Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

5008 בנזין\דיזל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רוצה לרכוש 5008. 

האופציות מסודרות מהזול ליקר:

5008 דיזל (דגם ישן) 1.6T הספק 120/3500 מומנט 30.6/1750 (הכי חסכוני אבל מפריע לי 12כ"ס)

5008 דיזל (דגם חדש) 1.5T הספק 130/3750 מומנט 30.6/1750

5008 בנזין (דגם חדש) 1.6T  הספק 180/5500 מומנט 25.5/1650

 

הכל 0 ק"מ. מה אומרים?

 

עריכה אחרונה על ידי Ycom
פורסם

אבזור פחות חשוב לי. 

לפי הבנתי, דיזל "סוחב" יותר טוב כשנצא עם אוטו עמוס לטיולים (שזה נגדי פעמיים בחודש) והוא גם חסכוני הרבה יותר. אבל האם פחות כ"ס ישפיע על ההרגשה שלי איך האוטו על הכביש ביום יום ובטיולים?

אני מבינה שכ"ס יתן "זריזות" ומומנט יתן יותר "כוח" אבל לא מצליחה להבין איזה שילוב טוב יותר והאם בכלל ארגיש בהבדל ...

פורסם

מה הנסועה השנתית הצפויה? איזה הבדלי אבזור יש בין הגרסאות?
מבחינת סחיבה כל השלושה יעשו את העבודה, במומנט הם כמעט זהים והבנזין "מושך" את המומנט לסל"ד הרבה יותר גבוה בו לדיזל "נגמר האוויר", ומכאן יש לו הספק גבוה יותר.

פורסם

תודה.

נסיעה שנתית היא 20,000 בערך.  כמעט ואין הבדלי אבזור בין הגדמים (בדגם ישן אין תיקון אוטומטי של סטייה מנתיב ועוד כמה). 

פורסם

במקרה הזה יכול להיות שעדיף דיזל, כי ההבדל בצריכת הדלק יהיה משמעותי. סייג אחד הוא אם רוב הנסיעות הן קצרות יחסית, הבנתי שזה מקצר את חיי מסנן החלקיקים בדיזל.

פורסם

אם רוב נסיעות קצרות בהחלט עדיף מנוע בנזין.
גם ככה מערכת עזר סינון החלקיקים סובלת מאמינות בעייתית. החל ממשאבות אוריאה שכושלות, מיכלי DPF, מזרקי אוריאה או סתם חיישן NOx .
בנסיעות עירוניות קצרות החסכון של מנוע הדיזל מתבטא הרבה פחות. יצא לי למדוד פעם 1:8 קמ לליטר .


פורסם (נערך)

אני 3 שנים עם 3008 1.6 בנזין,מכנית זה זהה ל5008,עד עכשיו זה פשוט הרכב הכי טוב שהיה לי ,והיה בבעלותי גם ב.מ.וו ורכבים אחרים ברמה גבוהה.

 

אתה על הגבול מבחינת כדאיות דיזל /בנזין ,קיבלת פה תמונה לא אותנטית לגבי הדיזל,הוא גם אמין מאד,יש עניין אחד של החלפת מיכל האוריאה ,וזה יחליפו לך אם יהיה צורך,אבל אני לקחתי בנזין וזאת הייתה החלטה מעולה.מעבר לכך שהוא מרגיש זריז בהרבה מהדיזל ,לא צריך להתעסק עם מילוי אוריאה ,למוסך נכנסתי רק לטיפולים ,ממליץ.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

את בטוחה שהציעו לך דיזל 1600 חדשה? הדגם לא משווק יותר משנה. 

אם כן, אולי קיבל רישוי 2019 או 2020.

זה אומר שהרכב שוכב המון זמן במחסן / מגרש של היבואן /חברת הליסינג. 

זה אוטומטית פוסל את האופציה (גם מדובר במנוע חלש וגיר 6 הילוכים לעומת 8 בשאר). 

לגבי 2 האופציות האחרות, למה הכוונה "דגם חדש"? הרי רק לפני כשבועיים נחת בארץ הדגם מתוח הפנים, זה מה שאת מקבלת? 

אישית, הייתי בוחר בבנזין המצויין. אבל לא ציינת מה ההפרש במחיר. לכן קשה ליעץ לך. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 6 שעות, markb205 כתב:

את בטוחה שהציעו לך דיזל 1600 חדשה? הדגם לא משווק יותר משנה. 

אם כן, אולי קיבל רישוי 2019 או 2020.

זה אומר שהרכב שוכב המון זמן במחסן / מגרש של היבואן /חברת הליסינג. 

זה אוטומטית פוסל את האופציה (גם מדובר במנוע חלש וגיר 6 הילוכים לעומת 8 בשאר). 

לגבי 2 האופציות האחרות, למה הכוונה "דגם חדש"? הרי רק לפני כשבועיים נחת בארץ הדגם מתוח הפנים, זה מה שאת מקבלת? 

אישית, הייתי בוחר בבנזין המצויין. אבל לא ציינת מה ההפרש במחיר. לכן קשה ליעץ לך. 

 צודק . זה דגם ישן שכבר לא משווק (נשארו בודדים בארץ).  הוא הדגם הכי זול (163K) .

לגבי דגמים חדשים  - הם אלה שלא מזמן נחתו ואין הבדל מחיר.  יש רק בעיה של זמינות  - המתנה של חודשיים - 3 עבור דגם בנזין וזמינות מידית של דגם דיזל. 

נרא לי ששווה לחכות לבנזין לפי  מה שאני מבינה.

פורסם

מה לגבי בנזין 1200?

אולי תוכלי להשיג דיל טוב אצל היבואן וככה תמנעי מרכישת רכב מליסינג. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני שעתיים, markb205 כתב:

מה לגבי בנזין 1200?

אולי תוכלי להשיג דיל טוב אצל היבואן וככה תמנעי מרכישת רכב מליסינג. 

אני רוצה לרכוש  0 ק"מ ולא ליסינג. יש חסרון ברכישת 0ק"מ מחברות ליסינג?

פורסם

0 קילומטר ז"א שאת יד שניה כאשר הראשונה היא ליסינג. 

עלייך לבדוק בכמה נמכר רכב זהה אצל היבואן (אחרי הנחות/הטבות), לעיתים קרובות ההפרש לא משמעותי ולא מצדיק את תוספת כתם הליסינג יד שניה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
Just now, markb205 כתב:

0 קילומטר ז"א שאת יד שניה כאשר הראשונה היא ליסינג. 

עלייך לבדוק בכמה נמכר רכב זהה אצל היבואן (אחרי הנחות/הטבות), לעיתים קרובות ההפרש לא משמעותי ולא מצדיק את תוספת כתם הליסינג יד שניה. 

הנחה של כ 20K. 

פורסם
לפני 13 שעות, ronrcz כתב:

אני 3 שנים עם 3008 1.6 בנזין,מכנית זה זהה ל5008,עד עכשיו זה פשוט הרכב הכי טוב שהיה לי ,והיה בבעלותי גם ב.מ.וו ורכבים אחרים ברמה גבוהה.

 

 

תוכל לספר איך המזגן בימי קיץ בישראל, קראתי שאנשים כותבים שהמזגן לא סוחב, זה נכון?

×
×
  • תוכן חדש...