Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומות עד 20 אלף ש״ח.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מתייעץ בשביל אחי,

זקוק לרכב 7 מקומות,

שימוש עיקרי: שינוע של ילדים לגנים בתוך השכונה,

שימוש משני: נסיעות משפחתיות חוץ לעיר,

התקציב 17k עם אפשרות למתוח ל 20k,

מחפש רכב זול לקניה אך לא יקר בתחזוקה/בדלק.

 

נודה לכל דעה!

 

פורסם
Just now, llaavvii כתב:

רנו לוגאן - יחסית אמינה ועמידה, אחזקה סבירה מרווחת באופן מפתיע

מניסיון? כי לא מעיז להציע לאחי "צרפתית" אחרי השרשורים האחרונים.

פורסם

לוגאן 7 מקומות זה מושלם - זול, אמין (דיזל ידני), חסכוני. לא מעוניין, תרד 7 שנים ותקנה מאזדה 5 גוססת. זה המצב.

האתר שלי: long.co.il

פורסם

אין נסיון אישי עם דאצ'ה אבל יש לי מכר עם כזה רכב בדיוק והוא מרוצה. אני אישית בעלים של צרפתיות שונות כבר מעל עשור.

 

  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

פורסם

יש / היו לכמה בני משפחה שלי רנו לוגאן. דווקא מבוססים על מכללים אמינים של רנו. אבל רובן כבר די טחונות. דיזלים כמעט לא היו, וזאת לא אופציה טובה לנסיעה בינעירוניות קצרות.

 

הגירסה הרלוונטית היא בנזין 1.6 ידני או אוטומטי

 

לו אני במקום בן המשפחה שלך הייתי מחפש מאזדה 5, היא מזדקנת בצורה מכובדת יותר מהלוגאן.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעה, zvit כתב:

דיזלים כמעט לא היו

מעולם לא ראיתי או שמעתי על לוגאן דור ראשון דיזל בארץ, אני חושב שלא יובא בכלל. 

 

לוגאן 1.6 בנזין אוטומטית יש רק ב 2009 וקצת 2010, אחרי זה הביאו אותה כרכב מסחרי שלא הוצע עם גיר אוטומטי (אותו רכב רק הסיווג השתנה).

אז במודלים יותר מאוחרים (חלק מ 2010 ו 2011) יש רק גיר ידני וגם מנוע חלש יותר. 

 

 

פורסם

הגיעה דיזל אחת ב-2009

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 15 שעות, אליעזר כתב:

@llaavvii @edward אודה להבין איזה ניסיון יש לכם ניסיון מהשטח עם רנו לוגאן.

אני חושש באופן כללי מהאמינות של הצרפתיות. וגם על הרכב הזה ספציפית יצא לי לשמוע דעות אחרות.

הי
נסיון אישי - החזקתי אחת כזו במשך כמעט 4 שנים,
קניתי משומשת בת 3 מליסינג, סה"כ למעט טיפולים שוטפים (להפתעתי לא כ"כ יקרים) הכל היה תקין, והיא נסעה הרבה כולל בשבילי עפר

בעיני אוטו מצויין, נוח יחסית חסכוני ומרווח.

הבחור שקנה ממני החליף קלאטצ' אחרי כמה זמן ונסע איתה עוד שנים אח"כ ללא בעיות.

שכן עדיין מחזיק אחת ולא מוכן למכור.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...