Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הריכוז אמור להיות 50:50 של פרפלו ומים מזוקקים.

כשמרוקנים את מערכת הקירור, נותרות שאריות (ולא מעט) של מים בתוך בלוק המנוע.

כתוצאה מכך, אם אכניס תמיסה בריכוז 50:50, בפועל ריכוז המים יהיה גבוה יותר (בגלל המים שנמצאים בפנים כרגע).

ניסיתי לחשב על בסיס מידע היצרן בנוגע לנפח הכולל של מערכת הקירור - אבל נכשלתי קשות. או שהיצרן לא מדד נכון, או שליטר זה לא ליטר, או שיש לי איזה כשל מנטאלי שאני לא יורד לעומקו...

 

בכל מקרה, בספר היצרן (פיאט ישנה) מוזכר התקן שמשמש למדידת ריכוז הנוזל (מבוסס על מעין מצוף).

מישהו מכיר ויודע במה מדובר והיכן להשיג ?

פורסם

וסתם ליידעתך לא יודע עם זה בכל המכוניות אבל אצלנו יש בבלוק מנוע בורג כשפותחים אותו כל המים שנשארו במעברים מתרוקנים דרך החור!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
(1) תקבל תוצאת קירור טובה יותר אם תשים 30 אחוז נוזל קירור ו70 אחוז מים.

(2) גם אם לא תכניס בידיוק 50:50 לא יקרה שום דבר נורא

תודה על ההרגעה. אני אלך הפעם על המלצות היצרן.

מדובר ברכב אספנות, שכל חלקיו רעועים. מה שחסר משמעות במכונית חדשה, יכול להיות מהותי במכונית בת 35.

פורסם

אם אתה ממש לחוץ , תוציא תרמוסטט , צינורות מפורקים , ותניע ל20 שניות.

משאבת המים תוציא את הנוזל עד לרמה זניחה.

אגב - באילו מים מזוקקים מדובר? אני מקווה שלא כאלה המיועדים למצברים/מגהצי קיטור...

פורסם

בוודאי הכוונה ל 70 אחוז נוזל קירור ו 30 אחוז מים.

 

מים מזוקקים נטולי מלחים ומינרלים ותחשו מי יתרום אותם?

 

ראש המנוע.

 

לא הייתי משתמש במי ברז כלל. או שהייתי קונה תערובת מוכנה מראש כמו של פרסטון או שמה שעשיתי אני זה לשים פרסטון תרכיז ומעט מים ממתקן התמי 4 ביחס גבוה לטובת נוזל הקירור.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
תמי 4 מסנן לכלוך , לא מפרק מינרלים ומלחים.

 

אם כבר - מים ממסנן אוסמוזה הפוכה , או מי עיבוי ממזגן.

שלום שמר. כבר ניסיתי את הפטנט שלך. מכיוון שמשאבת המים ממוקמת מעל לגובה הבלוק ודוחפת את המים כלפי מטה, ישארו בו לא מעט מים אחרי שהיא כבר תהיה יבשה ולא תוכל להמשיך "לדחוף".

המים הם מי מזגן.

כשהיצרן אומר Distilled Water, הוא לא מתכוון למים מזוקקים שמתאימים, לצורך העניין, גם למגהץ ?

פורסם

אם כך , תכין מעט יותר תמיסה , ותשפוך פנימה עד שיישפך לך איזה ליטר החוצה. זה אמור לכסות אותך , Shlakes & Belt...

 

מים מזוקקים למצבר מיוצרים באמצעות חומצה סותרת , בגלל זה הם גם לא לשתייה.

פורסם

נראה שמים מהתמי עדיפים על מי ברז.

 

בכל מקרה אפשרות לרכוש תערובת מוכנה אני רכשתי כזו של פרסטון לצרפתיה כאן בבית- רנו קליאו.

 

לפיאט חשקתי בהגנת יתר אז הלכתי על התרכיז ומעט מאוד מים.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

כתבתי לך פעם אחת , ושוב:

 

תמי 4 הינו מסנן מיקרוני מכני (מסנן את הלכלוך) , ו-UV (נגד בקטריות וכו').

הבקטריות לא יעשו שום דבר רע למנוע שלך. גם לכלוך ברמה מילימטרית לא.

מה שגורם נזק הם האבנית ושאר מלחים , שתוקפים את הברזל (מעט) ואלומיניום (הרבה).

תמי 4 לא מזיז לכל המינרלים הללו. לא עשית כלום בזה. זהה מבחינת המנוע למי ברז רגילים.

פורסם

מניסיון שלי אין הצטברות של אבנית על מתקנים שונים שהשתמשנו במים של תמי 4 .

 

יחד עם זאת המכשיר ספציפי לא מיועד למניעת אבנית.

עם זאת יש מכשיר שמתלבש על צינור המים ומונע אבנית בנפרד.

 

הנה ההגדרות של המכשיר תמי 4:

 

בתמי 4 מערכת סינון תלת שלבית:

 

מסנן קו – מרחיק גופים זרים בלתי מומסים במים, כגון: חול חלודה ומוצקים.

 

מסנן פחם פעיל: מסנן סינון עדין, סופח כלור וחומרים אורגנים ומונע ריחות וטעמי לוואי.

 

טכנולוגיית הטיהור בשיטת ה – U.V : נורה אולטרא סגולה, הקוטלת את החיידקים המזהמים שבמים ומבטיחה מים איכותיים הרבה יותר.

בכל אופן השתמשתי בכמות מים מאוד זניחה ורק בכדי לא לעבור את ה70 אחוז תרכיז.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

זה בדיוק מה שכתבתי לך. סינון מכני וסינון בקטריות.

המכשיר שמונע אבנית , כביכול , הינו מגנט. כמו כוסות רוח למת.

אם אתה רוצה מים נטולי מלחים ומינרלים אך ורק אוסמוזה הפוכה.

 

אם הנושא מעניין אותך אני יכול להפנות אותך למאמרים בפורום אקווריומים , שם מקפידים על רמת מוליכות המים , ואז תראה למה התמי 4 לא נותן כלום.

אגב - קח קומקום חשמלי שבשימוש עם מים מתמי 4 , ותראה שהוא מלא אבנית. (כמובן , בתלות במקור המים ממנו מוזנת מערכת ה-תמי4).

×
×
  • תוכן חדש...