Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין משהו שבולט לרעה במודעה אבל כך בחשבון ש200 אלף קילומטר זה כבר הרבה וגם דגמים שידועים כאמינים למופת יכולים לסבול מתקלות בקילומטראז הזה.
אם התקציב מאפשר הייתי מחפש משהו עם פחות קילומטראז לפחות באזור ה150K +-, ראיתי שיש בתקציב שלכם מאזדה 2 וגם כמה אופל קורסה עם בערך 100 אלף קילומטר.

פורסם
לפני 22 שעות, Gavrik כתב:

ממבט מהיר ביד 2 אני רואה כמה אופציות טובות.

פורד פיאסטה 1.4 אוטומט +-2012 - לדעתי יהיה רכב מצויין לשימושים שלה, אמין נעים בטיחותי ולא זולל דלק.

אופל קורסה 1.4 אוטומט +-2014 - כנ"ל כמו הםורד פיאסטה מציעה חבילה מאוד דומה 

רנו פלואנס 1.6 אחרי מתיחת הפנים +-2013 - המנוע נחשב למאוד אמין וגם הגיר הרציף שיש ברכב נחשב לאמין אם מטפלים בו בהתאם להמלצות ומחליפים שמן.

 

הרנו תהיה הכי נוחה ומרווחת אך הכי זללנית והכי איטית ועצלה. 

הפיאסטה הכי ספורטיבית וחדה אך גם הכי קשיחה וצפופה

הקורסה איפושהו באמצע היא יותר מרווחת ונוחה מהפיאסטה אך פחות מהפלואנס.

 


משעשע בעיני שהבחור מדגיש שהנהגת כנראה עדיין ללא ביטחון גבוה בנהיגה וזה הרכב הראשון שלה ואתה ממליץ לה על "רכב מהנה לנהיגה"
אני כן הייתי מתרכז באמינות ושינוע מנקודה A ל B בצורה טובה ונעימה אבל אמינות מעולה
סוזוקי ספלאש\סוויפט
אכן פיקנטו למרות שהיא פחות חסכונית
ג'אז, מאזדה 2,
או כפי שיוליאן ציין הספייס סטאר שכנראה תוכל לרכוש שנתון מתקדם יחסית אבל היא קצת רועשת יותר...

  • אהבתי 1
פורסם

לא הבנתי למה רכב עם היגוי ושלדה "מהנים לנהיגה" זה משהו לא טוב לנהגת חדשה חסרת בטחון?

אם כבר ההפך, היגוי מדוייק ומתקשר משרה יותר בטחון בנהיגה ולכן טוב יותר ובטיחותי יותר גם לנהג חדש.

 

סוויפט או ג'אז או ספלאש אלו רכבים טובים אך במציאות הקיימת בשוק יד2 הסיכוי למצוא רכבים מהדגמים האלו במצב טוב עד 20 אלף שקל הוא מאוד נמוך.

ואין סיבה שפיאסטה או קורסה במצב טוב תהיה פחות אמינה מסוויפט או ג'אז שחוקות, אם כבר הייתי מהמהר ההפך.

 

על ספייס סטאר לא הייתי ממליץ בכלל, במיוחד לנהגת חדשה שהולכת לנהוג הרבה בבין עירוני. זה רכב שלא מרגיש יציב ולא משרה בטחון במיוחד במהירויות גבוהות.

גם כן הגיר הרציף שמותקן בספייס סטאר מדגם jatco jf015e שיש עליו המון תלונון אמינות מרכבים כמו ניסאן מיקרה/ג'וק/קשקאי וסוזוקי SX4 בחו"ל ניתן גם למצוא תלונות על בעיות בגיר בספייס סטאר.

לכן הייתי מעדיף את הפיאסטה או הקורסה על הספייס סטאר בלי לחשוב פעמיים.

פורסם

באופן מעניין בארץ לא נתקלתי בבעיות בגיר בספייס/אטארג בניגוד לניסן.

