Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי תו נכה עבור אדם ומאז באזור ממשלתי אישי נעלם לי פרטי הרכב שבבעלותי כאילו ביצעו העברת בעלות בלי לשאול אותי. 

איך אני יכול לאמת זאת? 

פורסם

אתה יכול לראות פרטי רכב שלך באזור האישי שלך.

הנכה בלבד יכול לבצע שינויים בתג הנכה (הוספת / גריעת / החלפת רכב) באזור האישי שלו, גם אם הרכב רשום על שמך.

זו הפרוצדורה החדשה וזה הרבה יותר מסודר מבעבר, לכאורה.

תודות לסמוטריץ' (סליחה ברח לי)

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אם כבר מדברים, כשאני נכנס לאיזור האישי הממשלתי של אמא שלי, אני רואה שיש אפשרות "שיוך רכב לתג חניה לנכה". אבל ביקשנו מזמן לא זכור לי שאישרו לה תג חניה לנכה... 

 

האם עצם העובדה שקיימת האופציה הזאת, מוכיחה שאישרו לה תג חניה לנכה? איך בכלל אפשר לבדוק כזה דבר? ואם היא קונה עכשיו רכב חדש, איך היא פוטרת את עצמה מאגרת רישוי?

פורסם
לפני כשעה, קריאטיב אגרסיב כתב:

אם כבר מדברים, כשאני נכנס לאיזור האישי הממשלתי של אמא שלי, אני רואה שיש אפשרות "שיוך רכב לתג חניה לנכה". אבל ביקשנו מזמן לא זכור לי שאישרו לה תג חניה לנכה... 

 

האם עצם העובדה שקיימת האופציה הזאת, מוכיחה שאישרו לה תג חניה לנכה? איך בכלל אפשר לבדוק כזה דבר? ואם היא קונה עכשיו רכב חדש, איך היא פוטרת את עצמה מאגרת רישוי?

זה אומר שיש לה תג נכה ושהיא קונה רכב אתה מכניס את המספר שלו. 

פורסם
לפני שעה, אליהו שבת כתב:

איך ניתן לקבל תו נכה שלא הגיע בדואר או אבד?

בפנייה טלפונית / מקוונת.

למעשה, אין בזה צורך כמעט באף מקום. כולם מסונכרנים למחשבי משרד התחבורה. רק מעט בחניונים 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...