Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ושוב אתכם... אז אחרי שהתאפקתי ושיניתי קיבלתי את המפרט הבא, אממה, המחיר כולל מע"מ הוא למעלה מ- 9,000 ש"ח וזה מרגיש לי כבר יותר מדי.

השימושים הם לסימולטור נהיגה בלבד. לא מאמין שיהיה יותר ממסך אחד (אלא אחד גדול). לא צריך הכנה ל VR ולא יודע אפילו מה עושים עם מעבד מסוג K. מה שכן הורדתי את מערכת ההפעלה.

 

לפי החנות, "השדרוג של המעבד די מתקזז עם המערכת הפעלה אבל שאר השינויים הם שמייקרים את המערכת

והחלק הנכבד ביותר הוא של כרטיס המסך כמובן שיקר משמעותית מהכרטיס הקודם שהיה RTX 2060 SUPER 8G". 

 

איך אני חוזר למחיר שפוי יותר? מה אני משנמך ומה לקחת במקום?

 

זה המפרט החדש:

image.png.60cd361eb9838b03397dd368469552d5.png

 

תודה חברים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

שוב חוזר על זה, הלוח הזה פשוט זבל ויסרס (לא יצליח להחזיק בתדר המקסימלי לאורך זמן)את ה10700K-ביזבוז כסף.

בעוד 7 שעות תיראה את הביצועים של הדור החדש של AMD, יהיה כבר אפשר להזמין אותם, לפי ההדלפות האחרונות ה5600X יתן ביצועי גיימינג עדיפים מ10900K ובעל יכולות OC שמביאות אותו לרמה של 9900K/10700 אם זה מעניין אותך.

מה גם שהוא מגיע עם קירור, אז ביחד ייצא חיסכון משמעותי תוך שיפור ביצועים לשימושי המחשב.

 

בנוגע ל3070- המחירים בארץ ממש מוגזמים, מבאס כי אין מלאי והם יכולים לידרוש כמה שרוצים, בעקרון הוא אמור לעלות כמו רוב ה2070SUPER אבל בפועל דורשים כ30% תוספת.

בכל מיקרה אם הזמן לוחץ אז עדיין נכון להיום ה3070 יתן לך מקסימום ביצועים למחיר שלו, חכה לעצת החברים מה ליבחור בכרטיס מסך.

אבל את הלוח והמעבד חובה להחליף.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

למה אתם ממליצים לו על רכיבי קצה כשגם מחשב ב-3000 שח יהיה מצויין למטרה שלו?
אני עם מחשב בן 8 כרטיס מסך gtx770 ,עם 16 גיגה זכרון ו ssd מריץ סימולטורי נהיגה בכיף.

  • אהבתי 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

מאיפה קבלת את המפרט הזה? המחיר נראה בשמיים.

אפשר להוזיל את העלויות על ידי בניית מעכרת עם מעבד AMD ו16GB זכרון במקום 32.

וכמובן לחכות עוד טיפה למעבדי AMג החדשים.

 

אבל אפשר לעשות אחלה מחשב בחנות נורמאלית.

 

דוגמא:

image.thumb.png.1ebbe1586f520b96bc67ad2e5aea70a6.png

 

לא שמתי מארז, זה כבר תחליט אתה. משהו כמו עוד 300-400 ש"ח.

 

אפשר תמיד לעלות למעבד 3700X עם קירור יותר רציני וכרטיס מסך 3080.

אבל לא חושב שאתה צריך את כל זה.

 

שוב, ממליץ לפנות לחנות כמו WELLCOM ולקחת הצעה כמו שצריך.

 

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy
  • אהבתי 1

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, misterb כתב:

למה אתם ממליצים לו על רכיבי קצה כשגם מחשב ב-3000 שח יהיה מצויין למטרה שלו?
אני עם מחשב בן 8 כרטיס מסך gtx770 ,עם 16 גיגה זכרון ו ssd מריץ סימולטורי נהיגה בכיף.

זו החנות שדוחפת לו רכיבים יקרים בלי שום הבנה במה שהם מוכרים, עכשיו מציעים לו 10700K ביכלל פלוס קירור ענק ויקר ועוד בלוח שהVRM שלו בקושי סוחב 10600!
אמרתי כבר שלמטרת משחקים אפשר לרדת ל10400F שעולה כ650 שקל ולוח בסיסי טוב ואת העודף להשקיע בכרטיס מסך/מסך.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 22 דקות, misterb כתב:

למה אתם ממליצים לו על רכיבי קצה כשגם מחשב ב-3000 שח יהיה מצויין למטרה שלו?
אני עם מחשב בן 8 כרטיס מסך gtx770 ,עם 16 גיגה זכרון ו ssd מריץ סימולטורי נהיגה בכיף.

לגמרי.

אין שום סיבה הגיונית בעולם לקנות כרטיס מסך ב-3000 שח לשום סימולטור שקיים בשוק. 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 11 שעות, GTאי כתב:

איך אני חוזר למחיר שפוי יותר? מה אני משנמך ומה לקחת במקום?

