Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי אנדרויד 10 והעדכון לגירסה 6 עבר חלק. אבל גם בגירסה הזו וגם בקודמות אני סובל מניתוקים במהלך המסיעה . יש לי כבל קצר של יצרן מוכר (Ugreen או Baseus, לא זוכר כרגע), טלפון Galaxy S9 ובסה"כ Android Auto מתחבר ועובד רוב הזמן. אבל כמעט תמיד במהלך הנסיעה אחרי כחצי שעה או קצת יותר יש ניתוק. לא חושב שזה קשור לקפיצת רכב/הפרעה פיזית...לעיתים אני מוציא/מכניס כבל וזה מתחבר מחדש, ברוב מהקרים זה לא מספיק וצריך לעשות  reset למערכת מדיה ברכב (לחיצה ארוכה על כפתור כיבוי). הרכב אגב גם סיאט (אטקה)...

פורסם

אם מתנתק באמצע נסיעה זה לפעמים בגלל שהמכשיר מכניס את android auto לחיסכון בסוללה. תבטלו לו את ה battery optimization (תחת הגדרות - אפליקציות - android auto - סוללה).

פורסם

היה לי לאחרונה עדכון גרסה למכשיר וחששתי שזה יהיה הטריגר לבעיות אבל ממשיך לעבוד חלק.

גם אצלי סיאט, לאון 2019 וגלקסי S9+.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

 

גירסת אנדרוייד במכשיר עודכנה ל 11 .. ו"על בדרך" עודכן AA ל 6.2 והפסיק לעבוד.

 

 

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם

גם אצלי 6.2.6 והכל עובד.

מה שכן, יצא לי לא מזמן לנהוג בלקסוס IS החדשה ושם משום מה הוויז פשוט לא הופיע, לא משנה כמה ניתקתי וחיברתי וכמה ריסטארטים לטלפון - אין וויז. מחבר והמסך ישר עובר לגוגל מאפס ולא לוויז כרגיל. חזרתי לסיאט שלי והכל עבד כרגיל. זה היה אחרי עדכון גרסה למכשיר וחששתי שזאת הבעיה. מאז עברתי ברכבים אחרים והכל עובד כרגיל.

פורסם
לפני שעה, ch2856 כתב:

אני על גרסה 6.2 ועובד כמו תמיד.

 

לפני 48 דקות, Mike808 כתב:

גם אצלי 6.2.6 והכל עובד.

מה שכן, יצא לי לא מזמן לנהוג בלקסוס IS החדשה ושם משום מה הוויז פשוט לא הופיע, לא משנה כמה ניתקתי וחיברתי וכמה ריסטארטים לטלפון - אין וויז. מחבר והמסך ישר עובר לגוגל מאפס ולא לוויז כרגיל. חזרתי לסיאט שלי והכל עבד כרגיל. זה היה אחרי עדכון גרסה למכשיר וחששתי שזאת הבעיה. מאז עברתי ברכבים אחרים והכל עובד כרגיל.

 

הי, 

אפשר לשאול איזו מדינה מוגדר החשבון ? 

 

play->settings->general->account preference->country and profiles

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם

שלי מוגדר על ישראל. בהתחלה היה מותקן כ-APK אבל לאחר שהוא נכנס באופן מובנה לאנדרואיד הוא מתעדכן דרך החנות ועובד כרגיל.

  • אהבתי 1
פורסם

מה שקורה לי כבר תקופה, זה שאני קודם כל מדליק את הgps בנייד (אם אני מחבר ומדליק, לא עובד לי), מחבר את הנייד לכבל ו שם במתקן, מדליק את הרכב, הוויז עולה לבד, אבל אני בכל מקרה חייב לצאת ו להיכנס מ חדש כדי שיעבוד כמו שצריך (לוחץ על הכפתור הלבן למטה מ צד שמאל, לא חייב לנתק את הכבל ו לחבר מ חדש, זה קורה לי רק פעם בהרבה זמן)

לעוד מישהו זה קורה??

נייד גלקסי 10+
רכב שברולט ספארק 2019.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם

זה קורה אצלי לפעמים שהוייז פשוט לא עובד טוב כשהוא נכנס לראשונה או אם יוצאים ונכנסים מהר כמה פעמים לתוכנה.

קרה לי המון ב HTC U11PLUS 

אני כרגע עם גלקסי 21 פלוס טרם קרה שם.

  • מעניין 1

Opel Adam S 2017

פורסם
בתאריך 20.4.2021 בשעה 18:49, ליפיגו כתב:

גירסת אנדרוייד במכשיר עודכנה ל 11 .. ו"על בדרך" עודכן AA ל 6.2 והפסיק לעבוד.

 

תנסה להכנס להגדרות של Android Auto ולמחוק Cache, אולי זה יעזור, אם לא תנסה למחוק גם Cache וגם Storage.

 

כמובן למחוק גם מצד הרכב את הצימוד, כי תצטרך צימוד מחדש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

במהלך הסופש היה עדכון גרסה ל-6.3.6, עדיין עובד נהדר בסיאט למרות שהכבל שלי קצת ניזוק.

מסתמן שבקרוב אעבור לאפל קאר פליי, שמעתי שחווית השימוש יותר מוצלחת.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 שעות, Mike808 כתב:

במהלך הסופש היה עדכון גרסה ל-6.3.6, עדיין עובד נהדר בסיאט למרות שהכבל שלי קצת ניזוק.

מסתמן שבקרוב אעבור לאפל קאר פליי, שמעתי שחווית השימוש יותר מוצלחת.

היתרון הכי גדול בקאר-פליי זה התפעול הקולי בעברית המאפשר להכניס יעד למערכת הניווט בעברית, באנדרואיד אוטו זה פשוט בלתי אפשרי להכניס יעד של רחוב ישראלי באנגלית. זו הסיבה היחידה בגללה אני חושב לעבור לאייפון כי גוגל פשוט מצפצפת על השוק הישראלי, למרות שבאופן אבסורדי כל הפיתוח של זיהוי קולי נעשה כאן בארץ. אני חושב שהמסך המפוצל של אנדרואיד אוטו מוצלח יותר מזה של אפל, הבעיה היא שרוב היצרנים מתעצלים לעשות את הדבר הפשוט הזה, גם כאלו עם מסך רחב להם זה אידיאלי. 

bmwandroida.jpg

פורסם

המסך המפוצל באמת נחמד אבל לא משהו ששינה מאוד את חווית השימוש עבורי.

אצלי ב-80% מהזמן החיפוש הקולי עובד סביר וחוץ מעומס תוצאות אין לי תלונות מיוחדות אליו.

×
×
  • תוכן חדש...