Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב!!! זיוף מד הנסועה חי ובועט אצל סוחרי הרכב


kompy
שימו לב! השרשור הזה בן 1230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

ועל הדרך איזה אגסי יקנה חשמל בזול, ימכור לך ביוקר, ויהפוך למונופול ברשות הממסד.

 

תיק 3100, מציע למקבלי ההחלטות לא להיכנס לאיזורים כאלה, כי זה הליכה על חבל דק מאוד, מעל קניון מאוד מאוד מאוד עמוק, עם מאות אלפי עיניים בוחנות.

מהלך כזה ב-99.9% לא יגיע לביצוע בלי תיק פלילי בצידו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא צריך אגסי. המדינה קובעת את מחיר החשמל (יש איזו מועצה שזה תפקידה), על זה יוסיפו בלו או מס אחוזי ושולי רווח מכסימליים מפוקחים עם אפשרות לספק לתת הנחות. זה לא שונה מהדלק הנוזלי בתחנות. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ו-מ-י י-ס-פ-ק א-ת ה-ח-ש-מ-ל? (עם חיבור מיוחד ומקודד, כי אחרת אני מחבר את הרכב החשמלי לשקע 220V ביתי)

 

בין המועצה שקובעת את מחירי החשמל ועד לצרכן יש עוד 2 גופים לפחות, חח"י ומי שיביא לך את החשמל לאוטו. ובמקרה של יצרני חשמל נוספים יש עוד גופים.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי מספק לך את החשמל היום בתעריף הביתי? אז אותו אחד יתקין מונה נוסף ויעביר למדינה את המיסים. או שיעשה מה שגינרגי עושים היום ויכלול את מהס בתעריף.

 

להזכירך, גם את הבנזין אתה קונה עם כמה מתווכים בדרך. החשמל אינו שונה.

 

כמובן שבמקביל צריכה להיות סנקציה חריפה על מי שמתחמן. זו העלמת מס לכל דבר ועניין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, sperial כתב:

ומי מספק לך את החשמל היום בתעריף הביתי? אז אותו אחד יתקין מונה נוסף ויעביר למדינה את המיסים. או שיעשה מה שגינרגי עושים היום ויכלול את מהס בתעריף.

 

חח"י? והם ירימו את כל התשתית לטעינת רכבים כולל ההתאמה למטענים המיוחדים והחיבורים המיוחדים לרכב? הם גם יתקינו בבונדדים את המטענים המיוחדים ברכבים עצמם?

אחרת לא עשית כלום, בנית תשתית שלמה, ואני חניתי בחניון התת קרקעי בחניה הפרטית שלי, לקחתי את הכבל טעינה של הרכב, וחיברתי אותו לשקע 220V שלי, שיושב במחסן שלי, ומחובר למונה חשמל שלי.

 

לפני 8 דקות, sperial כתב:

להזכירך, גם את הבנזין אתה קונה עם כמה מתווכים בדרך. החשמל אינו שונה.

 

אבל בנזין אתה קונה באותו מחיר גם אם אתה משתמש בו כדי לנקות נעליים או כדי לשרוף גופה.

אין תעריפים לבנזין לרכב לנסיעה ואותו בנזין 95 לשימוש אחר.

 

לפני 10 דקות, sperial כתב:

כמובן שבמקביל צריכה להיות סנקציה חריפה על מי שמתחמן. זו העלמת מס לכל דבר ועניין.

 

כמו מה? מי שמחבר את הרכב לשקע 220V בבית שלו? לך תאכוף דבר כזה.

האופציה היחידה זה להחליף את המודול טעינה ברכבים בבונדד באחד מיוחד ומקודד.

להזכיר לך כמה מדהים זה כשמדינת ישראל מחליטה לעצמה על תקנים במקום לאמץ תקינה אירופאית או אמריקאית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך יותר מדי מאמץ לאכיפה. הפקח שאוכף חניה והשוטר שאוכף מסיכה יסתכל גם על הרכבים, ואם ימצא מישהו מחובר בחיבור פיראטי ידווח, הרכב יעצר ל-30 יום והסיפור יגמר. או שהפיראט יטופל לפי המנגנון המקובל למעלימי מס, וזה מאוד לא נחמד. 

 

המדינה תוכל גם לדרוש מהיבואנים נטרול אפשרות טעינה משקע ביתי. אני לא מכיר את  בקרי הטעינה של הרכבים, אבל אני מניח שמדובר בשינוי לא מורכב מדי.

 

האופציה האחרת תהיה להטיל מיסים אחרים. רוצה להעלות את המע"מ בכמה אחוזים לטובת הוזלת החשמל לרכב? הדיון הזה מתקיים כאן בממוצע פעם בחודש (בחופש הגדול פעם בשבועיים) כאשר מישהו זורק דרישה להפחית את המיסוי על רכב, ואינו טורח לחשוב על ההשלכות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, sperial כתב:

לא צריך יותר מדי מאמץ לאכיפה. הפקח שאוכף חניה והשוטר שאוכף מסיכה יסתכל גם על הרכבים, ואם ימצא מישהו מחובר בחיבור פיראטי ידווח, הרכב יעצר ל-30 יום והסיפור יגמר. או שהפיראט יטופל לפי המנגנון המקובל למעלימי מס, וזה מאוד לא נחמד. 

 

אין אכיפה בחניונים פרטיים של בניינים, שזה המאסה הגדולה של הרכבים החשמליים גם היום.

