Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התגלגלו לידי airpods pro חדשות בקופסא אטומה. מתלבט אם למכור או לפתוח ולהשתמש.

יש כבר שלוש זוגות TWS. אחד מהם לספורט (realme), שטח, ים וכד'. הן זולות ועושות את העבודה. יושבות טוב באוזן אך מכאיבות לאחר שימוש של שעתיים לכל היותר.

השניות יותר למוזיקה (oppo) צליל מטורף, ממש תענוג לאוזן. אבל המיקרופון שלהן לא משהו וכמעט אי אפשר לנהל שיחה. הצד השני פשוט לא שומע כלום.

והזוג השלישי (שיאומי) לשימוש במשרד, שיחות. המקרופון מעולה והן נשלפות מהאוזן בשניה. הן לא אטומות בהשוואה לשתיים הראשונות.

 

תוהה אם האירפודס מסוגלות להחליף את שלושתן או פשוט כדאי להעביר אותן הלאה ולהמשיך עם הסטאפ הקיים.

עובד עם אנדרואיד כך שהאקו-סיסטם גם שונה וכנראה לא יפיק מהאירפודס את מיטבן.

מישהו שהיה בהלבטות דומה? ואם כבר מדברים, מה מחיר ריאלי של זוג כזה במידה ואחליט למכור?

 

 

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

לא ברור מה מקור האייודס פרו.

אם אלו אוזניות חדשות אטומות עם קבלת רכישה לאחרונה ואחריות - אז המחיר שלהן יהיה שונה מזוג ללא אחריות.

 

בגדול אירפודס פרו אפשר לקנות ב-750-800₪. אין מחסור.

 

אז אני בספק שתקבל מעל 500-600₪ על זוג עם קבלה ואחריות.

 

אני לא מאמין באוזניה אולטימטיבית לכל מטרה. זה מציק. אני כן מאמין בall rounder טובות שזה אומר פשרות בכל תחום. אבל פשרות כאלו שאתה מוכן לעשות.

 

אתה חייב לנסות איכשהו את האוזניות האלו באוזן להחליט אם הן מתאימות לצרכים שלך.

 

איירפודס עובדות בסדר גם עם אנדרואיד

פורסם
לפני 5 שעות, Muzic4Ever כתב:

תוהה אם האירפודס מסוגלות להחליף את שלושתן או פשוט כדאי להעביר אותן הלאה ולהמשיך עם הסטאפ הקיים.

עובד עם אנדרואיד כך שהאקו-סיסטם גם שונה וכנראה לא יפיק מהאירפודס את מיטבן.

אני מת על האיירפודס פרו שלי אבל - הם לא יחליפו אוזניות ספורט.

השאר (מוסיקה , איטום, איכות מיקרופון) - הן מעולות.

 

בנוסף - עם אנדרואיד אתה מעבד גם קודקים מסוימים וגם חלק מהTWS והיתרונות הספציפים של האיירפודס פרו. הם עובדות עם אנדרואיד בסדר כן ? הם פשוט עובדות מדהים עם iOS / mac.

בנוסף - עבר כבר דיי הרבה זמן מאז שהם יצאו - ואתה מסתכן בזה שיצא דגם חדש והערך שלהם כחדשות בקופסא / משומשות ירד.

במקרה שלך - לדעתי - למכור.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לטעמי הסאונד שלהם ברמה בינונית בלבד (השוואה ישירה מול הBose),
ובאנדרואיד אין שליטה על ה ANC,
קניתי זוג והעברתי אותו לרעייתי - שם  העיצוב משחק תפקיד חשוב,
מה שכן גם בריצה ארוכה אצלי הם לא זזו מהאוזן...

×
×
  • תוכן חדש...