Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אני מחפש חוות דעת על פונטו אברת בשנים 2011-2013 ממי שהייתה בבעלותו מכונית כזו.

 

$ עד כמה הרכב אמין? (הבנתי כי ישנן בעיות עם מנוע המולטיאייר)

 

$ האם הרכב נותן פידבק טוב לנהג? (בעצם האם הרכב שווה את המחיר מבחינת חוויית הנהיגה שהוא נותן).

 

$ ומה לבדוק כאשר הולכים לראות רכב מסוג זה?

 

ועוד שאלה האם קיים הבדל מהותי בין האברת הרגילה (500) בשנים 2011-2014 לבין הפונטו שהזכרתי?

 

השאלה מתייחסת להבדלים מבחינת אמינות המנוע וחוויית הנהיגה (נוחות הנסיעה ופרקטיקה לא קריטיים לי, מה שמעניין אותי זו חוויית הנהיגה ואמינות הרכב כי כמובן שישמש גם למטרות יומיום)

 

 

*הפוסט מתייחס לגרסאות הידניות בלבד*

 

תודה רבה לעונים ושיהיה סופש מושלם!

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

פורסם

האבארט 500 עם מנוע 1.4 tjet.
לי היה 2010 במשך 4 שנים, מכרתי עם 150 אלף ק"מ, לא היה בעיות אמינות במנוע.
היה כל מיני התפרקויות פלסטיק מעצבנות: מראת צד, מנגון קיפול מושבים, גג נפתח ואולי עוד כמה דברים.

כמובן יש גם בעיית התנפחות הדשבורד שהיא רוחבית לרוב רכבי הקבוצה, אצלי הרכב תמיד חנה בחניה מקורה אז לא נתקלתי בזה.

הפונטו עם מנוע 1.4 מולטיאייר.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...