ובוא, בשביל שהפקח יצטרך לבדוק חניונים של בניינים ראש העין תצטרך להעסיק פי 10 פקחים.

 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

המדינה תוכל גם לדרוש מהיבואנים נטרול אפשרות טעינה משקע ביתי. אני לא מכיר את  בקרי הטעינה של הרכבים, אבל אני מניח שמדובר בשינוי לא מורכב מדי.

 

יש מתאמים מטעינה מהירה אירופאית או אמריקאית לשקע רגיל.

כל עוד לא החלפת את מודול הטעינה ברכב עצמו, לא הרווחת כלום.

 

לפני 4 דקות, sperial כתב:

האופציה האחרת תהיה להטיל מיסים אחרים. רוצה להעלות את המע"מ בכמה אחוזים לטובת הוזלת החשמל לרכב? הדיון הזה מתקיים כאן בממוצע פעם בחודש (בחופש הגדול פעם בשבועיים) כאשר מישהו זורק דרישה להפחית את המיסוי על רכב, ואינו טורח לחשוב על ההשלכות.

 

אתה יוצא מנקודת הנחה שמיסוי החשמל הזה ייצא ברווח כלשהו, בהתחשב בכל הלוגיסטיקה, הפיתוחים, והעלות של הכל, כולל מודולי טעינה מיוחדים וייחודיים לישראל (כולל העלות העקיפה בגלל שכל הסיפור הזה יהיה מונופול), המדינה תפסיד מזה, ולא מעט.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה כבר חשמל בשני תעריפים שונים בישראל, אחד לתאורה ואחד למכשירים כבדים. זו הסיבה שישראל לא משתמשת בתקע אירופאי אלא בתקע יחודי לה, שבגרסה המקורית שלו משנות השישים הכיל פינים ישרים כדי שלא יתאים לשקעים אירופאיים. הפסיקו עם זה כי אי אפשר היה להלחם בתיחמונים. במיסוי בנזין השיטה עובדת כי 99% מצריכת הבנזין היא לצורעי נסיעה. בחשמל אין סיכוי שזה יעבוד, בטח שלא בישראל.

 

spacer.png

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שימו לב לדבר מעניין שמצאתי.

פרסומת ביד 2 לקורולה 2008 עם כיתוב יד ראשונה, 163000 ק"מ בלבד. פנטסטי , לא?! הנה הקישור

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?km=160000-170000&hand=1-1&info=מחמוד&tradeIn=1

הלאה: ישנו מאגר החושף היסטוריה בחינם (לפי עדכונים של אנשים) ושמו "משומשת" וראה זה פלא מה מצאתי שם.. אותו רכב (אותו מספר, עם ל.ז. רחבה יותר). מהבעלים הקודם כנראה, עם ק"מ יותר גבוה, ובמחיר 15 אלף.. קישור:

https://meshumeshet.com/c/8776064

 

לכן חשוב תמיד לבדוק במאגרים מעין אלו...

בהצלחה לכולנו.

עריכה אחרונה על ידי המחליף
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה חושב שמישהו באמת יתאמץ כדי להוריד רק 30 אלף קמ לרכב בן 13 עוד רגע?

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הנוכלות עולה מדרגה!

מוציאים העתק רשיון רכב.

על ההעתק מודפסים כמות נסועה, אשר משנים אותה ע"י טשטוש וכתיבה מחדש עם טוש שחור. 

כמו-כן מודפסים גם תאריך תשלום ותאריך מבחן אחרון, כשאת תאריך המבחן מרטשים.

או אז נגשים לבצע שוב מבחן תקופתי עם הנסועה החדשה(כאילו הוא לא בצע זאת, כשחייבים כמובן לחכות לפחות 30 ימים מיום בצוע המבחן האחרון).

עוברים את המבחן עם הנסועה החדשה ומדפיסים שוב כפל רשיון, אשר בו כבר מופיעה הכמות שקיימת כעת על מד-המרחק ואותו מציגים ללקוח.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום התפרסם שבכוונת משרד התחבורה לשנות את תדירות המבחן השנתי לרכבים בני 3 ועד גיל 10 לפעם בשנתיים במקום פעם בשנה.
עוד תוספת מרחב פעילות לנוכלים שמזייפים מד אוץ .
https://m.ynet.co.il/articles/58565450

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד מהלך חיובי,  יוריד את העומס ממכוני הרישוי. 

אבל גם יגרום לנפילה במחירון של הרכב במעבר מטסט פעם בשנתיים לפעם בשנה. 

אבל יקח עוד הרבה שנים עד שזה ישפיע , כתוב שזה יהיה בתוקף רק לרכבים שעלו לכביש החל מה 1/1/2018. 

רכב שעלו לכביש לפני עדיין יצטרכו לעשות טסט פעם בשנה. 

עכשיו .. כתוב גיל עד 10? מה זה אומר? אחרי 10 שנים בדיוק.. צריך לעשות טסט? 

אם כן.. אז זה חוסך רק 3 טסטים לאוטו.

טסט ראשון בגיל 3, ואז 5,7 ו 9... מגיע שנה 10.. צריך לעשות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעיקר חוסך לך כאב ראש מיותר , ברכבים חדשים גם ככה אין כמעט כשלונות בטסטים.
בקיצור, מהלך בריא.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1230 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...