Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום יש לנו בתור רכב שני סוזוקי איגניס 2006 והוא סבבה והכל, אבל שוקלים ''להתחדש'' ברכב משנתון גבוה יותר מבלי להשקיע יותר מדי. חשובה בעיקר אמינות הרכב לחייב להיות אוטומט.

משיטוט קצר באינטרנט ראיתי שבתקציב הזה נכנסים לנו פיג'ו 107 2011-2013 ואולי גם אופל קורסה בשנתונים דומים.

מה דעתכם על הרכבים האלו? בעיקר לנסיעה עירונית, יעשו כ5000 ק''מ בשנה. האם יש עוד דגמים מומלצים בשנתונים 2010+ שנכנסים בתקציב הזה?

פורסם

יונדאי i25 / קיה פורטה יכנסו בתקציב

 

לא הייתי מתעסק עם הפיג׳ו ואופל האלה אם אתה לא דלוק עליהם באופן ספציפי

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

הקורסה טובה אבל רובן שבורות או מהשכרה/ליסינג בתקציב הזה וצריך לברור אותן בפיצנטה. עוד אפשרות זה מזדה 2 לפעמים צצות עם קילומטראז נמוך ושמורות. 208 1600סמק גם אפשרות. לא לחפש במיגרשים רק פרטי.

פורסם
לפני כשעה, dotSYS כתב:

יונדאי i25 / קיה פורטה יכנסו בתקציב

 

לא הייתי מתעסק עם הפיג׳ו ואופל האלה אם אתה לא דלוק עליהם באופן ספציפי

לא דלוק עליהן אבל הפיג'ו די משכה אותי בעיקר כי היא קומפקטית (רכב שישמש לנהג בודד או מקסימום עם ילד מאחור), עלות זולה מול תועלת ושמעתי שבאחזקה היא לא יקרה יחסית ודי אמינה

פורסם

ה-208 1600 סמ"ק אוטומט מנוע ותיק וחזק - דיי אמין. הגיר טוב ולא עושה בעיות מיוחדות. צריך קודם לעשות נסיעת מבחן עדיף בכביש ראשי ולראות אם היא מתאימה.

פורסם (נערך)

דווקא מאזדה 2 בתקציב הזה תהיה עם קילומטראז גבוהה ושבורה.

פיג'ו 208 1600 לא מגיעה עם מנוע וותיק וחזק אלא להפך עם מנוע פרינס 120 כ"ס , מהיכרות אישית של 3 אנשים שונים שאכלו מרורים מהמנוע הזה לא הייתי ממליץ גם ב208 יש לו מחלות ובעיות.

הגיר שמשודך למנוע הזה שהוא הAL4 הידוע הוא לא גיר אמין או חסכוני או טוב במיוחד והוא לעיתים עובד כמו גיר מקולקל גם כשהוא תקין - כלומר דופק בהילוכים, מתבלבל, משתהה וכו...

 

קורסה דווקא המלצה טובה - מדובר ברכב לא פופולרי במיוחד לכן יהיה יותר פשוט למצוא רכב שמור ובמצב טוב.

107 לא הייתי ממליץ בגלל גיר רובוטי חד מצמדי, אמנם יחסית אמין אבל החלפת מצמד לא זולה ואופי פעולה לא נעים.

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

ל- 208 עם קילומטראז' גבוהה יש למנוע כמה נקודות קריסה גם לקורסה. המנוע ב-208 יותר חזק אבל יותר מרעיש. הגיר ב-208 יפני אמין לדעתי אבל משהה הילוכים לפעמים.

פורסם
לפני 12 דקות, Gavrik כתב:

דווקא מאזדה 2 בתקציב הזה תהיה עם קילומטראז גבוהה ושבורה.

פיג'ו 208 1600 לא מגיעה עם מנוע וותיק וחזק אלא להפך עם מנוע פרינס 120 כ"ס , מהיכרות אישית של 3 אנשים שונים שאכלו מרורים מהמנוע הזה לא הייתי ממליץ גם ב208 יש לו מחלות ובעיות.

הגיר שמשודך למנוע הזה שהוא הAL4 הידוע הוא לא גיר אמין או חסכוני או טוב במיוחד והוא לעיתים עובד כמו גיר מקולקל גם כשהוא תקין - כלומר דופק בהילוכים, מתבלבל, משתהה וכו...

 

קורסה דווקא המלצה טובה - מדובר ברכב לא פופולרי במיוחד לכן יהיה יותר פשוט למצוא רכב שמור ובמצב טוב.

107 לא הייתי ממליץ בגלל גיר רובוטי חד מצמדי, אמנם יחסית אמין אבל החלפת מצמד לא זולה ואופי פעולה לא נעים.

 

לפי מה שהבנתי החלפת מצמד ב107 זה לא עסק כזה יקר (באופן יחסי) שמדובר על סדר גודל של 1500-2000 שקל, בטח לא כמו בקארוק שיש לנו ששם זה באיזור ה7000₪.

בקורסה האחזקה השוטפת יקרה יותר אבל לא ידוע על בעיות מיוחדות שיש לה, בהנחה שהרכב טופל בזמן ולא קרעו אותו

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, dorban5 כתב:

ל- 208 עם קילומטראז' גבוהה יש למנוע כמה נקודות קריסה גם לקורסה. המנוע ב-208 יותר חזק אבל יותר מרעיש. הגיר ב-208 יפני אמין לדעתי אבל משהה הילוכים לפעמים.


לגבי הגיר תבדוק את עצמך, גיר 6 הילוכים יפני הוצמד רק למנוע ה1200 טורבו. כל ה1600 האטמוספריים מגיעים עם גיר הAL4צרפתי מיושן והידוע לשמצה.
לגבי המנוע לקורסה אין שום בעיות אקוטיות (מה זה בכלל?) מהנוע A14XER מאוד וותיק ואמין כשאר הייצור שלו התחיל עוד בשנות ה90. הEP6 שיש בפיג'ו בעייתי, אתה יכול לקרוא על כך בשרשור הבא

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

לקורסה יש את הבעיות של הקירור. צריך לחפש אחת שמורה ולוודא שעשו לה טרמוסטט, משאבת מים ורצועת אביזרים ב-100 אלף ק"מ. תראה את מיכל המים אם צלול זה תקין עם בועות והמים עכורים יש בעיה.

תחפש מאזדה 2 שמורה אבל צריך הרבה סבלנות וזמן עד שמופיעה אחת כזאת. או אפשרות נוספת פיאסטה 1.4L אוטומט גם הרבה זמן לחכות שמורות נדירות.

×
×
  • תוכן חדש...