Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 307 חום מנוע


Roei.h
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

שלום

מתאר לכם תופעה שקרתה ברכב 307 מודל 2003 .

נסיעה ראשונה עם הרכב, לא מכיר צרפתיות (נסיון רע של התחממות דווקא עם פיאט).

 

נסיעה בתוך העיר, לקח 20 דק עד שחום המנוע יעלה ל90 מעלות , ואז עמידה ברמזור החום התחיל לעלות, עד ל100 בערך.

ברגע שהתחלתי נסיעה חזר ל90.

לא שמעתי את המאוורר עובד, גם לא שחניתי. כיביתי מנוע, החום עמד על 100 ולא ירד. נתתי לו 5 דק לרדת לא זז. ואז הנעתי והחום ירד ל70.

 

1. נבדוק את המאוורר ולדעתי הוא הבעיה, אלא אם לדעתכם עוד משהו שם לא עובד?

2. למי שמכיר, וגם ממה שקראתי כאן נראה שגם שהשעון שעובר את ה90 ברכב הזה זה לא דבר חריג, האם אכן?

 

אשמח לשמוע מהניסיון שלכם

 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה כאן שאלה דומה לפני כמה זמן ככה שבחיפוש קל היית מוצא את התשובה.

 

בכל זאת כדי לא לטרטר אותך התופעה הזו תקינה לרכב המדובר.

כל עוד מד הטמפרטורה אינו עובר את ה-100 זה תקין.

ברכב הזה המחוג מראה לך את הטפרטורה האמיתית ולא תקוע על 90 כמו בשאר הרכבים.

 

אז אם הוא לא עובר את ה100 תהיה רגוע.

עריכה אחרונה על ידי roy007
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא תקין שלוקח 20 דקות עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה,לדעתי התרמוסטט לא תקין.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

20 דקות לא תקין ברכב הזה. היה לי רכב עם אותו מנוע, בהתנעת בוקר הספיק לו גג 5 דקות להתחמם אפילו בחורף עם נסיעה בירידות.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות . ביצענו בדיקה וראינו שהמאוורר עובד אבל לא ב90 אלא ב95 בערך ועובד על הקצב הנמוך - פשוט כפי שרשמתי אני רגיל שב90 זה קורה (למרות שבספר רכב רשום שאמור להתחיל ב89) - אולי השעון חום קצת מזייף 

נמשיך לעקוב

 

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהירות ראשונה אמורה להכנס ב-97 מעלות.

מהירות שניה לזכרוני ב-105 מעלות.

 

תרמוסטט נפתח מלא ב-89 מעלות, בחורף, אם נוסעים עם חימום דלוק, אז יש מעגל קירור נוסף שעובד כל הזמן, והוא לא תלוי תרמוסטט כך שתיאורטית, יכול להוריד את המד טמפרטורה לזמן קצר מתחת ל-80 מעלות (בשיוט רגוע בכביש מהיר כאשר קר בחוץ).

 

שאני קניתי את ה-307 גם היו כל מיני שטויות עם המד חום. כאשר התפנתי להחליף אותו, גיליתי שלא היה בכלל תרמוסטט. מישהו הוציא אותו במקום להחליף רדיאטור שהיה סתום למחצה - אז הוא הוחלף.

 

אצלי מערכת הקירור חדשה, והקירור חזר להיות אידאלי. 

 

 

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, מלטבשי כתב:

תרמוסטט נפתח מלא ב-89 מעלות

מתחיל להיפתח ב 89. פתיחה מלאה באיזור 93-95 מעלות.

במצב תקין, גם בחורף, לא אמור לרדת מתחת ל 89 מעלות - וגם אם ירד (בגלל הפעלת החימום בתוך האוטו), ירד ב 2-3 מעלות, לא יותר.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, אני מכיר רכב נוסף כמו שלי, גם מתנהג ככה.

 

למען הסדר הטוב, אחפש להתארגן על תמוסטט מקורי ואחליף שוב.

 

אם זה לא משתנה, ככה האוטו מתנהג. אם ישתנה לטובה, אחזור להודות לך בשרשור של הרכב

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לי כבר עכשיו ;-) :-P 
היתה לי קסארה עם מנוע זהה (רק 8 שנים), יודע איך זה מתנהג.
טרמוסטטים לא תמיד נשארים מדוייקים וטובים לאורך זמן, ברגע שהם מאבדים מהאטימה המושלמת שלהם כאשר הם סגורים, כאן מתחילים ה"גליצ'ים" והמשחקים עם הטמפ'. לפעמים הזיקנה גם משפיעה על זמן התגובה שלהם (עד שהוא נפתח הטמפ' מעט מטפסת, עד שהוא נסגר הטמפ' מעט יורדת מתחת ל 89).
במצב תקין הוא ישאר על 89 פלוס מינוס מעלה שתיים לכל היותר. במצב שהוא יורד ל 80 - הטרמוסטט כנראה נשאר *מעט* פתוח.

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם חדש יכול להיות בלאי.

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...