 

לגבי ביטחון, חוסר יציבות יכול להיות מורגש בכביש מפותל עקב רכינה, אבל גם אז, הספייס לא מאבדת שליטה.

בבין עירוני לא מפותל, לא רואה בעיה. גם במהירות מאוד גבוה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, Gavrik כתב:

לא הבנתי למה רכב עם היגוי ושלדה "מהנים לנהיגה" זה משהו לא טוב לנהגת חדשה חסרת בטחון?

אם כבר ההפך, היגוי מדוייק ומתקשר משרה יותר בטחון בנהיגה ולכן טוב יותר ובטיחותי יותר גם לנהג חדש.

 

סוויפט או ג'אז או ספלאש אלו רכבים טובים אך במציאות הקיימת בשוק יד2 הסיכוי למצוא רכבים מהדגמים האלו במצב טוב עד 20 אלף שקל הוא מאוד נמוך.

ואין סיבה שפיאסטה או קורסה במצב טוב תהיה פחות אמינה מסוויפט או ג'אז שחוקות, אם כבר הייתי מהמהר ההפך.

 

על ספייס סטאר לא הייתי ממליץ בכלל, במיוחד לנהגת חדשה שהולכת לנהוג הרבה בבין עירוני. זה רכב שלא מרגיש יציב ולא משרה בטחון במיוחד במהירויות גבוהות.

גם כן הגיר הרציף שמותקן בספייס סטאר מדגם jatco jf015e שיש עליו המון תלונון אמינות מרכבים כמו ניסאן מיקרה/ג'וק/קשקאי וסוזוקי SX4 בחו"ל ניתן גם למצוא תלונות על בעיות בגיר בספייס סטאר.

לכן הייתי מעדיף את הפיאסטה או הקורסה על הספייס סטאר בלי לחשוב פעמיים.

כאן הדעות חלוקות בינינו,
הגה מתקשר -  מושג ש95% מהאוכלוסיה לא מבינים לא מכירים ואם תשאר את השכן שנוסע בפוקוס שלו (ליסינג) מול ההוא עם הקורולה הוא בחיים לא ידע להגיד לך שיש הבדל בתקשורת של ההגה עם הגלגלים, ולדרך הנהיגה שלו ב99% מהמקרים זה לא ישפיע.
רכב משומש זה עניין של מזל וסבלנות ואני חושב שהקורסה (לפחות סטטיסטית) כנראה תהיה פחות "אמינה" מהספלאש ואפשר למצוא ספלאש\ סוויפט\ מאזדה 2 וכו' שמורות ובתקציב וכן אני הייתי יורד שנתון ומעדיך אותם למי שהאמינות חשובה לו.
 

פורסם (נערך)

כן אסכים שהדעות חלוקות. 
כי מניסיוני גם אנשים שלא מבינים כ"כ מרגישים עדיין מתי הרכב מתקשר ומתנהג בצורה מובנת ובטוחה ומתי הוא לא. אני זוכר נסיעה בעבודה על אופל קורסה מדגם E שבה הנהג היה צריך כל הזמן לתקן את הרכב בכביש מהיר כי הוא לא הצליח לגרום לו לנסוע ישר הוא לא ידע למה ולא הבין בכלל מה זה הגה או שלדה מתקשרים אבל הוא הבין שהוא לא אוהב את זה ושזה לא משרה לו תחושה של בטחון בהשוואה לפןלן 2011 שלו.

לגבי אמינות הייתי שמח לשאול אותך נתונים "סטטיסטיים" על הבעיות אמינות בCORSA D (1.4 אוטומט) שעליהם אתה מבסס הטענה שהקורסה תהיה פחות אמינה מסוויפט או ספלאש או מאזדה 2. כי מהכרות שלי בניגוד לתדמית של אופל הקורסה דווקא מראה אמינות מופתית ומנוע הZ14 וגיר הAF13 לא עושים בדר"כ בעיות גם בקילומטראז שלא יבייש שום סוזוקי.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

רכב זה לא רק מנוע וגיר, אלא גם פלסטיקה שמתבלה (מנסיון לא כיף שצריך לחפש תריסים למזגן שנשברו), בעיות חשמל שונות, משולשים, צריות וכו'
לפחות עד היום סושוקי הוכיחו את עצם (יחסית) היטב כאמידות כנ"ל הג'אז\יאריס וכו'
מי שלא מכיר \יודע ורוצה לתקן דברים לבד להזמין מEBAY וכו' זוטות כאלו יכולים לשגע לקוח.

