Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סמסונג\קינסגסטון ושאר המובילים

 

אפשר גם סנדיסק,אבל שמעתי עליהם לכאן ולכאן מכל מיני אנשים..

 

מצד שני זה סה"כ הקלטת וידאו שגם ככה נמחק שוב ושוב ושוב בשביל הקלטה חוזרת - אז לא נראה לי שמשנה אם תשים כרטיס יקר ב200ש"ח או זול ב60ש"ח

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שלום לכולם

יש לי מצלמה

ddpi mini2, הכנסתי כרטיס חדש של סמסונג EVO PLUS לאחר מספר פעמים של הדלקה המצלמה הפסיקה לזהות את הכרטיס, כרטיסים אחרים היא מזה כן, עשיתי לא איתחול מס' פעמים עם קורא כרטיסים וזה לא עזר.



דברים אחרים הכרטיס כן מקבל, רק במצלמה הוא לא עובד.

משהוא יודע איך מאפסים אותו מחדש?

אני לא יכול לפרמט דרך הפלאפון כי אני לא מצליח להתחבר.

 

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
תודה!

האם יש כרטיסי זיכרון ממותג מומלץ? יש כאלה שכדאי להימנע מהם? אני מבין שהם צריכים להיות עמידים בחום הקיץ וזהו. למה עוד לשים לב?

אני משתמש בsandisk ultra A1 החדש יחסית. כל שאר הדגמים שלהם סבלו מבעיות אמינות קשות.

כאמור, המצב השתנה לטובה בA1.

ניתן לקנות את הכרטיס במחירים סבירים בארץ.

 

https://www.blackboxmycar.ca/blogs/news/memory-card-update-sandisk-ultra-a1

S60 Rdesign

פורסם
שלום לכולם

יש לי מצלמה

ddpi mini2, הכנסתי כרטיס חדש של סמסונג EVO PLUS לאחר מספר פעמים של הדלקה המצלמה הפסיקה לזהות את הכרטיס, כרטיסים אחרים היא מזה כן, עשיתי לא איתחול מס' פעמים עם קורא כרטיסים וזה לא עזר.



דברים אחרים הכרטיס כן מקבל, רק במצלמה הוא לא עובד.

משהוא יודע איך מאפסים אותו מחדש?

אני לא יכול לפרמט דרך הפלאפון כי אני לא מצליח להתחבר.

 

בכדי להתחבר למצלמה עם הפלאפון כבה את התקשורת הסלולארית והשאר רק ויפי דלוק.

סיסמה 123456789

 

לגבי הכרטיס, אם עבד ועכשיו לא עובד, יכול להיות שהוא פגום.

 

את האיתחול במחשב בצע לfat32

פורסם

תודה אלכס

כבר התכתבנו על זה בעבר שישנם פלאפונים שלא מצליחים להתחבר (שלי ושל עוד חבר פורום סמסונג S7) אם כבר מצאו פתרון אשמח לדעת.

לגבי האתחול עשיתי כמה סוגים ולא עזר, לדברים אחרים הכרטיס עובד כרגיל, אולי אני יקח פלאפון מחבר שכן מתחבר למצלמה וננסה לאתחל דרך המצלמה.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם

אהלן,

 

למען האמת כל כך התבלבתי מכל ההודעות כאן שאני חייב לשאול בצורה פרטנית,

 

הa118c (רפליקה) שלי התפגרה אחרי שנה וחצי (לאבא שלי עובדת כבר 5 שנים המקורית), מחפש מחליפה באיזור ה200-250 ש''ח שתשרת אותי בצורה אמינה.

שתי הדרישות היחידות זה אמינות ואיכות, לא מחפש צילום אחורי כי החלון שלי מושחר וגם בפנים אני מעדיף שלא יראו מה אני עושה כי אין באמת במה להתגאות.

 

אשמח להמלצות, תודה!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

קניתי, תודה!

 

איזה כרטיס ממולץ למצלמה?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הזמנתי לפני כשבועיים את ה-VIOFO A119 ב-$71, הגיעה היום. רציתי להזמין משם עוד אחת והמחיר פתאום קפץ ל-$82 :? יש איזה קופון תקף לשם? או מקום אחר להזמין את המצלמה?

לחלופין, יש להם את ה-A118C2 ב-$67. יש בין ה-118 ל-119 הבדל רציני?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...