Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערב טוב. כנראה שאיכשהו נפלתי עם סלולרי חדש. אשמח לייעוץ


Muzic4Ever
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

חברים, הבחור צודק. הרגע ניתקתי מנציג של סאני(הפעם בטלפון ולא תכתובת). אצלם כתוב במערכת שהאחריות החלה לספור מ 17.01.21 שזהו בעצם היום שבו הדלקתי את המכשיר לראשונה. חזל"ש. אגב, הבחור ששאל למה פתחתי את ה

מחזיר מיד את המכשיר לחנות. למה בדיוק שתצטרך לקבל מכשיר משומש? לגיטימי שיקח לך מספר ימים לגלות את הנ"ל. 

התייאשת? שיטת מצליח שוב עבדה

יש סיכוי שקיבלת מכשיר refurbished לפי מה שאתה מספר. זה בסדר כל עוד זה צויין מפורשות במועד ההזמנה (ותומחר בהתאם, זה כבר לשיקולך). אם לא אז זה לדעתי רמאות.

יש דרכים לדעת מתי המכשיר הופעל לראשונה, אולי זה יכול להסביר. מצרף כמה לינקים:

https://technastic.com/check-android-phone-tablet-activation-date/#:~:text=Via Google Play Store,-You can also&text=Open the Play Store Settings,your Android phone or tablet.

https://r1.community.samsung.com/t5/others/how-to-check-android-phone-or-tablet-activation-date/td-p/7453544

 

זכרתי פעם שיש איזו שיטה באמצעות חיוג איזה מספר מוזר אבל לא מצאתי משהו שעובד..בכל מקרה נסה את אלה. לצורך העניין אם תאריך ההרשמה בפליי סטור הוא לפני המועד שקנית את המכשיר סיכוי טוב שהוא refurbished.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המכשיר הוצג (ומוצג עד עכשיו) כחדש.
ביררתי עם סאני, הם לא משווקים מכשירים מחודשים כלל.
לעניות דעתי- אני הוא שפתחתי את האריזה האטומה לראשונה.
לדעתי מישהו הפעיל את האחריות דרך ה imei שחתום מחוץ לקופסה.
מישהו במקרה יודע אם המכשיר אמור להגיע עם מגן מסך דבוק עליו?
כי הוא הגיע עם מגן נראה איכותי דבוק עליו בצורה מושלמת מדי. לא נראה שזה מעשה ידי אדם.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk



Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי באתר שנתת למעלה:
Out of Warranty Warranty Until: 08.02.2020 Production Date: 14_08_2019

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוט 10 מגיע עם מגן מסך סיליקון מודבק עליו מהיצרן.

סאני עצמם לא מוכרים מכשירים מחודשים. שאר החברות (פרטנר,סלקום, פלאפון וכו') כן מוכרים והדבר מופיע באתר שלהם באופן מפורש.

לי לא יצא להיתקל במקרה דומה. אולי מישהו הפעיל אחריות על מספר סידורי שגוי ובמקרה זה היה המספר של המכשיר שלך?

בכל מקרה ממה שלי יצא להיתקל, רוב האנשים בכלל לא מתקשרים להפעיל את האחריות (אלא אם כן זה נותן משהו נוסף כמו קופון לאביזרים, אחריות מורחבת וכו). רוב האנשים מסתפקים בחשבונית רכישה, מופיע שם תאריך ומספר סידורי של המכשיר וזה מתקבל.


מציע לך לגשת פיזית לסניף של סאני (תבדוק איזה סניפים פתוחים בסגר). אל תספר להם את כל המקרה, תן להם את המכשיר ביחד עם החשבונית קניה ותראה אם הם מקבלים את המכשיר או שלא.

אסף

Sent from my MI 8 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב הזה אני חושב שמן הראוי שתחלוק את שם החנות עם חברי הפורום. נראה שהיחס שאתה מקבל הוא לא שירותי במיוחד.

Time is the only thing standing between me and the throne

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

P1000
https://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?productid=426199

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. אחרי אנשים אומרים למה אני אומר לא לקנות מחנויות בארץ. זה קורה יותר מדי פעמים.

2. תהיה בטוח שהם לא יכבדו לך את האחריות במקרה הצורך.

