Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרסמתי פה לא מזמן פוסט על התנהלות מגוכחת ועלובה של מספר חנויות סלולאר ברחבי הארץ 

מסתבר שההתנהלות הזאת לא נוגעת רק לתחום הסלולאר אלא פושה בכל חנות כמעט בארץ 

 

בפעם הקודמת רציתי לרכוש סלולאר דיי פשוט עד הבית - עד 1000 שח, הזנתי כרטיס ופרטים וקוד ומסתבר שהחנות מבקשת שאשלח צילום תעודת זהות לאימייל של צד שלישי (לא מקושר לדומיין של החנות) כמובן שסירבתי אך זה בקשה שקיבלתי מכמה וכמה חנויות.

לאחר שניסיתי פעם אחת להגיע פיזית לחנות  - אחרי שהתקשרתי לוודא שהמוצר קיים - אמרו לי שהמוצר היה צריך להגיע כבר והשליח נתקע בדרך וכו' וניסו לשכנע אותי לקנות מוצר שלא רציתי במחיר הרבה יותר יקר

 

עכשיו ברצוני לרכוש יין , כמובן שהמוצר מופיע במלאי באתר אך כשאני באתי לחנות לא נשאר ממנו כלום ורק נשארו דברים יותר יקרים ופחות שווים, 

על הדרך גם שיקרו אותי בנוגע למבצע מסוים אבל הייתי לחוץ אז זרמתי עם זה קצת

וכמובן שגם כאן הפרקטיקה הזאת של להציע מוצרים שווים-זולים קיימת בכל כך הרבה אתרים וחנויות, כשאתה מתקשר לחנות אין להם כלום בעצם מכל מה שמופיע באתר והתשובה היא    " כן פשוט תגיע לחנות ותראה" בסגנון של אם כבר הגעת עד כאן אתה לקוח שבוי שלנו

 

בפלאפון העדפתי כבר להזמין מחול ולשלם 20 שקל יותר - למרות זמני המשלוח הגבוהים יחסית בתקופה הזאת - העיקר לא לעודד התנהלות כזאת , אך יש מוצרים שפשוט מה לעשות אי אפשר להזמין מחול עדיין לצערי..

 

 

פורסם

מה שתיארת מאפיין את החנויות שמציגות את המחיר הזול ביותר.

תנסה פה ושם עסקים שהמחיר שלהם הוא _לא_ הנמוך ביותר - ותופתע.

שירות, ובמקרה שלנו - שירות ברמה הכי בסיסית של ״המוצר קיים״ - עולה כסף.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מה שתיארת מאפיין את החנויות שמציגות את המחיר הזול ביותר.
תנסה פה ושם עסקים שהמחיר שלהם הוא _לא_ הנמוך ביותר - ותופתע.
שירות, ובמקרה שלנו - שירות ברמה הכי בסיסית של ״המוצר קיים״ - עולה כסף.
צודק לגמרי. המחיר בארץ לפלאפונים זול כמו קנייה מסין. אבל אתה מקבל מייד ובתשלומים.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם
לפני 4 שעות, hans כתב:

מה שתיארת מאפיין את החנויות שמציגות את המחיר הזול ביותר.

תנסה פה ושם עסקים שהמחיר שלהם הוא _לא_ הנמוך ביותר - ותופתע.

שירות, ובמקרה שלנו - שירות ברמה הכי בסיסית של ״המוצר קיים״ - עולה כסף.

מה רע עם הזול ביותר?

אתה אומר את זה כאילו זה קללה או דבר פסול

לא כל אחד מוכן וצריך להוציא 3K על פלאפון..

פלאפון היום זה מוצר צריכה בסיסי 

 

פורסם

מי דיבר על 3K?

לך למקום שיש לו ביקורות טובות על השירות,

וקנה את אותו טלפון שרצית בדיוק ב-1150 במקום 1000.

 

 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

למה זה חייב לבוא אחד על חשבון השני (זול/שירות)? קניתי בלא מעט מקומות שהיו גם הכי זולים וגם נתנו שירות מצויין, וגם ההיפך. זה שמקום הוא "הכי זול" לא הופך את השירות שהוא נותן לרע, וזה שמקום מוכר במחיר גבוה יותר לא הופך את השירות שלו ליותר טוב. עם דבר אחד אני כן מסכים - לקרוא מראש ביקורות על השירות זה חשוב, כי אז אתה יכול לקבל מושג לגבי טיב השירות שאתה הולך לקבל, ומכאן ההחלטה היא שלך ולשיקולך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כדי להיות הכי זול בזאפ בתחום של טלפונים סלולריים, שיש שם תחרות קשה מאוד, אתה צריך למכור בהפסד. או ברווח 0. לכן הוא ייעשה הכל שתקנה עוד משהו. או משהו אחר. כמו שאתה רואה לפי הסגירות של החנויות הללו, זה לא שהם מתעשרים או אפילו מגיעים לשכר הממוצע במשק.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Blaz00r כתב:

למה זה חייב לבוא אחד על חשבון השני (זול/שירות)? קניתי בלא מעט מקומות שהיו גם הכי זולים וגם נתנו שירות מצויין, וגם ההיפך.

נכון, יש מקומות כאלה, אבל לא בתחום הטלפונים.

בתחום הטלפונים - כמעט כל אלה שמפרסמים במחיר הנמוך ביותר מציגים סחורה שבעצם אין להם.

לכן בוחנים כל מקרה לגופו ולא קופצים ממקום למקום - אלא זוכרים את המקומות הטובים האמינים וחוזרים אליהם.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קודם כל תפריד בין החנות הפיזית לאתר. ברוב המקומות מערך ההפצה לאתר לא יוצא מהחנות אלא ממחסנים.

 

לגבי צילום ת.ז. אישית לא הייתי שולח אבל מבין מאיפה באה הדרישה. אם יהיה ויכוח עם חברת האשראי זה יקל עליהם להוכיח קיום העסקה.

 

אני הרבה פעמים מעדיף לשלם קצת יותר בשביל שירות, אמינות ויחס הוגן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אה .... the good old bait and switch

ידידי @hans צודק. במיוחד איפה שההפרש קטן יחסית - תמיד אעדיף מקום שאני יודע בוודאות שאקבל בו שירות טוב יותר.

 

זה נכון גם לפה בארהב וגם לרשתות ענק.

  • רעיון טוב! 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בכלל כשמסתמכים על מחירבאתר כדאי להרים טלפון ולתאם מלאי זמין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

 עכשיו ברצוני לרכוש יין , כמובן שהמוצר מופיע במלאי באתר אך כשאני באתי לחנות לא נשאר ממנו כלום ורק נשארו דברים יותר יקרים ופחות שווים, 
על הדרך גם שיקרו אותי בנוגע למבצע מסוים אבל הייתי לחוץ אז זרמתי עם זה קצת

לא יודע אצל מי ניסית, אבל תנסה אתרים אמינים כמו פאנקו ודרך היין (לא חסר עוד) שם אין דבר כזה למכור משהו שלא נמצא במלאי, כי זה אוטומטית יראה את המוצר כחסר.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...