Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לאחר שבזמן האחרון שמתי לב לטפטוף של שמן בחניה.

הלכתי למוסך היום והדיאגנוזה הייתה מחזיר שמן!

כמובן ששמעתי לעצת המוסכניק והחלפנו את מחזיר השמן.

בסיום הטיפול נאמר לי ע"י המוסכניק כי הטפטוף עוד אמור להימשך מספר ימים ואז להיעצר האם זה נכון? 

כרגע המצב הוא שממשיך לטפטף שמן גם לאחר ההחלפה של מחזיר השמן.

רכב קאיה סיד 2015

תודה רבה

 

פורסם

לא נשמע הגיוני? כמה זמן לקח לו להחליף מחזיק שמן אחורי? אני שואל כדי לקבל אינדיקציה מה המכונאי שלך עשה.
בכל אופן, העובדה שמחזיר השמן החזיר את נשמתו, היא עודף שמן, שים לב לזה להבא. חבל.

פורסם

כמו שנאמר זה בעיקר בגלל עודף שמן.

ראית שפירק ?

 

זה מפסיק ישר כשמחליפים מחזיר.

אם היית אומר ששם תוסף מונע נזילות אז הייתי מבין שזה יקח כמה ימים...

פורסם

שמן מנוע או שמן גיר?

 

בדרך כלל אחרי 2 נסיעות מבחן וניקוי שאריות שמן אתה לא אמור לראות סימנים, תלוי עד כמה טוב ניקו לפני הרכבת הגיר ולאן השמן כבר הספיק לחדור.

 

פורסם
לפני 8 שעות, Adamm כתב:

שמן מנוע או שמן גיר?

 

בדרך כלל אחרי 2 נסיעות מבחן וניקוי שאריות שמן אתה לא אמור לראות סימנים, תלוי עד כמה טוב ניקו לפני הרכבת הגיר ולאן השמן כבר הספיק לחדור.

 

זהו.. יתכן ולא ניקה מספיק.. 

האם ייתכן ויקח גם שבוע שבועיים לנזילות להיפסק?

אני אעקוב אחר מפלס השמן ונראה האם הוא יורד?

×
×
  • תוכן חדש...