Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אז אחרי כמה נסיעות מבחן על רכבים שונים, החלטתי ללכת על קיה נירו.

 

כרגע היבואן של קיה מוכר 2 דגמים בלבד של נירו, לכל אחת רמת גימור אחת בלבד.

הייבריד - אורבן

פלאג-אין - EX (גימור בכיר יותר)

 

אין לי עמדת הטענה ליד הבית וגם לא מתכנן להשקיע באחת, מה גם שהפלאג-אין יקרה יותר...

מצד שני יש כמה פיצ'רים שחשובים לי ולא קיימים בגרסת האורבן של הייבריד (בכלל לא מדבר על עיצוב שגם שם יש פערים).

לדוגמה:

* מפתח חכם עם התנעה בלחיצת כפתור

* פתחי מיזוג אחוריים

* חיישני נסיעה לאחור

* חלונות אחוריים כהים

 

אז כבר חשבתי לשלם את התוספת וללכת על הפלאג-אין (7,000 ש"ח) אבל המשקל הגדול מההייבריד ותא-המטען הקטן מבאסים מאוד וכמובן חוסר ניצול הסוללה הנוספת עד תום.

 

אשמח לשמוע את דעתכם לכאן או לכאן.

 

תודה

 

 

פורסם

לי היה את שניהם (גם מהדור לאחר מתיחת הפנים) וכרגע אני עם הפלאג אין

בגדול למעט תא מטען יותר קטן (די משמעותי) ותחושה שהרכב טיפה יותר כבד ונוקה הכל אותו דבר,

אם אין לך עמדת טעינה ואתה לא מתכוון לעשות מנוי לאחד החברות הציבוריות שפרסו עמדות בארץ,

אז השיקול שלך כמה שווה תוספת האיבזור.

לטעמי סחירות עתידית לפלאג אין תהיה טובה יותר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בהתייחס למה שכתבת 

* מפתח חכם עם התנעה בלחיצת כפתור

* פתחי מיזוג אחוריים

* חיישני נסיעה לאחור

* חלונות אחוריים כהים

 

בנירו הרגיל 'אורבן' יש את הכול למעט פתחי מיזוג אחוריים. בעבר זה לא היה כך.. 

בפלאג אין, אין לך גלגל רזרבי...

×
×
  • תוכן חדש...