Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לגילוי נאות אני עוסק בתחום 

זה פרויקט אישי לרכב שלי 

לא ללקוחות 

רציתי לשתף כאן בפורום כדי שיוכלו לראות דברים מעניינים 😊

במהלך המסע למערכת הsq שלי 

לאחר ניסיון של כמה מגברים החלטתי לרכוש מגברים ביצור אישי עבור עצמי

התצורה היא כזו 

2 ערוצים לכל מגבר 

הספקים :

135rms x2

או 50rms x2 במצב high current 

המערכת היא 3way אקטיבית

אז יש 3 מגברים

וכל מגבר בנוי בצורה שונה עבור אותו אלמנט 

מגבר עבור טוויטרים

מגבר עבור מידריינגים

מגבר עבור מידבאסים

הנה כמה תמונות

70FBB5A0-B8EF-4AD7-8137-BD6DC81CBAFB.thumb.jpeg.ce75cfc45828b16ecd2d6f8baa198fe2.jpegE0F6ED31-BFFB-41B9-B718-E47E46DFE6C0.thumb.jpeg.d5941ce07d56c1e9247c161493b8d078.jpeg

 

היום סוף כל סוף חיברתי את כל המגברים למערכת 

לאחר כיוון אעלה רשמים להבדל שאני שומע ומרגיש

 

תמונה של התקנה זמנית ברכב 

 

 

FFBF4997-153A-4EA0-91A3-09E795B68683.thumb.jpeg.f75365ad71ada4fda82de4879bb53c69.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Daniel car systems
  • אהבתי 1

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם

אני מאוד רוצה לשמוע את המערכת שלך דניאל, לאחר החלפת המגברים. אני מכיר טוב את הסאונד של מערכת שלך לכן, אני חושב שיהיה מעניין לשמוע את המערכת  שלך, עם המגברים החדשים שהם ייצור ומפרט מיוחד - קוסטום  😍 🥳

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...