3. אני הייתי מנסה לבטל את העסקה בכל מחיר, או לחלופין מצליח להשיג את ההסכמה של סאני לאחריות מלאה. או לחלופין משלים עם העובדה שלא יהיה לי אחריות על המכשיר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך לחלוטין.
בד"כ רוכש סלולריים מחו"ל אבל הפעם זה לא היה מתוכנן.
שברו לי את המסך + דפקו את הדיגיטייזר בזמן הליך החלפת סוללה למכשיר הקודם שלי (סיפור בפני עצמו אבל נו, מילא...)
בכל אופן, זה היה מכשיר נדיר בלי חלפים בארץ וגם בעולם אין הרבה. Essential PH1.
ניסיתי להתארגן על משהו חליפי אבל ה oneplus 8t שבניתי עליו היה מגיע תוך שבועיים במקרה הטוב וזה היה הרבה מדי בשבילי.
בכל אופן, לא היו לי הרבה ברירות אלא לרכוש מהארץ.
אגב, פרט נוסף ששמתי לב אתמול אח"צ כשפתחתי את המטען לראשונה. הכבל אמור להגיע מגולגל במן סוגר ניילון, אז אצלי הוא פשוט היה מגולגל סתם כך בתוך הקרטון וגם הקיפולים לא היו סימטריים במיוחד. בקיצור, נראה שמישהו גלגל אותו חזרה.
זה עדיין לא מסביר איך זה שהקופסא היתה אטומה עם הניילון המקורי אבל עכשיו אני יותר משוכנע כי המכשיר הופעל בעבר.
תאכלס, הוא מתפקד. אבל הבלאי לסוללה בטח גבוה יותר כי הוציאו אותה ממצב אחסון שהיצרן דואג לספק עם מכשיר חדש. ועוד, מרחפת השאלה מדוע הבעלים הקודם החזיר אותו.
באסה לשלם סכום מלא על תמורה חלקית.
אגב, משירות הלקוחות לא שמעתי יותר.
הסברתי לפקידה שם שמישהו בעל סמכות צריך לחזור אליי או שאני פשוט רוכש מכשיר נוסף עד לפגישה מולם בבית משפט לתביעות קטנות. לא נראה שזה הזיז להם מדי. איך אני יודע? כי עדיין לא שמעתי מהם עד עכשיו.
עוד רעיונות לפני שמזמינים מכשיר נוסף?


Sent from my SM-N970F using Tapatalk



Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב. לא "לדבר עם פקידה".

שלח מייל מסודר עם דרישה לביטול העסקה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלחתי מייל, פתחתי פניה באתר, ופתחתי "קריאת שירות" לביטול עסקה.
אף אחד מאלו לא זכה להתייחסות עדיין. הדרך היחידה לדבר עם מישהו זה לחייג. ושם נמצאת אותה פקידה או מי שהיא לא תהיה.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה P1000 האלו ידועים בתודעת השירות הזוועתית שלהם.

כנראה שלא מטריד אותם במיוחד כל הנושא שלך מה שמראה שזאת לא הפעם הראשונה.

תביעות קטנות זה סיפור מאד קל בימינו.

שמור על תיעוד, הקלט שיחות, ויאללה בהצלחה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה שווה לפנות לשירות לקוחות של סאני ולגולל את כל הסיפור.

 

בסופו של יום מדובר במשווק ממשנה שלהם וגם המוניטין של סאני נפגע.

 

באם לא תקבל כל יחס נאות, מכתב עו"ד בהחלט עשוי להואיל.

 

והכי חשוב על תעשה כל שימוש במכשיר - הטענה הקלאסית של כל מוכר הינה כי הקונה עשה שימוש (רב) במוצר וזו ראייה לשביעות רצונו/פגיעה בלתי הפיכה בערך המוצר.

 

אגב - אל תייחס חשיבות רבה למדבקה  - ניתן לרכוש מכונת ניילון בנקל.

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 21.1.2021 בשעה 15:18, Muzic4Ever כתב:

כן, קיבלתי תשובה שיש אחריות מיום הקניה וצריך לגשת לסאני עם חשבונית.
דיברתי עם סאני, אין דבר כזה. תוקף האחריות הוא לפי מספר imei.
חזרתי שוב למוכר, העבירו את הפניה למרכז סלולר והם אמורים לחזור אלי (כל זה עד אתמול ב 11 בבוקר).
לא חזרו, יצרתי קשר אח"צ. העבירו להנהלה והבטיחו לחזור היום.
לא חזרו... שוב יצרתי קשר. "אין לך מה לדאוג, המכשיר שלך באחריותנו (של אתר המכירות הכוונה). תשתמש במכשיר חופשי.
התייאשתי, אין לי זמן ואנרגיה להתעסקויות האלו.
אגב, למייל ששלחתי לא התייחסו כלל עד עכשיו.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


 

התייאשת? שיטת מצליח שוב עבדה

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...