Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בשעה טובה קניתי פורד פיאסטה 2014 ידנית.

אני ממש מבסוט מהרכישה, אבל אתמול נסעתי נסיעה של 5 דקות וכשחזרתי לרכב שמעתי רעשים שמגיעים מבפנים הרכב מהדשבורד שנשמע כמו גלגל שיניים תקוע.

ממש טיק טיק טיק חוזר על עצמו די מהר...

הרעשים באים והולכים וממשיכים גם כאשר הרכב כבוי, המזגן כבוי ופשוט מפסיקים בשלב מסוים.

הלכתי לעשות טיפול במוסך והרעשים התחילו אחרי שחניתי וכיביתי את הרכב וקראתי למוסכניק מהר שישמע, הם ניסו למצוא את מקור הבעיה אבל לא הצליחו באופן מיידי, לכן החליטו שיבדקו כשיתחילו את הטיפול. הרעשים ככל הנראה נעלמו מאוחר יותר ולכן הם לא הצליחו למצוא את מקור הבעיה.

בגדול אני רגוע כי זה כנראה משהו בהדשבורד ולא מנוע או משהו כזה, אבל הרעשים האלה משגעים! גם כשאני שם מוזיקה שומעים אותם.

בגדול רציתי לדעת אם זה קרה למישהו או שמישהו נתקל בבעיה דומה ויכול להכווין אותי מה המקור של הרעשים.

תודה רבה!

 

פורסם (נערך)

בקונסולה המרכזית בחלקה העליון השמאלי בין פאנל המזגן לבין ההגה תראה כמו מין פתח אוורור ממש קטן. מאחוריו נמצא חיישן טמפרטורה פנימית שמכיל מאוורר קטן בתוכו שפועל רוב הנסיעה. נסה לקרב האוזן לשמוע אם מקור הרעש משם.

 

אפשרות נוספת - לכל המדפים של מערכת המיזוג, אלו שמכוונים האוויר למעלה, למטה ולאמצע, הזה ששולט על כניסת אוויר מבחוץ והזה ששולט על מדף ההעברה מחום לקור - יש מנועים וזרועות תפעול. אולי אחד מהם נפגע. נסה שהאוטו דולק להפעיל את כל המדפים האלה מפאנכל המזגן ולהקשיב אם האוויר משנה את כיוונו, אם האוורור עובר באופן תקין בין חום לבין קור ושלישית אם שומעים את תנועת המדף שמכניס אוויר מבחוץ.

 

בדיקה נוספת. שהאוטו חונה (לא בשמש :-) ) תפתח את הסוויץ' למצב ON אבל אל תתניע. תמשיך לשבת במושב הנהג עם חלון פתוח (אין בעיה) ודלת סגורה. בשלב הזה אני מנחש שהדשבורד אמור להיות שקט. אחרי כמה דקות (לא זוכר כמה) תשמע את מדף כניסת האוויר נפתח מעצמו ובמקביל או קצת אחרי המאוורר של חיישן הטמפרטורה מאחורי הפתח-הקטן הזה בדשבורד יתחיל לפעול - האם אחד מהם מרעיש?

 

הטיק-טיק ששמעת נשמע לי יותר כמו אחד מהמנועים של מדפי האיוורור שתקוע ולא נפתח, נסגר או משנה את מיקומו. או אחת מזרועות התפעול הפלסטיות שמחוברות לאותו מנוע (אקוטטור)

תחזור לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

יש שני אפשרויות, אחת היא המאוורר וזה רעש המהום קבוע שקורה מחיישן הטמפרטורה שמתנגש בפלסטיקה (לא תקלה ותקין לגמרי אך יש פתרון גם לזה)

האפשרות השנייה היא הרכיב ששולט במדפי החום קור, גם דבר מוכר והוספתי סרטון איך להחליף את הרכיב.

אגב ממה שאני זוכר ישנה חברה שמייצרת את הרכיב הזה רק משופר כדי שהרכיב א יכשל עוד הפעם (פלסטיקה זולה)

 

 

אוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

×
×
  • תוכן חדש...