  • אהבתי 1
פורסם

משולשים, פלסטיקים וגומיות מתבלים בסוזוקי בדיוק אותו הדבר כמו שהם מתבלים באופל. אין כאן שום הבדל, אנחנו חיים בעידן הגלובליזציה ואתה יכול לגלות שרכיבים רבים כמו מערכות חשמל וצמות חשמל מערכות מיזוג או פלסטיק וכיסאות וכמעט כל דבר שהוא לא מנוע ושלדה מיוצרים עבור יצרנים שונים באותו מפעל על ידי ספקי צד ג'.

כל הילת האמינות של רכבים יפנים סובבת מסביב לאמינות מערכות ההנעה, אם ניקח בחשבון שמערכת ההנעה של אופל אמינה אז אין פו לסוזוקי שום היתרון אמינות על האופל.
 

פורסם

שוב חוסר הסכמה בינינו,
ניקח לדוגמה את פיג'ו 107, בלא מעט מכוניות  נשבר הכפתור שמדליק את המזגן, והתריסים גם התבלו מהר,
שברולט (אני מכיר אישית את האורלנדו אז נתייחס אליה) גם כאן תריסי מזגן מתפוררים מהר וידיות איתות שנשברות,

לא אומר שזה לא קיים ביפניות אבל פחות,

גם איפון מיוצר בסין - אבל בקרת האיכות שם מחמירה הרבה יותר מאשר יצרנים אחרים (אפילו גדולים), לטעמי זה המצב גם במכוניות.

פורסם (נערך)

פיגו 107 זאת הדוגמה המושלמת למה שאני מנסה להציג כי היא נמכרת גם תחת הסמלון של טויוטה בתור טויוטה אייגו ואלו אותם תריסים ואותו כפתור מזגן אבל למשהו אתה אמר פ'יגו 107 = רע, יפניות = טוב למרות לפיג'ו 107 זאת טויוטיה אייגו עם סמלון אחר.
ביפניות זה קיים אותו הדבר אם לא יותר, לדוגמה אני יכול לתת לך את אחת היפניות ושנחשבות לאמינות ביותר - מאזדה 3, יש לי חבר עם רכב כזה שעזרתי לו לקנות בחלק גדול מהמאזדות שבדקנו היה ממש הרבה בלאי יחסית לרכבים בני 5-7 שנים ברובם ראינו שהחליפו חלקים כמו: מנגנון קיפול מראות, מסך מולטימדיה, מטלים, תפוחים, וכריות מנוע וכל זה ברכבים עם לא יותר מ100 אלף קילומטורים על השעון.
אם להשוות את זה לפיג'ו שלי שכיום בת 8 ועם 130K על השעון הוחלף אצלי רצועת טיימינג, כרית אוויר (אחת) ונגד טמפרטורה אז הרכב שלי מראה שרידות הרבה יותר טובה.

לתקלות קטנות אפשר לצפות בכל רכב אין באמת רכב שהוא חסין ההבדל היחיד הוא צורת הטיפול בתקלות, במאזדות שראינו מסך המולטימדיה הוחלף ברצון טוב מחוץ לאחריות בלי דיבורים בכלל, טויוטה בכלל מחליפים חלקים תקולים אפילו בלי ליידע את הלקוח. בפיג'ו אתצה צריך לפנות לעורך דין שיתן לך מכתב התראה לפני טביעה וגם ואז לא בטוח שיתנו לך שירות.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
×
×
  • תוכן חדש...