Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב!!! זיוף מד הנסועה חי ובועט אצל סוחרי הרכב


kompy
שימו לב! השרשור הזה בן 1201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוא, "גמור"? 

נראה סביר, אם אתה מתקשר ואומרים לך שלא היו תאונות, אז מדובר ברמאי. אבל מעבר לכך? 

הרעיון במכרז הוא שהקונה מקבל חתול בשק. הוא לא יודע אם הרכב נוסע (כמובן בישראל יש משת"פ בכל מקום שמכיר את הדודה מהצד של הסבתא). אחרי שהוא יבין מה קנה, ימכור במחיר שנראה לו. 

 

לא מבין איך התגובה שלך קשורה לשרשור הזה, כי הקילומטרז' כנראה לא זויף באוטו הספציפי...

 

בכל מקרה שימושי זה בטוח, השאלה כמה לגיטימי לפרסם מידע על רכבים של אנשים מצד שלישי מבחינת פרטיות (בניגוד למשל לאזהרה של הציבור ממקרה רמייה שמתרחש, פה מדובר בפרסום אינפורמציה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הסתכלתי.

ראית מה המחיר?

סך הכול, הגיוני. 

 

אני לא הייתי רוכש כזה. אתה גם לא. אבל ישנם אנשים שבשביל הסכום המבוקש ישמחו לרכוש פורסטר כזה שעולה כחדש 200+ אלף שקל, בן 5 שנים בקצת יותר מרבע הסכום, ועוד עם מנוע חדש. 

 

לא ראיתי בטופס משהו שאומר לברוח מהר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק ממטרת המאגר זה לתת אנדקציה על מה לטרוח לסוע לראות את הרכב ולשלם 600 שח על בדיקת הרכב - בנאדם אחד יקפוץ על ההזדמנות לקנות רכב כזה לדבריך, השני יברח.

העיקר שיהיה שקיפות.

 

מכיוון שמדובר על שרשור של זיוף ק"מ אז דוגמה:

https://meshumeshet.com/c/3432075

רכב שהורידו לו יותר מ 140,000 ק"מ.

יש במאגר לצערי, המון רכבים שהורידו להם את הק"מ.

עריכה אחרונה על ידי meshumeshet
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

image.thumb.png.aa6c061f7190dc5c97a1147f9e4ae374.png

 

רק תזכיר לי מי אחראי על הפרטים במאגר?

האם אני יכול סתם לסגור חשבון עם השכן ולפרסם שהרכב שלו עבר תאונה קשה?

או עם מוכר שלא הסכים למכור לי 5,000 מתחת למחירון.. אני יכול ללכלך עליו ולהוסיף שהרכב שלו זבל מזובל?

כל מה שצריך זה את מספר הרכב ולהמציא שראיתי מודעה ביד 2 עם פרטים כאלה וכאלה. 

 

אבל אני לא צריך לספר לך את זה.. כנראה כבר עו"ד סיפר לך את זה ולכן רשמתם ש "אין כל ערובה לאמינותם, דיוקם או חוקיותם"

אז השאלה האם יש שקיפות או סתם ערפל ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, korola כתב:

האם אני יכול סתם לסגור חשבון עם השכן ולפרסם שהרכב שלו עבר תאונה קשה?

או עם מוכר שלא הסכים למכור לי 5,000 מתחת למחירון.. אני יכול ללכלך עליו ולהוסיף שהרכב שלו זבל מזובל?

נגיד ולהלכת למסעדה שהיה דיי אחלה להיות בה, אבל החלטת שהמלצר לא חייך אליך אז תיגש לאתר עם ביקורות למסעדה ותלכלך על המסעדה שהאוכל גרוע ולא להתקרב?

 

שאלה נוספת, הלכת לראות רכב, מה היה אם היית מגלה שחודש לפני זה מישהו נהרג ברכב הזה, המקום היחיד של הרכב הוא לגריטה אבל יש קומבינות, הרבה כאלו - שאיך שהו הרכב הזה עומד לפניך.

