Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, Lior_Django כתב:

אני בהחלט לא חושב שהם מושלמים.

אבל אני עברתי במהלך שבוע שלם אצל 4/5 פחחים וכמעט כולם הציעו לי או לשים טיפקס/צבע יסוד על הנקודה (הייתה לי נק' חלודה על המכסה מנוע) או לצבוע את כל המכסה מנוע.

 

ואז שאלתי אם יהיה הבדל צבע בין המכסה לכנף ואמרו לי שזה ייתכן.

(וזה היה נראה כבר כאילו הרכב עבר תאונה)

 

הצביעה נעשתה על המכסה מנוע, מקום שהבנתי שהוא רגיש, אז נראה איך היא תחזיק.

 

לגבי קליפת התפוז, 

עשיתי חיפוש פה בפורום והבנתי שפוליש/דיטיילר אמור לפתור את זה.

אין לי כל כך ידיעה לגבי זה..

כל דבר ניתן לסדר בצורה טובה אם אתה יודע מה אתה עושה .

יש מלא מדריכים טובים ,לגבי אותו פחח כנראה שפלסטר אני גם לא ישים אצלו .

 

 

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
בתאריך 30.3.2021 בשעה 10:01 AM, Lior_Django כתב:

כולם הציעו לי או לשים טיפקס/צבע יסוד על הנקודה

זה נכון, אחרי זה אפשר לחפש צבע דומה, גם אפשרות להדביק מדבקות מחזיר אור.

פורסם

אגב, אם קאר פיקס השאירו רושם לא טוב מסיבה כל שהיא, והחלטת שאת העבודה תרצה לבצע לבד - שווה לתת קפיצה לטופ-קולור ברחוב יצחק שדה.

 

בניגוד לקארפיקס, הם לא מבצעים תיקונים, אלא רק מוכרים את הערכה שאיתה תוכל לעבוד.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...