פרטית. 

טיגואן הגיע רק לא מזמן, לפולקסווגן יש תדמית של מותג יקר יותר ויכול להיות שזה מרחיק חלק מהלקוחות הפוטנציאליים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט אין במלאי טיגואן

שנים לא היה וגם כעת הגיעו כמה מאות ואין

רשימות המתנה מכאן ועד...

 

נכון לכעת הטיגואן נותן תמורה יותר טובה למחיר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Leasing1987 כתב:

האמת, הבעיה הכי גדולה שלי עם הP6/8 - מכוער… היו צריכים למצוא איך לעשות גריל אווירודינמי בלי הפלסטיק המכוער הזה

 

קח בחשבון שיש מתיחת פנים של XC40 ואחד השינויים הוא הפלסטיק שאתה מדבר עליו (גם פנסי לד וכו').

כל הרכבים שיגיעו מיולי והלאה יהיו בצורה המעודכנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...