Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הברווז חיפאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

בגלל זה המילה הראשונה שלמדת כעולה חדש היא "סבלנות" 😉

 

זה בטוח יפרוק את הקבל, לא?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התיחסתי לטעות הסופר בהודעה שלך.

 

הזמן הזה מספיק אפילו לפריקת אפילו 20KV של CRT. רק לא לגעת במפלצות האלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזה יופי שאנשים ממליצים קי עם חלונות למחשב שלא מעלה את הbios בכלל.
@ברווז:
נתק וחבר כל מה שיש במחשב, ממחברי חשמל ודאטה של כוננים ועד ללהוציא ולהחזיר את הRAM וכ. המסך אם יש כזה חיצוני.
אם אתה לא יודע איך עושים את זה, תמצא מליון וחצי סרטונים על זה בyoutube.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני כשעה, shellcase כתב:

איזה יופי שאנשים ממליצים קי עם חלונות למחשב שלא מעלה את הbios בכלל.

 

ה-BIOS כן מתחיל תהליך של אתחול וכנראה מחפש את סקטור האתחול לכן מופיע הסימן "_ "על המסך בצד שמאל. אם הדיסק הקשיח פגום או לא מקבל מתח לפעמים מופיע הסימן _.

בשלב זה הייתי מנסה לאתחל את המחשב בעזרת דיסק או קיי וכמובן יש ללחוץ על מקש DEL או מקש אחר בהתאם להוראות של ייצרן לוח האם בכדי שתופיעה ההודעה לבחירת דיסק/או כונן חיצוני לאתחול.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

נתחיל מההתחלה. 

מחשב לא נדלק ,
1.לאן חיברת את המסך ? לכרטיס מסך שיש על גבי הלוח אם או לכרטיס מסך חיצוני (מתחת באחד הסלוטים?) 
2.בדוק שהתקע 4/8 פינים בצידו העליון של הלוח אם מחובר כראוי.
3.פרוק חשמל סטטי מרכיבי המחשב ע"י הוצאת כבל החשמל מהספק+ לחיצה 10 פעמים ונסה להדליק את המחשב שוב. 
4.הוצא את הסוללה שעל גבי הלוח אם בזהירות ,והחלף אותה באחת זהה(במידה והמחשב ישן - ברמה של 3 שנים ומעלה). 
5.נתק את כל החיבורים שיש על לוח האם מלבד חשמל. 
6.נקה ביסודיות ובסופר עדינות את כל חריצי ההרחבה (זכרונות , כרטיסים חיצוניים). 

עדכן בהמשך , בהצלחה !

פורסם
לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

 

לפעמים נשאר מתח בפנים שאתה חייב לפרוק. 

לפני שאתם שולחים אותי לאישפוז כפוי, עד שלא ראיתי את זה בעיניים, לא האמנתי. 

זו הסיבה למה מחכים 10 שניות בין כיבוי והדלקה. נותנים למתח להתפוגג. 

 

תודה לכולם על העצות.

הייתי בטוח שזה ההארדיסק לפי הסימפטום. לקחתי את המחשב לפיסיהוליק, חבר הפורום ארז וולף. הבחור תותח ואני תמיד ממליץ עליו בחום ךכל מה שקשור במחשבים.

שורה תחתונה, נגון שכשלוקחים רכב למוסך הכל עובד תקין?... כנראה שיש לי יואסבי אחד (או יותר) דפוק. גם אני קצת, כי לא בדקתי את זה והלכתי עם ההנחה שזה ההארדיסק. להגנתי ייאמר, שזו גם הייתה התחושה הראשונית של ארז, לפני שבדק אותו ורק מהתיאור שלי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

 

ה-BIOS כן מתחיל תהליך של אתחול וכנראה מחפש את סקטור האתחול לכן מופיע הסימן "_ "על המסך בצד שמאל. אם הדיסק הקשיח פגום או לא מקבל מתח לפעמים מופיע הסימן _.

בשלב זה הייתי מנסה לאתחל את המחשב בעזרת דיסק או קיי וכמובן יש ללחוץ על מקש DEL או מקש אחר בהתאם להוראות של ייצרן לוח האם בכדי שתופיעה ההודעה לבחירת דיסק/או כונן חיצוני לאתחול.

 

זה יכול להיות כל דבר, בגלל זה הצעתי לנתק ולחבר הכל מחדש.
ההצעה הבאה שלי באם זה לא היה עוזר הייתה לנתק כוננים קשיחים ולראות אם מגיעים לBIOS.
עצם זה שהוא הזיז את המחשב והכל הסתדר אומר לי שזה מגע כלשהו איפשהו, בגלל שהמסך מראה תצוגה הייתי חושד בRAM או בכונן קשיח.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני כשעה, shellcase כתב:

עצם זה שהוא הזיז את המחשב והכל הסתדר אומר לי שזה מגע כלשהו איפשהו

כן, הזזתי את המחשב. מהבית לטכנאי... :lol:

כשפתחתי אותו אתמול גם בדקתי שכל החיבורים לכוננים השונים הדוקים כמו שצריך, בין היתר. 

אם רק הייתי חושב על לנתק את כל ה-USB השונים...אבל לא. הנחתי.

ואתם יודעים מה אומרים על להניח הנחות, נכון?

Pin on Quotes

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 5 שעות, ברווז כתב:

זו הסיבה למה מחכים 10 שניות בין כיבוי והדלקה. נותנים למתח להתפוגג. 

 

תודה לכולם על העצות.

הייתי בטוח שזה ההארדיסק לפי הסימפטום. לקחתי את המחשב לפיסיהוליק, חבר הפורום ארז וולף. הבחור תותח ואני תמיד ממליץ עליו בחום ךכל מה שקשור במחשבים.

שורה תחתונה, נגון שכשלוקחים רכב למוסך הכל עובד תקין?... כנראה שיש לי יואסבי אחד (או יותר) דפוק. גם אני קצת, כי לא בדקתי את זה והלכתי עם ההנחה שזה ההארדיסק. להגנתי ייאמר, שזו גם הייתה התחושה הראשונית של ארז, לפני שבדק אותו ורק מהתיאור שלי. 

 

עכשיו המחשב עובד תקין ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...