Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda superb 2017 1.8 exclusive- קנינו היום ויש מספר שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה טובה חברים !

 

אחי ואני קנינו רכב היום - סופרב 2017 דגם 1.8 אקסלוסיב.

הרכב יפה מאוד אך יש לי מספר שאלות.

 

המוכר לא נתן לנו ספר רכב - ואני לא מוצא ברשת בטח שלא לדגם הזה. אשמח לקובץ pdf בעברית..

 

 

המערכת מדהימה אך היא לא מציגה אנשי קשר בעברית. האם זה הגיוני ? רכב כמעט חדש וגרסאת גימור גבוהה מאוד ! האם עדכון גרסא יכול לאפשר זאת ? 

 

שיקוף מסך - אני רואה שיש אופציה עי חיבור המכשיר לusb

 

אך לאחר החיבור לא קורה כלום...איך זה אפשרי ? 

 

 

תודה רבה !!

פורסם
לפני 1 שעה, lidor578 כתב:

שיקוף מסך - אני רואה שיש אופציה עי חיבור המכשיר לusb

אם יש לך מערכת עם Full link, אז יש לך 2 אופציות לשקף מסך:

1. Mirror link

2. Android auto

חפש בגוגל איזה סרטון איך לחבר חיבור ראשוני, יהיה לך יותר קל להבין מאשר אם אכתוב לך. לגבי הandroid auto, הוא לא זמין בארץ באופן רשמי, אז אתה צריך להוריד את האפליקציה לטלפון באופן "פיראטי". כנס לאתר apk mirror ותחפש שם android auto, תוריד את קובץ ה apk ותתקין אותו.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

×
×
  • תוכן חדש...