 

דוגמה של רכב שניהיה קבריולט בעקבות תאונה ב2016:

https://meshumeshet.com/c/4299566

אגב, הרכב הזה עשה טסט שבוע שעבר...

 

בעולם הרכב אין שקיפות.

רוצה שקיפות? תשלם כסף לבדיקות (שלא יגלו לך אם הרכב עבר הצפה, אבל אתר משומשת כן כמו בדוגמה: https://meshumeshet.com/c/74120401 ).

רוצה שקיפות? תביא חבר מוסכניק שיודע להריח מרחוק תאונה או תקלה.

 

יש הרבה אנשים טובים שאכפת להם מאחרים מעלים תמונות לאתר בשביל ליצור שקיפות בעולם הרכב. קונה הרכב יחליט אם לקנות או לא - העיקר ליצור שקיפות! .

 

עריכה אחרונה על ידי meshumeshet
  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.8.2020 בשעה 22:11, dotan123 כתב:

אם כבר סיפורי זיוף ק"מ, אז סיפור שאני מכיר באופן אישי, זאת אומרת מכיר את האדם באופן אישי, לא שמעתי אותו מחבר שמכיר חבר.

מדובר על אדם שעוסק בתחום הבניה שמחזיק בטויוטה לאנד קרוזר הרשומה על שמו.

לא נרחיב על מצב השוק של לאנד קרוזר אבל מי שמתעניין בשוק המוטורי בישראל יודע שכלים טובים משיגים כמה עשרות אלפים מעל המחירון.

 

לענייננו, הבחור, שנקרא לו נ', קנה אחת כזו, שם לה כיסוי הגה מאוטודיפו וכיסוי מושבים של H&R, נוסע בערך 40-50K ק"מ בשנה, כל 15K הוא מטפל אצל איזשהו בדואי בכסייפה/לקייה/תל שבע/וואטאבר, כמובן ללא תיעוד ולפני הטיפול השנתי מבצע אצלו הורדת ק"מ וניגש למוסך הייבואן בעירו (שפלה) בכדי לבצע טיפול והמוסך מעביר את הרכב גם טסט.

 

המסקנה שלי מכל הסיפור הזה שמי שרוצה לרמות בסוף ירמה ולא על הכל אפשר לעלות.

 

 

 

תשמע, סיפור מטורף. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור הזוי.

מה שאני לא מבין זה איך מסתירים 120 אלף ק"מ של בלאי.

אחרי הכול גם עם הכיסויים, אין מצב שרכב שעשה קרוב ל-200 אלף ק"מ יראה כמו רכב שעשה 70 אלף ק"מ.

גם המכלולים אמורים "להראות" את זה וגם מצבו החיצוני והפנימי של הרכעב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הרכב טופל במקום אחר בהמהלך השנה, ככה שלכאורה הוא תוחזק. הטיפול השנתי נעשה בחברה ואז נרשם הק"מ המזויף.

2. שיש לך רכב כמו הלאנד קרוזר שהשוק שלו הוא הזוי, אנשים הסתכלו על נתונים פנטסטיים ופשוט חטפו את הרכב. בחיים לא אצליח להבין את הנהירה אליו. ברור שאם זה היה מאזדה 3 אז המצב היה אחרת.

3. הרכב מבחינה חיצונית ופנימית די נשמר, הוא היה נהג יחיד.

 

כל זה לא גורע מהעובדה שמדובר על מעשה עברייני לחלוטין. גאוני, אבל נפשע!

 

היה עוד מגיב בשרשור זה שציין מקרה דומה.

 

נ.ב. - לא, זה לא אני. הרכב שלי עולה כמו ספת עור של נטוצי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה של הרבה ישראלים שהם קונים רכב לפי קילומטראז שמופיע על רוח שעונים ולא מעניין אותם בכלל איך ברכב נראה. מצד שני בן אדם שמבין רכבים ישר יעלה על זה שמשהו לא תקין

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בארץ בהחלט איזה מחסום עם הקילומטראז', כאילו קילומטראז' נמוך מבטיח שהרכב יהיה טוב ותקין.

