Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני בן 20 ואני רוצה לקנות אחד מהרכבים האלה כל הרכבים הם אוטומט וכל הרכבים יהיו שנתונים 2011-2014

איזה רכב הכי משתלם לקנות?

מבחינת דלק, הנאה בנהיגה, אמינות.

אודי A1

יונדאי ולוסטר 

BMW סדרה 1 

גולף (122 כוח סוס)

אלפא רומיאו ג'ולייטה 

תודה על העזרה.

פורסם

ולוסטר אוטומטית והנאה מנהיגה לא הולכים יחד.

 

וזה עוד ברכב שאמור להיות מוכוון לספורטיבי והתיבה לא במצב Eco שמדרדר את המצב עוד יותר.

אם ולוסטר (לא נהגתי בטורבו) רק ידנית.

 

בכל שאר הפרמטרים היא מתאימה, לא צורכת יותר מדי דלק (יחסית למנוע 1600 אטמוספרי כן?), ואמינה.

החזקתי כזו ידנית בליסינג ולא רציתי להחליף אותה בתום ה-3 שנים, בסוף הייתה אצלי כמעט 4 שנים ואלדן התחננו שאני אחליף רכב כבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא תקבל את ההנאה מהנהיגה ובטח לא את הספורטיביות מהיונדאי כמו שתקבל נניח מהאלפא אלא אם תלך על גרסת הטורבו שיש לה בסביבות 180 כ"ס, אבל כן תקבל רכב שאמור להיות יחסית אמין (תלוי מי נהג עליה ואיך התייחס אליה- אנחנו כן מדברים על טורבו זולה לצעירים). 

האוודי והבימר נשמעות טוב רק תיקח בחשבון שאתה משלם הרבה על השם והסמל גם בטיפולים ותיקונים, לא תמיד זה שווה את זה, אם כבר ללכת על ואגיות אז מה רע בסיאט ליאון 1.5 טורבו עם 150 כ"ס ? תהיה חזקה מהגולף וקלה ממנה עם לא פחות פוזה ומיליון אפשרויות לשדרוג וחיזוק, קבוצות פייסבוק וווטסאפ תומכות וידע שהצטבר בארץ בשדרוגי תוכנה והחלפות חלקים ושיפורים. 

 

  • רעיון גרוע 1
פורסם

בנוסף הולוסטר רובוטית ולא אוטומטית,בדוק את אמינות הגיר.

 

מנוע 1.5 נכנסו לוואגיות לפני שנתיים בערך,רחוק מהתקציב.

 

תבקש הצעות למחירי ביטוח,תקבל סדר גודל עם איזה מחירים אתה יכול להתמודד ומה מחוץ לתחום.

  • רעיון גרוע 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

מנוע 1.5 נכנסו לוואגיות לפני שנתיים בערך,רחוק מהתקציב.

מאיפה אתה יודע מה התקציב שלו ? הוא מחפש ב.מ.וו סדרה אחת מודל 2014, אתה לא חושב שימצא ליאון 150 כ״ס באותו הכסף ?

 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

לפי הרכבים שהוא שואל לגביהם אני מעריך בסביבות ה40.

לאון עם מנוע 1.5 תעלה בסביבות ה85.

 

כנראה הוא כיוון את ה ב אם וו לשנתון נמוך יותר והיונדאי קצת גבוה יותר.

 

סיאט לאון היא אולי רכב חזק,אבל אין בה יותר מידי ספורטיביות.

אני נהנתי הרבה יותר מההיגוי בפוקוס ובמאזדה 3 למרות שבשניה חסר כוח.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

יהנה מאוד מהפוקוס אבל גם האקובוסט ככול הנראה לא חפה מבעיות, המאזדה 3 מנוע2.0 גם מתנהגת נהדר, אם הוא לא מתעקש על טורבו זאת יכולה להיות אופציה נהדרת וגם מפנקת.

פורסם (נערך)

על הפוקוס 1.5 לא שמעתי יותר מידי תלונות,וביררתי עם מנהלי רכב בחברות שנתנו כאלה לעובדים.

הוא מאוד מיושן מבפנים וצפוף.

 

המאזדה 3 החדשה תעלה בסביבות ה65 לאחת מ2014,לדעתי מחוץ לתקציב.