 

זה המפרט החדש:

image.png.60cd361eb9838b03397dd368469552d5.png

 

אל תיפגע אבל זה מזכיר לי את המפרטים שהיו מביאים ב-HWZone שהילדים היו בונים לפי "מה הרכיב הכי יקר"

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, יבגניפ כתב:

לגמרי.

אין שום סיבה הגיונית בעולם לקנות כרטיס מסך ב-3000 שח לשום סימולטור שקיים בשוק. 

 

זה כרטיס מסך, שברגע שיש מלאי, עולה באמאזון/ניו אג 530$ כולל משלוח. תוסיף מכס והגעת לאזור 2100 שקלים. בישראל החנויות מנצלות את חוסר הסבלנות של לקוחות וגוזרות קופון, זה הכל.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

אממממממ...

 

 

700 FPS בCSGO, אין מילים.

ביצועי SINGLE-CORE (בעיקר תקף למשחקים) היו הנקודה החזקה של INTEL, ככה שאפילו אם AMD ניצחו בשאר הקטגוריות עדיין הייתה סיבה לקנות INTEL, פשוט לא היה להם תחליף.

אבל עכשיו אפילו את זה אין להם..

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם
לפני 11 דקות, ניקו פ. כתב:

זה כרטיס מסך, שברגע שיש מלאי, עולה באמאזון/ניו אג 530$ כולל משלוח. תוסיף מכס והגעת לאזור 2100 שקלים. בישראל החנויות מנצלות את חוסר הסבלנות של לקוחות וגוזרות קופון, זה הכל.

בסוף זה רק ההחלטה של פותח השרשור, ואני לא עוקב מספיק אחרי עולם החומרה בכלל, חוץ מפעם ב3-4 שנים שבא לי לחדש את המחשב.

אני רק אומר שאני עם 1060 3gb מאז אמצע - סוף 2018. עלה לי אז 1200 או משהו כזה. רק בעדכונים האחרונים של אייריסינג אני מתחיל לאכול קצת קש, ולוקח לאפליקציה 3-4 דק׳ להפסיק לקפץ. ואני לא בטוח אפילו אם זה בגלל הכרטיס, או כל מגבלה אחרת של החומרה שיש לי כרגע. ובתכלס, אלא אם הייתי מכוון לסטאפ מבוסס vr (ששם כל חלקיק שניה זה מתכון לכאב ראש ובחילה בשבילי), לא הייתי קונה מחשב שהוא קרוב לhigh end בשביל סימולטורים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 16 דקות, ניקו פ. כתב:

זה כרטיס מסך, שברגע שיש מלאי, עולה באמאזון/ניו אג 530$ כולל משלוח. תוסיף מכס והגעת לאזור 2100 שקלים. בישראל החנויות מנצלות את חוסר הסבלנות של לקוחות וגוזרות קופון, זה הכל.

 

זאת לא הנקודה. העניין הוא שגם כרטיס מסך שהיה נחשב טוב לפני שנתיים שלוש ואפילו יותר - יעשה עבודה מעולה לשימוש של סימולטור.

 

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני 32 דקות, misterb כתב:

 

זאת לא הנקודה. העניין הוא שגם כרטיס מסך שהיה נחשב טוב לפני שנתיים שלוש ואפילו יותר - יעשה עבודה מעולה לשימוש של סימולטור.

 

 

@יבגניפ

אין מחלוקת חברים. אני רק התייחסתי לנקודה של יבגני לגבי לשלם 3000 שקלים. זה לא חייב להיות הסכום.

לגבי כרטיס ישן חדש, כל אחד ומה שבא לו. אני רק מציין שהקפיצה הנוכחית מאוד משמעותית מבחינת ביצועים פר שקל, לרמה שגם אם הוא ירצה לשדרג ל-VR או למשחק 4K יהיה לו שקט תעשייתי למשך שנים רבות במידה וירכוש 3070 ב-530 דולר (לעומת כרטיס ב-1500 שקלים נניח שזה הבדל קטן והפרש עצום בביצועים).

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אל תיפגע אבל זה מזכיר לי את המפרטים שהיו מביאים ב-HWZone שהילדים היו בונים לפי "מה הרכיב הכי יקר"

 

חחח. ממש לא נפגע... לקחתי את ההערות שקיבלתי כאן והטמעתי במפרט החדש שביקשתי וזה מה שקיבלתי... 

הבעיה היא שלפני שרשמתי מחיר החבר'ה כאן שדרגו אותי למעלה, עכשיו הם משנמכים אותי למטה.

 

בסוף בסוף אני רוצה חושב שהגדרתי את הצורך בצורה די ברורה, ועוד לא הבנתי סופית אם אני צריך מחשב ב 4,000 ש"ח או ב 9,000 ש"ח. אני מוכן להוציא כמה שצריך אבל לא מתחשק לי לזרוק סתם. כשהלכתי לחנות הייתי בטוח שהוא יתאים לי מחשב לצרכים שלי - טעיתי. אני בעצמי לא יודע או מבין מה אני צריך

 

בדיעבד, כנראה שהילד בחנות הוא בדיוק מהסגנון של HWZone

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...