לא חסרים אנשים שמחפפים בטיפולים בגלל שהם נוסעים מעט ומטפלים רק פעם בשנתיים או שלוש, כי הם חושבים שזה בסדר לטפל כשמגיעים לקילומטראז' ולא לשנה (הרי לרוב זה 15-20 אלף ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם).

ולא חסרים רכבים כאלו שבקושי נסעו, אבל נסעו בעיקר בעיר וסבלו מבלאי גבוה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור הזוי.
מה שאני לא מבין זה איך מסתירים 120 אלף ק"מ של בלאי.
אחרי הכול גם עם הכיסויים, אין מצב שרכב שעשה קרוב ל-200 אלף ק"מ יראה כמו רכב שעשה 70 אלף ק"מ.
גם המכלולים אמורים "להראות" את זה וגם מצבו החיצוני והפנימי של הרכעב.
אתה מוזמן לראות את הרכב שלי, חיצונית, פנימית, לפתוח מכסה מנוע.
אם אספר לך ליד הרכב שהוא נסע 55 אלף קילומטרים , לא יתעורר בך אפילו צל של ספק. בחיים לא תנחש שהוא עבר 155 אלף קילומטרים מ 2016.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורא את השירשור הזה ועוד שרשור טרי בנושא התלאות של מכירת רכב, וחש יותר בנוח עם המדיניות שלי שגורסת כי רכב קונים רק חדש..

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תגלה לכולם..  אם תגלה לכולם וכולם יקנו חדש ,   למי תמכור את הישן שלך? 

לא כולם יכולים לממן רכב חדש, מדינה חייבת כלים ונהלים שיאפשרו מסחר תקין וראוי ברכבים יד שנייה.

אל זה לא מעניין אף אחד.. גם הכסת"ח של המחירון השיתופי , זה טיפה בים. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.12.2020 בשעה 11:59, dorsht כתב:

יש בארץ בהחלט איזה מחסום עם הקילומטראז', כאילו קילומטראז' נמוך מבטיח שהרכב יהיה טוב ותקין.

לא חסרים אנשים שמחפפים בטיפולים בגלל שהם נוסעים מעט ומטפלים רק פעם בשנתיים או שלוש, כי הם חושבים שזה בסדר לטפל כשמגיעים לקילומטראז' ולא לשנה (הרי לרוב זה 15-20 אלף ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם).

ולא חסרים רכבים כאלו שבקושי נסעו, אבל נסעו בעיקר בעיר וסבלו מבלאי גבוה.

רכב פרטי (לא ליסינג/השכרה לשעבר) עם ק"מ נמוך שטופל לפי הספר בהנחה שלא עבר תאונה קשה אפילו עם גילו 3-5,יתן לך שקט נפשי ללפחות 6-7 שנים.

את הרכב הנוכחי שלי,קניתי לפני שנתיים וחצי עם הסטורית טיפולים (לא כולה ממורשה הונדה- רק טיפול ראשון) כאשר על השעון 72000 ק"מ.

אצלי הרכב עובר את הטיפולים התקופתיים בעיקר במורשה: 75K,90K,105K ו 120K שבוע שעבר.

כרגע הרכב עומד על 112,000 ק"מ ולא מראה סימני עייפות /בלאי יתר/דברים חריגים מעבר לבלאי רגיל (מצבר/רצועת אביזרים פעם ב 3 שנים /בלמים אינם דבר חריג ) אך,כמובן ,שיש הפתעות לפעמים כמו למשל: חיישן לחץ אוויר באחד הצמיגים/צינור שמתחבר לבית פילטר אוויר שנקרע (אם כי גם ברכב של אבא שלי הזהה לחלוטין שלי הצינור נקרע והוחלף ב 6000 ק"מ פחות).

בהרגשה שלי שעל אף,שהרכב בן 7 הוא יוכל לשרוד לפחות 3 שנים ולאחר שאמכור (הרכב יעבור עוד 40000 ק"מ לערך אצלי) ,גם הבעלים הבא יזכה ליהנות ממנו על אף שיהיה בן עשור ויהיו עליו 150000 ק"מ אמיתיים על השעון.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...