Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט חדש לMazda cx-5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז התחדשתי בגי'פ חדש (2018 ליתר דיוק ) אני מחפש תחלופה לרמקולים המקוריים של הרכב.

אשמח לקבל המלצות מהממומחים פה האם לשים 2 קומפוננטים יספיק או כדאי לכל הדלתות?

מציין אני מעוניין גם בסאב שיהיה באוטו. לא מחפש רעש ועוצמה אלה איכות

תקציב עד 4 אלף אם אפשר להביא משהו יותר טוב ובאמת כדאי אפשר למשוך קצת

עריכה אחרונה על ידי EcoLine

פורסם (נערך)

אני מבין שאתה עדיין עם המערכת המקורית.

 

מה שאני ממליץ לך זה כזה סטאפ :

סאב 8 עם תיבה 

https://www.cheaper.co.il/product/סאב-וופר-לרכב-מדגם-db804-של-חברת-polk-audio-סאבוופר-קוטר-8-אינץ

סט קומפוננט איכותי 

https://www.cheaper.co.il/product/קומפוננט-alpine-spr-60c-65

מגבר 4 ערוצים עם DSP

https://www.cheaper.co.il/product/מגבר-md-lab-דגם-am1004dsp

מנחת 4 ערוצים איכותי לחיבור המערכת המקורית למגבר.

https://www.cheaper.co.il/product/מנחת-גנסיס-genesis-מקצועי-4-ערוצים

 

אם אתה רוצה כבר להשקיע 

אז אתה יכול לחסוך את עלות המנחת ולהחליף את המערכת המקורית

לתואם מקור איכותי כמו מערכת כזאת למשל :

https://www.cheaper.co.il/product/מערכת-מולטימדיה-תואם-מקור-waze-לרכב-מסך-ענק-10-אינץ-אנדרואיד-81-מאזדה-cx5-שנתונים-2013-2016-0

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שקלתי לעבור לתואם מקור מפחד שיבטל לי אחריות על הרכב אני צריך לבדוק את זה עדיין.

לגבי הקומפוננט האם יש צורך ב2 זוגות? הכוונה זוג קדימה זוג אחורה? מה שאומר שרק על קומפוננטים זה השקעה של 3400 או שהחבילה כוללת ארבעה קומפוננטים במחיר של 1700 ש"ח, אני לא כל כך מבין איך זה עובד.

היה לי לנסר ספורטבק עם המערכת של רוקפורד ואני דיי בטוח שהיה בכל הדלתות קומפוננט אך רק מקדימה היו 2 טוויטרים

פורסם

צורך זה עניין אינבידואלי 

מדובר בזוג אחד של קומפוננט בסכום הנ"ל.

קומפוננט מורכב מזוג מידבאס + זוג טוויטרים +זוג קרוסים פסיבים שתוחמים את התדרים בניהם.

 

אני חושב שסט אחד איכותי קידמי 

ייתן לך יופי של תוצאה ,הסט אלפיין הנ"ל הוא סט ממש טוב וחזק.

אני דיי בטוח שתהיה מרוצה ממנו ,מה שגם עם כיווני DSP דרך המגבר 

ניתן להגיע לתוצאה איכותית יפה מאוד בנסיבות העניין.

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 4.6.2020 בשעה 20:44, AUDIO KING כתב:

אני מבין שאתה עדיין עם המערכת המקורית.

 

מה שאני ממליץ לך זה כזה סטאפ :

 

 

 

מגבר 4 ערוצים עם DSP

https://www.cheaper.co.il/product/מגבר-md-lab-דגם-am1004dsp

מנחת 4 ערוצים איכותי לחיבור המערכת המקורית למגבר.

 

 

אם אתה רוצה כבר להשקיע 

אז אתה יכול לחסוך את עלות המנחת ולהחליף את המערכת המקורית

לתואם מקור איכותי כמו מערכת כזאת למשל :

https://www.cheaper.co.il/product/מערכת-מולטימדיה-תואם-מקור-waze-לרכב-מסך-ענק-10-אינץ-אנדרואיד-81-מאזדה-cx5-שנתונים-2013-2016-03

 

 

אודיו קינג, בדרך כלל יש לך המלצות טובות. אבל 2 הרכיבים הללו הם בטח לא איכותיים והייתי עושה בחירות אחרות. לא חסר מגברי 4 ערוצים איכותיים,  במקום להשקיע על תואם מקור שרק יעשה רע למערכת הייתי משקיע את הכסף בהתקנה טובה ובאיטום.

 

 

בתאריך 4.6.2020 בשעה 20:44, AUDIO KING כתב:

 

 

 

פורסם
לפני 2 שעות, alpine כתב:

והייתי עושה בחירות אחרות. לא חסר מגברי 4 ערוצים איכותיים,  במקום להשקיע על תואם מקור שרק יעשה רע למערכת

 

אז בבקשה ,על איזה בחירות אחרות מדובר.?

 

ומדוע אתה טוען שתואם מקור יעשה רק רע למערכת ,אתה טוען שתואם המקור הנ"ל יותר גרוע מהמערכת המקורית.?

 

עזוב בצד התקנה ואיטום ,זה עניין שלאחר רכישת הרכיבים ,בנושא הרכיבים מה אתה ממליץ.?

 

×
×
  • תוכן חדש...