Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

אני מעניין להזמין נוזל קירור שעומד בתקן של פורד אקספלורר 2013 מחול.

לא מצאתי בארץ נוזלי קירור מתאימים.

תהיתי האם הדבר מצריך אישור מסויים? לא מצאתי נוזלי קירור ברשימות של המכס לכן מבקש עזרה.

מה הכמות המותרת? אני צריך 3 מיכלים.

 

הנוזל המבוקש הוא נוזל קירור צהוב של מוטורקראפט

פורסם
לפני שעתיים, Aviad Mandabi כתב:

שלום, 

אני מעניין להזמין נוזל קירור שעומד בתקן של פורד אקספלורר 2013 מחול.

לא מצאתי בארץ נוזלי קירור מתאימים.

תהיתי האם הדבר מצריך אישור מסויים? לא מצאתי נוזלי קירור ברשימות של המכס לכן מבקש עזרה.

מה הכמות המותרת? אני צריך 3 מיכלים.

 

הנוזל המבוקש הוא נוזל קירור צהוב של מוטורקראפט

 

לא חייבים נוזל קירור מקורי. אפשר להסתפק גם בנוזל קירור מתאים לתקן של פורד תוצרת חברות כמו Castrol, Motul ועוד.

 

תמיד ניתן להחליף את כול תכולת נוזל הקירור במערכת בדור חדש של נוזל קירור תוצרת מוטורקראפט במידה וקיים כזה.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

מודע לזה שאפשר להחליף לאחד אחר פשוט עדיין לא מצאתי אחד שעומד בתקן.

לפורד יש מספר תקנים, לכן לא כל נוזל קירור יתאים.

הנוזל קירור הצהוב (כפי שהוא נקרא) הוא הדור החדש שהחליף את הכתום שכרגע ברכב.

 

המחירים החול מאוד זולים לכן אני לא רואה סיבה למה לא תזמין של מוטורקראפט, השאלה היא האם אפשרי? או שזה ייעצר במכס בגלל שזה נוזל מסוכן.

פורסם

לדעתי הנוזל ייעצר במכס בגלל שהוא מכיל חומרים רעילים.

 

אל תשבור את הראש ותמלא נוזל קירור מהדור היישן שקיים אצלך ברכב. אני מאמין שגם הוא עושה עבודה טובה.

איזה כייף לי :)

פורסם

בגלל המשקל סביר להניח שעלות השילוח תהיה מאוד יקרה ולכן זה לא משתלם.

קשה לי להאמין שבארץ אין שום מוסך שמחזיק נוזל קירור מתאים לרכב.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 15 שעות, trademark כתב:

 

לפני 15 שעות, Aviad Mandabi כתב:

אם תשים לב זה נוזל זהב ולא הצהוב.

לכן התקן שלו שונה.

 

הנוזל ממותג כ-Motorcraft Gold אבל צבע הנוזל צהוב וגם התקן מתאים.

איזה כייף לי :)

פורסם

הזמנתי לפני כשנתיים נוזל מקורי של במוו , משהו שבכלל לא קיים בארץ אלא רק במוסכי היבואן והם לא מוכרים ליחידים. הזמנתי באיביי אבל משלוח היה הרבה יותר יקר מהנוזל עצמו.אז קח בחשבון שזול זה לא ייצא לך. דווקא לא נעצר במכס ולא היו בעיות.

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

נוזל קירור מסווג בתקנות IATA כחומר מסוכן להטסה.

ויכול להיות מוטס רק במטוסי מטען או דרך הים.

יש תנאים מסויימים שצריכים להתקיים כדי שיהיה אפשר לשלח אותו.

כגון הצהרת חומרים מסוכנים, סיווג וניירת מתאימה.

הבירוקרטיה הזו מייקרת מאד את המשלוח, ולכן אני לא ממליץ להיכנס לזה.

 

פורסם

להביא נוזל קירור מחו"ל זה סיפור.

תבדוק במה שונה התקן המדובר מתקנים אחרים של פורד ולדעתי אני חושב שאין סיכון בלשים נוזל אחר שהוא לא לפי התקן הספיציפי.

פורסם
לפני 11 שעות, 98civic כתב:

הזמנתי לפני כשנתיים נוזל מקורי של במוו , משהו שבכלל לא קיים בארץ אלא רק במוסכי היבואן והם לא מוכרים ליחידים. הזמנתי באיביי אבל משלוח היה הרבה יותר יקר מהנוזל עצמו.אז קח בחשבון שזול זה לא ייצא לך. דווקא לא נעצר במכס ולא היו בעיות.

מעניין. דווקא עלות המשלוח היא רק 10 דולר עבור שתי גלונים (צריך 3-4 גלונים).

 

ה motocraft gold, אומנם בצבע צהוב אך התקן שונה.

ראיתי בכל הטבלאות של מוטורקראפט, ואיך שום איזכור שאפשר להשתמש בו הרכבים עם התקן שלי.

בגדול התוסף אנטי קורוזיה שונה בין התקנים לכן אסור בתכלית לערבב בינהם או להחליף למערכת שלא תואמת, מבחינת מתכת וצינורות.

 

ה motocraft yellow , הוא הנוזל החדש החליף את הכתום ולכל מנסה להשיג אותו.

 

המוסכים בארץ, ובמורשים, ישימו משהו של דלקול שאני מנסה להימנע.

 

נראה לי אקח סיכון ואזמין, מקסימום הלכו 200 שקל.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Aviad Mandabi כתב:

מעניין. דווקא עלות המשלוח היא רק 10 דולר עבור שתי גלונים (צריך 3-4 גלונים).

 

יש לך קישור למכירה ?

המשלוח נשמע לי זול מידי עבור 12 ליטר של נוזל קירור (3-4 גלונים אמריקאים).

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

נוזל קירור 4 ליטר עלה לי 35 דולר ומשלוח עלה עוד 44 דולר. אז לא נשמע הגיוני שמשלוח עבור 12 ליטר הוא 10 דולר. זה יותר לכיוון 100 דולר אולי. אה ועוד דבר שנזכרתי , המוכר הראשון שהזמנתי ממנו אכן סירב לשלוח . רק המוכר השני הסכים.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...