והקודמת הרבה פחות טובה כרכב.

 

טורבו זו לא ערובה לרכב כייפי,האסטרה והקרוז רכבים מזעזעים-עם הטורבו ובלעדיו.

גם בניהוג וגם באמינות.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

האסטרה j נוסעת נהדר בין מוסך למוסך, הקרוב הרבה פחות בגלל נושא כיול מתלים וכדומה.

אני נוסע על אסטרה K ונהנה ממנה הרבה יותר מהמזדה 3 שלקחתי למבחן לפני הקניה ואני בהחלט יודע מה לחפש מבחינתי בכל הקשור להנאה מנהיגה.

בסופו של דבר יש גם את אפקט התחת כלומר מה התחת של הנהג מחפש, אני אוהב רכבים קשיחים שננעצים בסיבוב עם מעט מאוד זויות גלגול והרבה מומנט זמין ביציאה מהסיבובים, אחרים פשוט נהנים מתאוצה ברמזור...

הוא פשוט צריך להכנס ולנהוג.

פורסם
לפני 14 דקות, Roycohen1979 כתב:

האסטרה j נוסעת נהדר בין מוסך למוסך, הקרוב הרבה פחות בגלל נושא כיול מתלים וכדומה.

אני נוסע על אסטרה K ונהנה ממנה הרבה יותר מהמזדה 3 שלקחתי למבחן לפני הקניה ואני בהחלט יודע מה לחפש מבחינתי בכל הקשור להנאה מנהיגה.

בסופו של דבר יש גם את אפקט התחת כלומר מה התחת של הנהג מחפש, אני אוהב רכבים קשיחים שננעצים בסיבוב עם מעט מאוד זויות גלגול והרבה מומנט זמין ביציאה מהסיבובים, אחרים פשוט נהנים מתאוצה ברמזור...

הוא פשוט צריך להכנס ולנהוג.

אתה בטוח שאתה מתאר אסטרה?

או שלא נהגנו על אותו הרכב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אסטרה K, מנוע 1.4 טורבו 150 כ״ס 25 קג״מ משנת 2016 ומעלה, אני לא יודע על מה אתה נהגת אני יודע על מה אני נוהג.

מלבד גיר קצת עצלן הרכב מרגיש נהדר, אחיזת כביש גבוהה ושיא מומנט מ2000 סל״ד.

אני מאוד נהנה ממנה, הרבה יותר מהמזדה שהרגישה לי חלשה בהרבה למרות ה165 סוסים שלה שהגיעו גבוה במעלה הסל״ד והצריכו משחק קבוע עם תיבת ההילוכים על מנת לשמור על קצב טוב בכבישים מפותלים והרריים, ההגה של המאזדה היה נהדר זה בהחלט נכון.

 

פורסם
לפני 17 שעות, halperin96 כתב:

בנוסף הולוסטר רובוטית ולא אוטומטית,בדוק את אמינות הגיר.

 

חוזר ואומר:

 

בתאריך 26.6.2020 בשעה 01:18, m3x7r3m3 כתב:

אם ולוסטר (לא נהגתי בטורבו) רק ידנית.

 

האוטומטית רובוטית קקי, אין לי מילה אחרת לתאר, פשוט קקי. תיבה שהורסת לך כל רצון לנהוג, להנות מהנהיגה, או להיכנס לרכב בכלל.

 

לפני 15 שעות, Roycohen1979 כתב:

הרבה יותר מהמזדה שהרגישה לי חלשה בהרבה למרות ה165 סוסים שלה שהגיעו גבוה במעלה הסל״ד והצריכו משחק קבוע עם תיבת ההילוכים על מנת לשמור על קצב טוב בכבישים מפותלים והרריים, ההגה של המאזדה היה נהדר זה בהחלט נכון.

 

אופי קלאסי של מנוע אטמוספרי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כנראה שהכי תהנה מהג'ולייטה או מהA1

גיר ידני בהחלט יהיה מהנה יותר
חווית נסיעה טובה מבאחרות שציינת

ואם תחפש טוב תוכל להשיג אחת שמורה

 

לי אישית יש ג'ולייטה והנאה מנהיגה מובטחת
 

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

×
×
  • תוכן חדש...