Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

i20 חדשה 2022 - מפרטי או מליסינג?


For Martha
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי,

 

אחרי הרכישה האחרונה הלא מוצלחת של היאריס 2018 (לעניות דעתי, רכב שסובל מפופולאריות יתרה), אני מתלבט לגבי ה-i20.

נורא רציתי וואגית כלשהי, אבל המסירות יקרו עוד הרבה מאוד זמן ואין לי כיס עמוק וזמן להמתין.

 

היום בצעתי נסיעת מבחן על הi20 בנפח 1 ליטר טורבו dct7. הרכב סופר נחמד ומרווח מאוד ביחס למתחרות.

השאלה שלי היא האם כדאי לרכוש מליסינג או מפרטי וכן מה הדעות לגבי הגיר/מנוע הנ״ל.

 

מחירים:

1. פרטי פריים - 108 אש״ח

2. ליסינג 0 ק״מ פריים פלוס - 102 אש״ח

 

ידוע לי שלא מדובר בפער גדול, אח למיטב הבנתי, מקבלים בליסינג חישוקים קלים וכו׳. בסוף, אני מעריך שבזמן המכירה זה לא ישחק תפקיד רב למעט ירידת ערך במחירון, אני שומר על כל הרכבים שהיו לי ואני לא מתכוון להחליף בשנים הקרובות, כך שזה רכב לטווח ארוך ככל הנראה.

 

אשמח לשמוע דעתכם,

תודה

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לטווח ארוך הייתי עושה מאמץ ורוכש את רמת אבזור סופרים, מוסיפה הרבה יותר אבזור וגם אבזור בטיחותי.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...