Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, עוזר לגיסתי למצוא רכב, היא אמא חד הורית עם ילדה בת 6 אז חשוב שהרכב יהיה גם דיי בטיחותי למרות שרוב הנסיעות בעיר.

תקציב : 20K-25K

סוג : סופר מיני

חשוב מאוד שהרכב יהיה כמה שיותר אמין ( ברור לי שזה יהיה רכב ישן אבל עדיין יש כאלו שמזדקנים בכבוד)

וחשוב מאוד גם חסכוני ( כרגע יש לה שברולט אבאו שעושה כ400 קילומטר על 35 ליטר) אז שיהיה משהו של 1/11 כמו עכשיו זה מעולה.

רכבים שאני הצעתי לה תגידו לי מה דעתכם :

מאזדה 3 שהת 2009 מנוע 1600 ( נכון משפחתית ולא סופר מיני אבל גם תופס, מה כן מבחינת דלק הבנתי היא שוחטת)

קיה ריו שנת 2012 ( אין לי מושג איך מבחינת אמינות והאם לקחת אחת שהייתה ליסינג ?)

הונדה סיוויק 2006 ( הייתה לי אישית כזאת פעם ומאוד אהבתי אותה )

יונדאי I25

 

מה היא דעתכם ומה הייתם ממליצים ?

פורסם

ידני בא בחשבון או רק אוטומט? לא היתי ממליץ לאימא חד הורית על רכב כ"כ ישן כמו הסיוויק.

לחפש רכב כמה שיותר חדש עם כמה שפחות ק"מ ותיעוד טיפולים מסודר.

פורסם

הייתי בודק משהו ביינים כמו מיצובישי ספייס סטאר.

היא חסכונית משמעותית מכול משפחתית, אמינה ויותר חדשה לעומת רכב משפחתי לכן רמת האמינות תהיה עוד יותר טובה, אחזקה זול.

מאחור יהיה מרווח מאוד לילדה בן 6, תא מטען מספק לקניות מעל ומעבר.

מציע לקרוא סיכום 5 שנים שלי עם הספייס:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?676431-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-2014-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-5-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן, עד לא מזמן חיפשתי רכב משני ב 25K. לא מצאתי ספייס סטאר במצב נורמאלי ב 25K עם גיר אוטומטי, רק גם גיר רציף...אולי יהיה, אבל קשה למצוא. אבל בהחלט אני חושב שהיא עדיפה על רכישה של רכב מאוד ישן שלא בהכרח יהיה בטיחותי כי לך תדע איזה תאונות עבר ואיך תיקנו אותו.

פורסם (נערך)

ספייס סטאר הגיע רק עם רציף, לא היה פלנטרי.

גם אם אנשים מבקשים 28-30 אלף הם יכולים מעט להתגמש, בנוסף אם יהיה צורך להוסיף עוד אלף או אלפיים שקל לרכב שמור לדעתי שווה.

דווקא ביד 2 יש כמה אופציות שאפשר לשקול.

 

Sent from my iPad using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...