Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים פורום יקר,

אתחיל בתודה רבה לכולם על הסיוע והתגובות. אני מחפש רכב בשבועות האחרונים ואני קורא ולומד המון מתגובות החברים פה.

 

קפצתי לאחד ממגרשי הליסינג לחפש רכב מיני משפחתי/משפחתי שייכנס בתקציב לאחר טריין אין, והוצעה לי סקודה ראפיד ,2018 1.0, 95 כ"ס

מצרף את היסטוריית הטיפולים, שעל פניו נראית תקינה, אבל כמובן שאבקש לקחת לבדיקה מטעמי.

 

רק דבר אחר לא הבנתי

הדגם שהוצע לי הוא Ambition הצ'בק אוט' 1.0 (95 כ"ס) (קוד משרד התחבורה 00676-0688)

וראיתי שיש שבאותה רמת גימור ישנו דגם נוסף (באותה שנה) Ambition אוט' 1.0 (110 כ''ס)

 

אז למעט העובדה שבדגם שהוצע לי תא המטען נפתח בזווית רחבה יותר, מה הסיפור של הדגם הנוסף עם התוספת של ה15 כ"ס?

והאם שווה לחפש את הדגם עם ה110 כ"ס כדי להעניק לרכב יותר כח להכיל זוג +2? (כרגע אני נוסע על מיני על 60~ כ"ס, אז כל דבר מעבר לזה כמובן ירגיש לי שיפור)

 

תודה רבה

WhatsApp Image 2021-06-11 at 14.59.12.jpeg

פורסם

קודם כל אתה קונה רכב מליסינג שתדע שכניראה מבחינת רמת הגימור הוא הרמה הכי נמוכה. דבר שני הדף שהדפיסו לך יפה מאוד אבל לא רואים מטעם מי ההדפסה... מוסך מורשה, מוסך כללי או סתם פקידה נחמדה שרשמה מיכתב יפה ב word והדפיסה לך...
הדבר הכי חשוב לדעתי ברכבים מתוצרת vag ובניהם סקודה זה מה המצב של הקלאצ'ים והאם יש תקלות במכטרוניק. בכל מקרה הדעה שלי היא לא לקנות רכב מליסינג או ממגרש ובמידה ואתה באמת מחליט לרכוש אותו קח הרכב לבדיקה שלך או במכון שאתה בוחר כמובן או אפילו במוסך מורשה למרות שהם לא כל כך בעניין בדיקות אבל ישמחו "לעשות בדיקת קיץ" לקראת הקיץ ולמצוא את כל הליקויים.
בהצלחה.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

תודה רבה על הטיפ, אכן אפעל כך.

 

רק שעיקר שאלתי נותרה ללא מענה, לעניין תוספת 15 כ"ס בין שני הדגמים, למרות ששניהם 2018 ורמת גימור זהה

 

×
×
  • תוכן חדש...