Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנורת CHECK ENGINE (בדוק מנוע) - מי צריך אותה בכלל ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יפה שיש פה כל מיני זקנים שעדיין זוכרים את הרפרנס ל-hal...

בימי הביניים, בכל פעם שהיו מגיפות, צצו עלילות דם עם מכשפות ופוגרומים. אנחנו פשוט חווים את הגרסה המודרנית של תגובה אנושית למגיפות - אותן עלילות בלבוש אחר. נו, שוין. הפעם הלבוש הוא בדמות נורה ברכב? שיהיה, זה די משעשע.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

במוו הקשיבו והתקינו בנוסף לנורה :Check:  גם מסך עם הסבר על הנורה ומה לעשות הלאה. 🤡

 

spacer.png

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

גם engie ותראה איפה הם.
מה שכן ,bmw בסדרות הגבוהות , המחשב מדבר. צעד קטן לכיוון HAL9000


דקה 22 לפתיחה.

לקרוא טקסט מפורט בזמן שיוט יכול להיות דיי מסוכן.




פורסם
לפני 18 שעות, f31 כתב:

במוו הקשיבו והתקינו בנוסף לנורה :Check:  גם מסך עם הסבר על הנורה ומה לעשות הלאה. 🤡

 

spacer.png

יצאו יצרן פרימיום על מלא.

מספרים לך במלא מילים ופירוט רב בדיוק שום דבר ואומרים לך "בוא אלינו שנתקן לך את זה בתמורה למלא כסף". 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אז זוהי המשימה הסודית של genius 1.0 ? להביא אותך למוסך היבואן כדי לפגוש יישות אלוהית (מנהל השירות) שתבצע בך ניסוי טלפטי (הגדלת מסגרת אשראי). ואתה חשבת שאתה רק נוסע לחותנת . המחשבים האלו ....


לכו לראות אודיסאה 2001 . סרט חובה לבעלי חללית יקרה.






פורסם

בהחלט אחד הפוסטים ההזויים. כדאי להדביק!

 

אגב, יש גם תקלות מוזרות שלא מדליקות את הנורה כלל או כל נורה אחרת ואז בהחלט האבחון במוסך הופך להיות יותר  מאתגר. 

×
×
  • תוכן חדש...