שלום,
בשבועיים האחרונים נתקלתי בבעיה די מיוחדת ואשמח לעצה.
לפני כשבועיים התחילו לי רעשים חזקים מאוד כל פעם שאני מפעיל את המזגן (המזגן עדיין עבד מעולה אבל היה רעש חזק)
נכנסתי למוסך למחרת והתבשרתי שאני צריך להחליף מדחס.
החלפתי מדחס (למדחס משופץ כי לא היה חדש זמין), הכל היה שקט ועובד כשורה אבל התחילה תופעה אחרת: כל פעם שהטמפרטורה בחוץ גבוהה... המזגן מוציא אויר רותח ב15-20 דקות הראשונות של העבודה
ורק לאחר מכן מתחיל להוציא אויר קר. (לא מדובר על לקרר את הרכב אלא על התחלת הוצאת אויר קר) כאילו המדחס לא נכנס לעבודה או לא יודע מה הבעיה.
התופעה הזאת חוזרת על עצמה רק כאשר בחוץ ממש חם, כשאני מפעיל את המיזוג בבוקר או בערב המזגן תוך שניות מקרר את הרכב.
חזרתי עם הרכב למוסך שהחלפתי בו את המדחס וניסו להוסיף גז אך הבעיה לא נפתרה.
אשמח לעצות אולי אוכל להכווין את המוסכניק לכיוון מסויים.
תודה רבה