Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מניסיון שלי אין הצטברות של אבנית על מתקנים שונים שהשתמשנו במים של תמי 4 .

 

יחד עם זאת המכשיר ספציפי לא מיועד למניעת אבנית.

עם זאת יש מכשיר שמתלבש על צינור המים ומונע אבנית בנפרד.

 

הנה ההגדרות של המכשיר תמי 4:

 

בתמי 4 מערכת סינון תלת שלבית:

 

מסנן קו – מרחיק גופים זרים בלתי מומסים במים, כגון: חול חלודה ומוצקים.

 

מסנן פחם פעיל: מסנן סינון עדין, סופח כלור וחומרים אורגנים ומונע ריחות וטעמי לוואי.

 

טכנולוגיית הטיהור בשיטת ה – U.V : נורה אולטרא סגולה, הקוטלת את החיידקים המזהמים שבמים ומבטיחה מים איכותיים הרבה יותר.

בכל אופן השתמשתי בכמות מים מאוד זניחה ורק בכדי לא לעבור את ה70 אחוז תרכיז.

למה לא ללכת על בטוח ולקנות מים מזוקקים במחיר ה"מופקר" של כ-20 ש"ח לגלון?

לא חבל על המנוע?

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
אם אתה ממש לחוץ , תוציא תרמוסטט , צינורות מפורקים , ותניע ל20 שניות.

משאבת המים תוציא את הנוזל עד לרמה זניחה.

אגב - באילו מים מזוקקים מדובר? אני מקווה שלא כאלה המיועדים למצברים/מגהצי קיטור...[/QUOTE]

 

מה??????????? מה רע במים האלו??? אסור להוסיף אותם לרדיאטורים?! :shock:

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

מסקרנות,

 

מלבד השגה של מים ממזגן קרוב או מכשיר יקר מהיכן ניתן להשיגם?

 

הייתי משתמש במים המוכנים של פרסטון אבל אם אוסיף את אלה תרכיז לא הועילו חכמים בתקנתם כיוון שהייתי עובר את ה70 אחוז שפרסטון מתריעים בתרכיז שאסור.

 

אני מחליף מים כל חצי שנה לערך.

 

מים מזוקקים יספחו חומרים מן המנוע.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

האמת אין לי כ"כ מושג.

 

אני תמיד קונה תמיסה מוכנה - אין תהיות , אין בעיות (בד"כ נוזל מקורי של PSA)

 

אגב - מכשיר אוסמוזה הוא לא כ"כ יקר (עד 500 ש"ח) - בתנאי שלא מדברים על מכשיר עם מיכלי אגיר הוכו'.

מה שמוכרים בבתים בכ-3000 ש"ח זה שחיטה , לא פחות.

 

אין צורך להחליף נוזל קירור כל חצי שנה - פעם בשנתיים מספיק.

פורסם
הייתי משתמש במים המוכנים של פרסטון אבל אם אוסיף את אלה תרכיז לא הועילו חכמים בתקנתם כיוון שהייתי עובר את ה70 אחוז שפרסטון מתריעים בתרכיז שאסור.

 

אני מחליף מים כל חצי שנה לערך.

השאלה היא למה בכלל אתה משתמש בריכוז כ"כ גבוה של תערובת מלכתחילה?

זה פשוט פוגע ביכולת הקירור של האוטו בצורה משמעותית!

תערובת 50/50 היא קונסרבטיבית לגמרי, 70 אחוז תרכיז זה לא נורמלי בכלל... אתה רוצה להפוך את היחס ולשים 70 אחוז מים, אין שום צד שלילי בנוגע לאמינות מערכת הקירור והאפקט החיובי הוא יכולת קירור הרבה יותר גבוהה וטמפ' יותר נמוכות.

 

גם אני אגב מצטרף לשמר ואומר שאין צורך להחליף נוזל קירור לעיתים כ"כ תכופות, פעם בשנתיים זה בסדר גמור.

 

מוטי.

פורסם

ישנו מכשיר שפעם(ואולי גם היום)נמכר באוטודיפו בכ 30-40 ש"ח שנקרא הידרומטר ותפקידו הוא למדוד את כמות נוזל הקירור בתערובת -הוא פועל על עקרון השוני במשקל הסגולי בין המים לבין האטינל גליקול שהוא החומר העיקרי באנטיפריז.

 

אני באופן אישי משתמש בתמיסה מוכנה של 50:50 פרסטון מוכן לשימוש

 

בקיץ אולי אוסיף קצת מי מזגן לתערובת-לשיפור יכולת הקירור ואנסה את ה"פטנט"של מוטי בהוספת 2-3 טיפות נוזל כלים.

 

בשום פנים לא מים מזוקקים!!! הם מאד חומציים ומאכלים מתכות במהירות!!!-פעם עשיתי את הטעות הזאת והלכה לי משאבת מים שעשויה מאלומיניום תוך 3 שנים-הכנפיים שלה פשוט התפוררו-מזל שהבלוק שלי עשוי מסגסוגת ברזל....

 

גם מי ברז אסור עקב האבנית המלחים וכו'.

 

הפשרה היא מים מתמי 4 צורים 3 וכו' וכן וממסננים מרככי אבנית.

 

אך אני לא הייתי מתפשר-רק מי מזגן אוסיף למערכת שלי ושום דבר אחר לא.

 

ניצן

פורסם

אני צריך להתלבש על המזגן בביתי לצורך מי מזגן?

 

:-)

 

אני מחליף הכל בתדירות גבוהה וגם נוזל קירור.

 

מוטי-חשבתי להשתמש ב70% מהסיבה שזה יותר טוב.

טמפ' רתיחה גבוהה יותר לפי הטבלאות של פרסטון.

 

נדמה לי 136 מעלות צלזיוס במקום 129 מעלות לצזיוס ב50/50.

אשקול לחזור חזרה ל 50/50.

 

קל מאוד לשחרר את הצינור למטה ולנקז את הנוזל ולהוסיף ואז לחלץ אוויר.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...