Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

קיבלתי דוח חניה בראשון לציון לפני חודש בערך.

חניתי על יד מדרכה שנראת אפורה, אבל היא כנראה בעצם כחול לבן מחוק, כי בתמונות שצילמתי רואים קצת לבן על המדרכה.

מבחינת הדוח, החניה היא של דירי האזור בכלל, כלומר לא קשור לזה שלא שילמתי חניה בכחול לבן.

האם אני אוכל לערער על הדוח בכל זאת?

לא בדקתי אם יש שלט בכניסה לרחוב לצערי.

 

 

פורסם

ראשון מנסיוני לא מוותרים גם כאשר הם לא צודקים.

אני הלכתי איתם פעם למשפט על דוח של 500 שח על חניה על מדרכה כאשר טרחתי והבאתי אישור ממהנדס העיריה שזה לא מדרכה. קדמו לך ערעור ושיחה עם התובעת שלהם שלא ויתרו.
השופט בסרט נע לא ממש היה אוהד ובסוף העיריה הסכימה לפשרה על חצי מהסכום.
לא בטוח שזה השתלם כל כך בראיה לאחור.

אם אתה בונה על טוב ליבם אני מסופק אבל ההשקעה היא רק במכתב אז תנסה.
על משפט במצבך לא הייתי חושב כי כאמור היה שלט שלא צייתת לו.

בהצלחה


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

פורסם

לא הבנתי, קיבלת דו״ח על חניה במקום שמיועד לדיירים בלבד, ואתה שואל אם אתה יכול לערער עליו בגלל שהצבע מחוק?
אתה גם יכול לערער עליו בגלל שהריצוף של המדרכה שבור, או בגלל שמחלקת הגינון לא גזמה את הצמחיה.

 

או שתחזור למקום לבדוק, או שתעזר בגוגל מפות, אבל בלי לדעת מה השילוט במקום לאיזו תשובה אתה מצפה?

פורסם
לפני 14 שעות, צאבי כתב:

לא בדקתי אם יש שלט בכניסה לרחוב לצערי.

 

לפני 14 שעות, צאבי כתב:

האם אני אוכל לערער על הדוח בכל זאת?

 

התשובה לשאלה טמונה בשלט שלא בדקת

 

בלי כתובת או קישור למקום או צילום של התמרור אנחנו הכי הרבה יכולים להגיד לך ניחושים אקראיים לחלוטין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

צא ובדוק:

1. קיומו של השלט האמור.

2. הנוסח של השלט, ובעיקר - השעות הצויינות בו.

3. קיומו של מפרץ חניה אחרי השלט.

4. מתחם מסומן אחרי השלט (שפת מדרכה בצבע לבן, ורוד, whatever).

5. צומת בין השלט לבין המקום בו חנית.

צרף צילומים של הנ"ל,  ושל הדוח.

פורסם

אין חובה בסימון אבני שפה בצבע. בספר התמרורים כל לאין צבע מוגדר לחנית דיירים. עיריות שונות החליט לאורך השנים לצבוע בעצמן, אבל מה שמגדיר את החניה הוא השלט המוצב בתחילת הקטע.

פורסם

בוודאי, לא טענתי אחרת. אלא שפות"ש טוען שחנה באפור. אם העירייה "הגדילה" וסימנה קטע מסויים בצבע כלשהו - הרי יש בכך משום הטעיה וטמינת מכשול בפני האזרח.

×
×
  • תוכן חדש...