Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תדלוק פול טנק בסקודה סופרב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תדלקתי בפז בני ברק (הדלק בפז בין היקרים שיש), סקודה סופרב 1.5 2021, נשארו לי כ-70 ק''מ דלק וככל הנראה מדובר בקצת מתחת ל-2 ליטרים של בנזין שנותרו במיכל, תדלקתי פול באמצעות דלקן, מדובר במיכל של 70 ליטר כפי שניתן לראות.

כמעט 500 שקל למיכל מלא!

מיכל עצום שישלים גם 800-900 ק''מ בנסועה בינעירונית מרובה (רגועה).
לצורך ההשוואה אצלי במאזדה מדובר במיכל של 51 ליטר, שזה נחשב לקטן, למכונית משפחתית ומכונית משפחתית עם מנוע 2000 (למרות שהיא אוכלת פחות מ-1600 ממוצעת).
תדלוק מלא אצלי יסתכם באזור ה-330 ש''ח במידה והייתי מתדלק בתחנה עם מחיר הזוי לדלק 95 של 6.6 שקל לליטר.

1de6081b182ce182e2fa946b71f049efda16dbdb.jpg

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם

תפרסם את המחקר הזה שעשית בעיתונות.

תובנות חשובות מאוד.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 22 דקות, FARM כתב:

מה אכפת לך המחיר לליטר. תתדלק תמיד ב 100 שקל

גם אם תתדלק תמיד ב100₪, כשהמחיר לליטר זול יותר, "תרוויח" יותר ליטרים על ה100₪.

 

פות"ש , כמדומני תדלקת בעמדה של "שירות מלא" שגובה כמה אגורות יותר.

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

אתה בוכה על בנזין!?

לך תראה את פערי המחירים בדיזל!

נתקעתי פעם בצפון בתחנה שדרשה מעל ל9 ש"ח לליטר

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

כמו שכתבו זה מחיר לליטר בשירות מלא. הבוקר תדלקתי ב- 6.39. אתה תדלקת ב- 6.60.

מיכל דלק של אוטובוס הוא בסביבות 400 ליטר. תעשה חשבון כמה זה יוצא בש"ח.

 

פורסם

פות"ש

אני חייב לשאול

אתה אושריקו?

  • אהבתי 2
  • מצחיק 5

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני שעה, ArikB כתב:

כמו שכתבו זה מחיר לליטר בשירות מלא. הבוקר תדלקתי ב- 6.39. אתה תדלקת ב- 6.60.

מיכל דלק של אוטובוס הוא בסביבות 400 ליטר. תעשה חשבון כמה זה יוצא בש"ח.

 

מילא נפח המיכל, באוטובוס צריכת הדלק היא כמעט ברמה של 2:1 או 3:1, שזה די קשוח.

פורסם
לפני 4 שעות, שביט כתב:

פות"ש

אני חייב לשאול

אתה אושריקו?

 

נראה לך?

אם יגלו שהוא רכש סקודה במקום טויוטה ינדו אותו מהמשפחה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

ביום שתהיה לי מספיק הכנסה להוציא סופרב מהחברה לא יזיז לי לתדלק ב500 שקל מיכל.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם
לפני 3 שעות, ALÞћÃ כתב:

 

מילא נפח המיכל, באוטובוס צריכת הדלק היא כמעט ברמה של 2:1 או 3:1, שזה די קשוח.

אני שמעתי על מספרים לכיוון ה4-5 קילומטר לליטר.

אולי בעירוני פקוק?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...