Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסה בשכיבה מלאה , איך אפשר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

למה שתרצה לטוס בעמידה?

 

אני מבין שצריך לקום ולזוז מדי פעם, אבל לעמוד כל הטיסה?

 

לפני שעתיים, amosbmw כתב:

מחילה מכבודך, אבל אני מקלל (בשקט) את האנשים שעומדים בטיסה. הם מפריעים. יש להם נטייה לקשקש עם נוסעים אחרים שיושבים, ולא נעים להיות עם אחוריים של מישהו בפרצוף שלך. הלוואי שהאיסור יישאר.

 

לשכב על 3 או 4 מושבי אקונומי זה סיוט, ניסיתי כמה פעמים. היום גם כשיוצא לי שורה כזאת פנויה, מעדיף לישון בישיבה בזווית קלה עם הרגליים על המושב ליד. ב2 האופציות, אני מצליח להירדם רק עם כדור שאני מכין מראש. אם פות"ש סובל מבעיה רפואית חמורה אין סיכוי שזה יתאים לו.

 

 

לא מדבר על לעמוד ליד אחרים ולדבר או לעמוד כל הטיסה.

 

בגלל נכות אורטופדית אני לא יכול לשבת הרבה זמן רצוף ולכן אפילו טיסות לאירופה מעדיף לעשות עם עצירת ביניים. הפעם בגלל הקורונה העדפתי מה שפחות חשיפה ובניתי על לקום כל שעה לדקה או שניים במקום שזה לא מפריע (ויש לא מעט מקומות כאלה במטוס) פה לא איפשרו.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

@FARM אם תוכל לפרט מה המגבלה על ישיבה/עמידה רציפה יהיה יותר קל להכווין אותך.
סוויס כאמור טסים כרגע בצרי גוף, תתקשר  03-9058049 ותשאל מתי זה צפוי להשתנות, זה נשמע לי הפתרון הסביר ביותר. קנה כרטיס ביזנס ולמעט ישיבה של כ 20 דקות בהמראה ובנחיתה תוכל לבלות את יתר הזמן בשכיבה.

 

בנוסף אתה יכול לשקול את טרקיש אבל צריך להתייעץ קודם עם סוכן/מרכז השירות שלהם כדי למצוא את הטיסות שמופעלות ברחבי גוף. תביא בחשבון שגם אין על זה התחייבות ובסוף הם יכולים ברגע האחרון ממגוון שיקולים להחליף למטוס אחר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לפני 18 שעות, Night Driver כתב:

 

לא מדבר על לעמוד ליד אחרים ולדבר או לעמוד כל הטיסה.

 

בגלל נכות אורטופדית אני לא יכול לשבת הרבה זמן רצוף ולכן אפילו טיסות לאירופה מעדיף לעשות עם עצירת ביניים. הפעם בגלל הקורונה העדפתי מה שפחות חשיפה ובניתי על לקום כל שעה לדקה או שניים במקום שזה לא מפריע (ויש לא מעט מקומות כאלה במטוס) פה לא איפשרו.

 

 

הפאניקה הטוטאלית מהקורונה לא מאפשרת לאנשים לחשוב בהיגיון ולכן אתה נדרש לפתרונות יצירתיים. למשל לגשת לשירותים כשיש תור ארוך. סביר להניח שזמן ההמתנה בתור הוא בערך כמות הזמן שאתה מעוניין לעמוד. אם אין תור, פשוט לגשת לעמוד בשירותים. קצת פחות נעים אבל עושה את העבודה ואף אחד לא מתערב לך שם.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 6.4.2022 בשעה 09:20, Be roo כתב:

לא מדוייק, תינוקות למשל יכולים להיות מוחזקים בידי ההורים.

 

בכל החברות שטסתי ב-4 שנים שיש לי ילדים, ילד שאין לו מושב (במקום מושב כתוב INF), מקבל חגורה שמתלבשת על החגורה של ההורה (אותו דבר, רצועה עם LATCH וסוגר, רק שתפורה אליה לולאה נוספת שמושחלת לחגורה של ההורה). בהמראה ובנחיתה גם מתעקשים שהתינוק יהיה חגור בחגורה הזו ושהיא תהיה מחוברת להורה.

לא שאנחנו ניסינו להתחכם, אבל תמיד יש מתחכמים אחרים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...