Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בשבועיים האחרונים נתקלתי בבעיה די מיוחדת ואשמח לעצה.
לפני כשבועיים התחילו לי רעשים חזקים מאוד כל פעם שאני מפעיל את המזגן (המזגן עדיין עבד מעולה אבל היה רעש חזק)
נכנסתי למוסך למחרת והתבשרתי שאני צריך להחליף מדחס. 
החלפתי מדחס (למדחס משופץ כי לא היה חדש זמין), הכל היה שקט ועובד כשורה אבל התחילה תופעה אחרת: כל פעם שהטמפרטורה בחוץ גבוהה... המזגן מוציא אויר רותח ב15-20 דקות הראשונות של העבודה 

ורק לאחר מכן מתחיל להוציא אויר קר. (לא מדובר על לקרר את הרכב אלא על התחלת הוצאת אויר קר) כאילו המדחס לא נכנס לעבודה או לא יודע מה הבעיה.

התופעה הזאת חוזרת על עצמה רק כאשר בחוץ ממש חם, כשאני מפעיל את המיזוג בבוקר או בערב המזגן תוך שניות מקרר את הרכב.

חזרתי עם הרכב למוסך שהחלפתי בו את המדחס וניסו להוסיף גז אך הבעיה לא נפתרה.

 

אשמח לעצות אולי אוכל להכווין את המוסכניק לכיוון מסויים.

תודה רבה
 

 

פורסם

כמה גז מילאו לאחר החלפת מדחס?

אמורים להשתמש במכונה שיודעת להזין לפי משקל.

ברגע שאתה אומר שניסו להוסיף גז, לדעתי לא השתמשו במכונת מחזור. 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, מלטבשי כתב:

כמה גז מילאו לאחר החלפת מדחס?

אמורים להשתמש במכונה שיודעת להזין לפי משקל.

ברגע שאתה אומר שניסו להוסיף גז, לדעתי לא השתמשו במכונת מחזור. 

למען האמת אין לי מושג כמה הוסיפו, זה מוסך ליד העבודה שלי ... אני פשוט משאיר שם את הרכב ואוסף אותו בסוף היום.
שאני אומר ניסו להוסיף גז זה רק מינוח שגוי שלי - מצטער על ההטעייה. 
המוסכניק אמר שהוא הוסיף גז... כתבתי ניסו רק בגלל שבפועל זה לא פתר את הבעיה.


 

עריכה אחרונה על ידי רן אטיאס
פורסם

מאיפה אתה בארץ? קפוץ מחר למוסך שמבין במיזוג או ברכב הזה.

 

אני ממליץ לך על @מוסך גבע אם אתה מהמרכז.

הם פתוחים מחר חצי יום

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...