Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתנעה של האוטו (יונדאי I20) איתותי החירום (וינקרים) מתחילים לפעול למשך כ2-3 דקות ולאחר מכן זה מפסיק.

חוץ מהעניין הזה אני לא חווה בעיות נוספות שקשורות למערכת החשמל (או בעיות בכלל).

זה לא קורה בכל התנעה של הרכב, אלא מידי פעם.

החלפתי מצבר לפני כחודשיים וחצי.

 

יש למישהו רעיון מה הבעיה? מה גורם לזה?

האם זה מצביע על משהו?

מה כדאי לעשות?

 

תודה!

פורסם

אני לא בטוח מה הכוונה באזעקה.

יש קודן ויש נעילה מרכזית.
מאז שהאוטו ברשותי (אני יד 2) לא התקנתי או הסרתי אזעקה.
לא ידוע לי שהייתה אזעקה כלשהי לבעלים הקודמים.

פורסם

זה יכול להיות קשור לנעילה המרכזית שכנראה לא מקורית של הרכב (תעלה תמונה של השלט).

תעשה ניסוי- תנעל את הרכב עם מפתח ולא עם השלט ותראה אם התופעה חוזרת.

פורסם

זה אכן לא שלט מקורי של הרכב.
העניין הוא שזה לא קורה כל הזמן, ככה שזה חסר משמעות לעשות את הניסוי הזה.

 

אתה יכול להסביר את הקשר בין הבעיה לבין השלט הלא מקורי?

פורסם

כי רוב הנעילות או האזעקות שהתקינו בארץ באיכות לא להיט, לכן יש סיכוי שהמוח של הנעילה קיבל רטיבות או קצר מסויים ולכן התופעה הנ''ל.

הייתה לי בזמנו פונטו שהייתה בה אזעקה בהתקנה מקומית שגם אחרי יום גשום הייתה עושה בעיות.

 

×
×
  • תוכן חדש...