Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי בדיקה לרכב יונדאי i30 cw 2013וזה מה שיצא

אשמח לשמוע חוות דעת .

יצא לי

סרן ומערכות היגוי - מיתלה קדמי:חיבורים פגומים ,לתקן ולכוון ציר קדמי.

העברת כוח: שמן כהה בלאי דיסקיות הילוכים ,נקישה ורעידה בשילוב הילוכים

פורסם

לגבי העברת כוח זה כסתח של כל מכון טסטים אל תתרגש.

לגבי מערכת ההיגוי תבקש מהבוחן שיסביר לך במה זה מיסתכם בדיוק מבחינת מחיר ומה צריך להחליף בדיוק הם יגידו לך וחזור לעדכן.

פורסם
עשיתי בדיקה לרכב יונדאי i30 cw 2013וזה מה שיצא

אשמח לשמוע חוות דעת .

יצא לי

סרן ומערכות היגוי - מיתלה קדמי:חיבורים פגומים ,לתקן ולכוון ציר קדמי.

העברת כוח: שמן כהה בלאי דיסקיות הילוכים ,נקישה ורעידה בשילוב הילוכים

חיבורים פגומים - כנראה הבעיה בגומיות או תושבות של המתלה (היה כדאי לשמוע את התייחסות הבוחן בע"פ)

לתקן לכוון זוויות היגוי - אם אין משהו חריג כיוון פרונט פותר את זה (250-300 שקל).

השאר בקשר לגיר נשמע כמו הכסת"ח הקבוע (שוב היה כדאי לשמוע את התייחסות הבוחן בע"פ) ולנסות להרגיש בנסיעה את החלפת ההילוכים.

 

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם

לגבי החיבורים הבוחן ציין שמדובר בגומיות וכוון פרונט

לגבי הגיר אמר שבהורדה להילוך ראשון ושני יש נקישה .

האם יש צורך בחידוש שמן ? או טיפול כל שהוא בגיר?

×
×
  • תוכן חדש...