Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקנות את המצלמה הזו ואני לא מוצא

האם מישהו מוכר?או יודע איפה ניתן להשיג את המצלמה הזו?

לא מחו"ל .אני רוצה לקנות בארץ

תודה ויום נעים לכולם

פורסם (נערך)

חיפשתי כזו לפני שבועיים . מצאתי מוכרת אחת במרקטפלייס של פייסבוק שכתבה שיש לה כמה יחידות שהביאה מאמזון . 

המחיר נראה לי נמוך מדי והעברית שלה היתה לא משהו , בנוסף לא היה פרופיל פייסבוק , בסוף אחרי שלא מצאתי חוץ ממנה אף חנות הזמנתי מעליאקספרס . 

באמזון בכלל לא מצאתי חנות ששולחת , צריך לעבוד עם ushops כדי לקנות מהם או לחפש חנות בארהב שכן שולחת . 

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לפני כשעה, nepet כתב:

חיפשתי כזו לפני שבועיים . מצאתי מוכרת אחת במרקטפלייס של פייסבוק שכתבה שיש לה כמה יחידות שהביאה מאמזון . 

המחיר נראה לי נמוך מדי והעברית שלה היתה לא משהו , בנוסף לא היה פרופיל פייסבוק , בסוף אחרי שלא מצאתי חוץ ממנה אף חנות הזמנתי מעליאקספרס . 

באמזון בכלל לא מצאתי חנות ששולחת , צריך לעבוד עם ushops כדי לקנות מהם או לחפש חנות בארהב שכן שולחת . 

קודם כל תודה רבה

זמן האספקה ארוך לפי מה שראיתי

חוץ זה יש כמה אופציות למצלמה הזו .

אני מעוניין במצלמה קידמית בילבד אבל חשוב לי GPS ןתמיכה ב-WI-FI

פורסם

אצל הדוד עלי יש לך כמה אפשרויות למצלמה , עם וויפי בלי וויפי עם חלק אחורי או בלי , רק תבחר. 

אפשר גם להוסיף gps , יש הרבה אופציות .

אם לא לחוץ לך על הוויפי אז לפי גוגל viofo 119 גירסה 3 מגיעה עם gps אבל בלי הוויפי והיא נמכרת בארץ

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לפני 38 דקות, nepet כתב:

אצל הדוד עלי יש לך כמה אפשרויות למצלמה , עם וויפי בלי וויפי עם חלק אחורי או בלי , רק תבחר. 

אפשר גם להוסיף gps , יש הרבה אופציות .

אם לא לחוץ לך על הוויפי אז לפי גוגל viofo 119 גירסה 3 מגיעה עם gps אבל בלי הוויפי והיא נמכרת בארץ

הזמנתי בטעות את ה-119 V3 והיא אמורה להגיע אליי

עוד שבוע ואני אמכור אותה

אני רוצה עם ווי פיי ועם ג'י פי אס

×
×
  • תוכן חדש...